Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko koskaan saaneet oikein halukasta naista?

Vierailija
11.07.2022 |

Sellasta, joka haluaa sua yhtäpaljon kuin itseä himottaa. Ettei yhtään tule sellaista "nyt mä kuule annan sulle"-fiilinkiä. Sen mä haluaisin vielä joskus kokea.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yyhoot ovat

Vierailija
2/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin himoan omaa miestäni aivan täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikä ollut selkaisen naisen kanssa naimisissa. Vei väkisin vihille ja teki lapset. Muuten en olisi mennytkään mutta toisen himo ja varsinkin pillun himo kulliani kohtaan oli jotain uskomatonta. Sai kullin valtaansa ja samoin minut. Ei tuo himo ole koko ikänä laantunut.

Vierailija
4/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin himoan omaa miestäni aivan täysillä.

No ei liity aiheeseen mitenkään. Oletko saanut halukasta naista?

Vierailija
5/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ikä ollut selkaisen naisen kanssa naimisissa. Vei väkisin vihille ja teki lapset. Muuten en olisi mennytkään mutta toisen himo ja varsinkin pillun himo kulliani kohtaan oli jotain uskomatonta. Sai kullin valtaansa ja samoin minut. Ei tuo himo ole koko ikänä laantunut.

Tämän kun sais kokea

Vierailija
6/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on baarista tarttunut sellainen mukaan.

Vierailija
7/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kun sais kokea

Tuosta syystä minusta tuli yhden naisen mies. Ajattelin, että olen parisuhteessa niin kauan kuin pillu ja nainen minua himoitsee. Nyt on mennyt koko ikä eläkkeelle asti, eikä loppua näy.

Vierailija
8/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni. 😋

Aluksi aina sanoo, että haluaa seksiä "vähän ja varovasti", mutta hetken kuluttua jo kirjaimellisesti murisee, että "lisää, lisää, nai mua kunnolla!". 

Seksi hänen kanssaan on kyllä varsin ihanaa. 

Vierailija
9/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Huhhuh!

Vierailija
10/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Valtavat halut omaavaa rouvaa, jolle ei oma mies riittänyt.

Vierailija
11/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut halukasta. Ihan veti housuni pois ja meni suoraan asiaan. Ei kysynyt lupaa eikä se mua haitannut. Oltiin yhdessä 8-9 vuotta ja teki sinä aikana ihan varmasti kolme aloitetta seksiin. Minä tein jonkin verran useammin niitä aloitteita. Kerran tein hänelle kysymyksen. Miltähän sinusta tuntuisi jos en suostuisi?

Oli hetken hiljaa ja vastasi kysymyksellä. Etkö muka suostuisi? Huokasin että siinä on yksi eroavaisuus meissä. Mä suostun aina. Aivan sama kuinka ottaa aivoon tai on vaikeaa niin muna suostuu. Naisilla se on paljon vaikeampaa. 

Vierailija
12/33 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tähän liittyy sellanen toive, että se halukas ei olisi joku randomi vaan joku joka tuntisi mut ja haluaisi juurikin minua. Esim. vaimo. 

Vierailija
13/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa 3 luokalla mulla oli auto ja otin kyytiin kaverini siskon, joka oli 9 luokalla. Hän kävi yllättäen kimppuuni kuin hyeena ja otti siinä poskeen parkkipaikalla. Huh mikä kokemus vielä näin vuosien jälkeen.

Vierailija
14/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain, ihan omassa aviovuoteessa.

Vierailija
15/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yyhoot ovat

Mikähän siinä onkin, että yh-äidit on yleensä sairaan himokkaita kullin perään? Ehkä siksi, jos sitä ei ole normiarjessa tarjolla. Sitten kun saa, niin halutaan ottaa kaikki irti.

Vierailija
16/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yyhoot ovat

Mikähän siinä onkin, että yh-äidit on yleensä sairaan himokkaita kullin perään? Ehkä siksi, jos sitä ei ole normiarjessa tarjolla. Sitten kun saa, niin halutaan ottaa kaikki irti.

Totta. Harvinaista herkkua on harvoin saatavilla. Lapset isällään joka 2-4 viikko, eli säännöllisyys puuttuu

Vierailija
17/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioliitossa sellaisen kanssa.

Vierailija
18/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viidentoista kun sain kunnon kyydit ekaa kertaa. Mutsin duunikaveri himoitsi minua. Mutsi sammui ja tää nainen otti poskeen samassa huoneessa missä mutsi nukkui. Siis halusi minua koko yön ja minäpoika nussin, ehkä se toi lisäpontta kun nussittiin samassa huoneessa missä mutsi nukkui. Eli yks nainen on nainut multa aivot pihalle.

Vierailija
19/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole koskaan yhtä halukas kuin mies.

Vierailija
20/33 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole koskaan yhtä halukas kuin mies.

Sanot sinä joka ei ole nähnyt tussua kun äidin saunassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan