Mitä ajattelisit kylässä jos jollain kaikki huonekalut eri sarjaa?
Kommentit (26)
Onpa taas tyhmä aloitus. Miksi ajattelisin mitään toisten ihmisten sisustuksesta?? Jokaisella on oma makunsa. Minulla on vähän kaiken väristä, eikä todellakaan samaa sarjaa. Saako ap näin olla, vai joutuuko siitä syytteeseen?
Minulla on. Kyläilijät valittavatkin usein silmäkipua ja saavat kouristuskohtauksia.
Eivät ole niin pinnallisia. En ajattelisi mitään. Onko ap vähän kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne 8ketään kenellä olisi samaa sarjaa?? Varsinainen Isku/Asko sisustus:D
Meillä on tv tasona vanhoja viinalaatikkoja jostain 30 -luvulta, nojatuoli 40 -luvulta, vitriini 50-luvulta. Sohvapöytä tehty vanhasta 1800 -luvun talonpoikaispöydästä. Ruokapöytä ja sivupöytä tammea, tilattu Saksasta ja Ruotsistta muutama vuosi sitten, modernit tuolit. Sohva 3v vanha luonnonväristä nahkaa, matala ja siro
Samassa isossa tilassa. Kokonaisuus on yllättävän sopusointuisa ja kaunis.
Jäi vaivaamaan tuo luonnonvärinen nahkasohva, käsittääkseni nahkasohvat tehdään lehmän nahasta, eikö lehmällä ole aika vaalea iho vai peräti kirjava. Onko nahkasohva siis kirjava vai minkä värinen?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittäisihän se huomion, jos ruokapöydän tuolitkin olisivat kaikki keskenään aivan erilaisia. Varmaan ihailisin kekseliäisyyttä.
Ei siihen kekseliäisyyttä tarvita. Sisustuslehdet olivat kymmenen vuotta sitten puolillaan ruokapöytiä, joiden ympärillä oli puoli tusinaa erilaista tuolia. Samanlaiset tuolit voi sitten maalata erivärisiksi, jollei jaksanut ostaa uusia vanhoja.
Minulla on tuttava, jolla on edelleen käytössä 70-luvulla ostettu Bonanza-ryhmä. Muutenkin asunto on vuoden -74 tyyliä. Kivalta näyttää.
Kivalta näyttää sekin, että jokainen huonekalu on erikseen hankittu. Silloin on ihan hankkijan silmässä, sopivatko ne yhteen vai ovatko erilaisuudessaan kivoja. Minulla on sellaista.
Kaikki on parempia kuin skandinaavinen sisustus. 😂