Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin muksu kävi leikkaamassa pihan nurmikon ja aidat, pyysi 25€

Vierailija
11.07.2022 |

Onko mielestäsi ihan sopiva summa n. tunnin työstä? Maksoin kympin.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sopineet hintaa etukäteen? Kuinka iso piha ja millaiset aidat? Jos poika painoi tunnin reippaasti duunia, niin ei 25€ ole mikään paha korvaus.

On se silti enemmän kuin minulle maksetaan BRUTTONA asiantuntijatehtävistä töissä. Kymppi oikein hyvä summa tuollaisesta "työstä". Jos olisi kauemmin kestänyt, niin sitten 20 euroa puhtaana käteen. 

Vierailija
22/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä minkä verran teillä sitä aitaa ja nurmikkoa on. Isosta läänistä ei paha summa!

Jos on yhteensä tunnin homma niin ei voi olla kovin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattilainen olisi ottanut 50€.

Muksu ei maksa veroja ym. muita maksuja. 10€ tunnissa nettona käteen on todella hyvä palkka tuollaisesta.

Eihän ajasta kerrottu mitään. Ei kyllä alueen suuruudestakaan eikä pensasaitojen kunnosta.

Silti täällä kehutaan ap:n maksamaa palkkaa.

Vierailija
24/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattilainen olisi ottanut 50€.

Muksu ei maksa veroja ym. muita maksuja. 10€ tunnissa nettona käteen on todella hyvä palkka tuollaisesta.

Eihän ajasta kerrottu mitään. Ei kyllä alueen suuruudestakaan eikä pensasaitojen kunnosta.

Silti täällä kehutaan ap:n maksamaa palkkaa.

Paitsi heti aloitusviestissä.

Vierailija
25/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette sopineet hintaa etukäteen? Kuinka iso piha ja millaiset aidat? Jos poika painoi tunnin reippaasti duunia, niin ei 25€ ole mikään paha korvaus.

On se silti enemmän kuin minulle maksetaan BRUTTONA asiantuntijatehtävistä töissä. Kymppi oikein hyvä summa tuollaisesta "työstä". Jos olisi kauemmin kestänyt, niin sitten 20 euroa puhtaana käteen. 

Laita siihen bruttopalkkasi päälle vähintään 40% työnantajan kuluja niin saat sen todellisen palkan mitä sinulle maksetaan.

Vierailija
26/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä aikuisella on käteen 25e tuntipalkka? Haloo, ihan liian paljon tunnin työstä nuorelle. Kymppi hyvä. 

Vierailija
27/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia hinta etukäteen niin on molemmin puolin selvä.

Tässä ketjussa joku sanoi, että antaa 75e n. 900m2 nurmikon leikkuusta. Apua mikä summa!

Meillä nurmikkoa 800m2 ja olen maksanut 10e. Leikkaajia on jonossa enemmän kuin raaskin sitä muilla leikkuuttaa. Leikkaamiseen menee aikaa aikuiselta 50 min, ja nuoresta riippuen vajaa tunti tai reilu tunti. En todellakaan maksaisi enempää.

Vierailija
28/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä kitupiikkejä te 10 euron tarjoajat. Itse olisin maksanut vähintään tuon 25-30 euroa.

Muksulle oli tärkeää kun sai tehdä työtä ja sai siitä korvauksen.

Tuntee, että työtänsä arvostetaan ja saattaa kannustaa jatkossakin.

Silläkin on oma arvonsa, ei aina pidä tuijottaa pelkästään miten vähän voisi jostain maksaa.

Vierailija
29/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käytät laps työvoimaa vieläpä ilman vakuutusta

Vierailija
30/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ alv ?

Vierailija
31/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikahtais kyllä itse alle tuon 25 euron. Tuskin viitsisin silläkään. Leikkaa itse jos et kymppiä enempää raaski maksaa.

Vierailija
32/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita siihen bruttopalkkasi päälle vähintään 40% työnantajan kuluja niin saat sen todellisen palkan mitä sinulle maksetaan.

En laita, kun lasken sen minkä minä saan käteen, se kertoo enemmän siitä mitä nuori ehkä ansaitsee tuollaisesta helposta puuhastelusta. 

Vierailija
33/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä kitupiikkejä te 10 euron tarjoajat. Itse olisin maksanut vähintään tuon 25-30 euroa.

Muksulle oli tärkeää kun sai tehdä työtä ja sai siitä korvauksen.

Tuntee, että työtänsä arvostetaan ja saattaa kannustaa jatkossakin.

Silläkin on oma arvonsa, ei aina pidä tuijottaa pelkästään miten vähän voisi jostain maksaa.

Nuori kannattaa tosiaan opettaa halveksumaan työtä ja rahan arvoa, se varmasti kantaa pitkälle tulevaisuudessa!

Vierailija
34/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi on kyllä melko vähän, moni laittaa kolehtihaaviin enemmän ja naapurin tyttö ottaa pelkästä käsityöstä 50 ja kestää maks. vartin.

Vierailija
35/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita, kun lasken sen minkä minä saan käteen, se kertoo enemmän siitä mitä nuori ehkä ansaitsee tuollaisesta helposta puuhastelusta. 

Ja lisään vielä että itse kannattaisin verotuksen ja julkisen sektorin keventämistä, jotta kaikki saisivat päättää enemmän omista rahoistaan. Mikä minä olen maksamaan lapsiperheiden ja naisten terveydenhuoltokustannuksia? Itse en käytä käytännössä mitään julkista terveydenhuoltoa (pl. hammashoito), koska pidän itseni kunnossa ja syön terveellisesti. Hampaatkin voisin mielelläni hoidattaa yksityisellä, jos en joutuisi jo maksamaan siitä palvelusta verojen muodossa. 

Vierailija
36/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppi on kyllä melko vähän, moni laittaa kolehtihaaviin enemmän ja naapurin tyttö ottaa pelkästä käsityöstä 50 ja kestää maks. vartin.

Ei ihmekään että työttömät Suomessa makaa mieluummin kotona nostelemassa tukia jos eivät saa vähintään 5000€/kk töitä. Minkä nuorena oppii jne.

Vierailija
37/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naapurin tyttö ota, jos ei kukaan maksa. Oma vika!

Vierailija
38/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että itse kannattaisin verotuksen ja julkisen sektorin keventämistä, jotta kaikki saisivat päättää enemmän omista rahoistaan. Mikä minä olen maksamaan lapsiperheiden ja naisten terveydenhuoltokustannuksia? Itse en käytä käytännössä mitään julkista terveydenhuoltoa (pl. hammashoito), koska pidän itseni kunnossa ja syön terveellisesti. Hampaatkin voisin mielelläni hoidattaa yksityisellä, jos en joutuisi jo maksamaan siitä palvelusta verojen muodossa. 

Miten niin naisten? En minäkään naisena käytä mitään julkista terveydenhuoltoa ja käyn siellä yksityisellä hammaslääkärillä vaikka maksankin paljon yli keskiarvon veroja.

Vierailija
39/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laiska nahjus olet kun et itse oman kartanosi töistä suoriudu?

Vierailija
40/64 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhuh.

Tuon verran maksan naapurin pennulle kun vääntelee mulle python koodia mitä tarviin duunia varten. Siis 10-20h duunista.