Näin leikkipuiston ohi kävellessä miten mummo alkoi läpsiä pikkupoikaa päähän. Menin sanomaan ettei ole nykykasvatuksen mukaista niin mummo huusi ettei kukaan
Itseään töhrinyt tule häntä neuvomaan! Teki mieli läpsäistä mummoa, että tuntuuko kivalta.
Suretti sen lapsen puolesta ja tuli takautumia omasta lapsuudesta .(
Kommentit (12)
Minä soittaisin tuollaisesta mummosta hätänumeroon. Pahoinpitely on rikos.
Anoppi (77v) antoi luunappeja lapsellemme eikä uskallettu jättää enää lasta sinne hoitoon. Anoppi ei vieläkään näe mitään väärää toiminnassaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä soittaisin tuollaisesta mummosta hätänumeroon. Pahoinpitely on rikos.
Olisi pitänyt soittaa mutta milläs olisin todistanut jos mummo olisi vaan sanonut että olen joku hullu? Läpsäisystä tuskin jää jälkiä ja poika olisi varmaan puolustanut mummoaan.
A.p
Olit rohkea kun puutuit asiaan! En aidosti tiedä olisinko itse uskaltanut vaikka tietysti pitäisi.
Nyt mulla kiinnostaa,miten olit töhrinyt itsesi?
Tuo on ikävän monen yli 60vuotiaan kasvatustyyli eli revitään tukasta,annetaan luunappeja,huudetaan.. koettavat kasvattaa lapsenlapsia kuten omia lapsiaankin ja tuhahtelevat halveksuvasti jos koettaa sanoa että tuo on muuten laitonta nykyään,Irmeli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla kiinnostaa,miten olit töhrinyt itsesi?
Tatuointi tai sitten tarkoitti syntymämerkkiäni joka on aika iso ja näkyvällä paikalla muistuttaen kahvitahraa
A.p
Vierailija kirjoitti:
Anoppi (77v) antoi luunappeja lapsellemme eikä uskallettu jättää enää lasta sinne hoitoon. Anoppi ei vieläkään näe mitään väärää toiminnassaan.
Luunappeja? Sekopää.
Olisin kutsunut poliisin. Minua hakattiin todella pahasti kotona 3-4 ikäisenä. Luunappeja, avokämmentä ja sitten niin kovaa, että vahingoituin pysyvästi.
Mitä 4-vuotias tekee niin väärin? Itse muistan vain sen, kun uhattiin lyödä lisää jos ei itku lopu. Ja sen miten helvetisti seuraavina päivinä ne aikuisen voimalla tekemät lyönnin jäljet sattuivat.
Tatskat eivät ole uskottavuudelle hyväksi. Tulee
mielleyhtymä petityöläiseen.