Onko kukaan tilannut Missy Momin tilauskokoja mammavaatteissa??
Huhuu?
Onkohan kukaan tilannut Missy Momista tilauskokoja, niin että sieltä sai tilattua osasta vaatteista kokoja tosi pitkälle, minunkin kokoni (48/50) ohi?
Niillä oli tekstinä että osaa vaatteista voi tilata loppuneita kokoja tai isoja kokoja tilauksena, eli ne tehdään erikseen. Laitoin haluamani vaatteet sähköpostilla, mutta malttamattomana haluaisin tietää maksaako extraa ja kauan kestää? onko siis kukaan tilannut näin, en ole koskaan ennen törmännyt tälläiseen toimintatapaan? Vähänkö hienoa jos tämä toimii, koska meillä päin ainakin äitiysvaatemallistojen koot ovat paikallisessa liikkeessä pieniä kuin tulitikkuaskit :-)
Kommentit (2)
Kävin myös tutustumassa palveluun niiden sivuilla. Itselleni tuo on jo auttamattomasti myöhässä sillä tässä on enään muutama päivä laskettuun :-) Mutta muille loistava ajatus. Olen itse myös täysin auttamattomasti normaalien mammavaatteiden kokojen ulkopuolella ja olisin ollut iki onnellinen jos tämä olisi toiminut jo 6 kk sitten... Tuli kierrettyä kaikki pääkaupunkiseudun mammaliikkeet (myös yllämainittu) ja lopulta tyydyin ukon verkkariasussa laahustelemaan :-/
Laitan linkin, jotta muiden elämä on pelastettu :->
www.missymom.net
Moikka,
Tilasin joku kolme viikkoa sitten sähköpostilla Gloria-hameen. Toimitusajaksi annettiin kaksi viikkoa tilauksesta. Mitään extrahintaa ei tullut päälle, vaan ihan normipostikulu. Hame saapui kyllä jo päiviä ennen tuota määräaikaa ja oli juuri sen kokoinen kun olin toivonutkin :-) Sain pelastuksen siskon lapsen ristiäisiin! Kannattaa kokeilla...