TV-sarja "Murhia ja kantrimusiikkia"
Seuraako joku tätä TV1:n alkuillansarjaa? Hyvä esimerkki siitä että näyttelijöiden ei aina tarvitse olla sieltä näyttävimmästä päästä.
Kommentit (25)
No et varmaankaan ole. Se, että ihmiset näyttää ihan oikeilta ihmisiltä on tosiaan kyllä ohjelman kannalta pelkkä etu. Monissa amerikkalaipätkissä näyttelijöiden ulkonäkö saa turhan suuren aseman.
Totta on että tässä sarjassa näyttelijät ovat melkoisia taviksia. Mike Shepherd on pyylevä keski-ikäinen ukkeli ja Fern Sutherland naisenmötkylä
Olen vähän katsonut sitä, mutta jokin siinä tökkii, aika huonosti näyteltyä. Tai ehkä tarinat on niin tylsiä :( Ja kantri on liian pienessä osassa. :D Mutta tuo on kivaa, että näyttelijät on tavallisen näköisiä.
Katson, jos olen tv:n ääressä. Uusiseelantilainen englanninmurre on hieman ärsyttävää, kun e:t ääntyvät usein i:ksi. Pretend = "pritind", definitely = "difinitli" jne
Vierailija kirjoitti:
Totta on että tässä sarjassa näyttelijät ovat melkoisia taviksia. Mike Shepherd on pyylevä keski-ikäinen ukkeli ja Fern Sutherland naisenmötkylä
No jaa, ei tuo Fern tiukoissa housuissaan mikään mahdoton näky ole. Pylly on ihan sopivan leveä.
Minua repii sarjan suomenkielinen nimi. Mitä vikaa oli suorassa käännöksessä Brokenwoodin mysteerit? Tai sitten Brokenwoodin salaisuudet tms.? Ihan tuon takia en jaksanut alkaa seurata sarjaa. Myönnetään, että saattaa jossain vaiheessa alkaa kaduttaa, koska Kotiin takaisin -sarjaankin lähdin mukaan vasta silloin, kun sitä ekaa kertaa uusittiin, kun en aluksi millään viitsinyt keskittyä taas yhtä uutta tv-sarjaa seuraamaan. Minulle Kauniit ja rohkeat on aina ollut Boldis, joten jos alkaisin kutsua Murhia ja kantrimusiikkia -sarjaa Brokkariksi tai Broukkariksi, niin ehkä innostuisin sitä katsomaan? Miten lie. Nyt en kuitenkaan viitsi.
Roolit on varmaan tarkoituksella kirjoitettu noinkin lakonisiksi. Tosin ei nyt olla missään "Hinterlandin" tasolla sentään :p
Minuakin ärsyttää typerät nimisuomennokset.
Tässä sarjassa on kiva seurata Columbon jalanjälkiä, vanah auto ja vähän rähjäinen komissaario niinkuin Vera Stanhopen popliinitakki ja vanha Land Rover ja ne maisemat kummassakin sarjasa. Mukavaa vaihtelua Uudesta Seelannista.
Olen muutaman jakson katsonut, mutta ei mielestäni niin hyvä kuin Murha paratiisissa. Siinä oli ihana musiikki ja maisemat.
Olen jonkin verran katsellut, mutta on vähän liiankin huumoripitoinen murhamysteerisarjaksi. Suosikkini on nykyään Hiljainen todistaja, siinä on aika tasainen laatu jaksosta (ja kaudesta!) toiseen.
Mutta mikä on tuo Sepherdin auto?
Vierailija kirjoitti:
Katson, jos olen tv:n ääressä. Uusiseelantilainen englanninmurre on hieman ärsyttävää, kun e:t ääntyvät usein i:ksi. Pretend = "pritind", definitely = "difinitli" jne
Just hyvä että on vaihtelua englannin "murteissa".
Itse pidän "ärsyttävämpänä" Vera Stanhopessa lähes ymmärtämättömyyteen asti luisuvaa "älämölöä" joka on mukamas englantia.
Terveisin yleensä amerikanenglantia kuunteleva.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on tuo Sepherdin auto?
No en nyt muista merkki/mallia, mut harvassa jakso kun ei mainitse.
Ilmeisesti joku brittiauto mitä on eri nimellä ausseis/nz.
Onhan briteissäkin opel vauxhall.
Seuraan. Tykkään yleensäkin uusseelanti-australia osastosta. Mut joku täs vähän tökkii.. en tiedä mikä :)
Mä tykkään noista ykkösen alkuillan sarjoista, koska ne on yleensä just mukavan kevyitä, eikä niin vakavasti otettavia, mutta ei kuitenkaan ihan täyttä hömppääkään.
Vähän siinä on välillä liian hauskaa näillä poliiseilla ruumiiden äärellä. Ja Sims kiusaa sitä punapäätä koko ajan.
Ihan kiva sarja. Tykkään murteesta ja maisemista, poikkeavat niistä mitä yleensä tulee. Ei taida muuten yhtään Maoria vielä ollut pahiksena? Onhan ne maorimiehet nyt kuitenkin ihan kivannäköisiä.
Olenko ainoa joka seuraa tätä? :o