Miksi haluat pysyviä muutoksia kehoosi?
On sitten kyse lävistyksistä, tatuoinneista, sukupuolenkorjaushoidoista, kauneushoidoista jne
Miksi haluat kehoosi pysyviä muutoksia?
Olen itse utelias kehoani kohtaan sellaisenaan. Haluan nähdä ja kokea, mihin se pystyy ja ne muutokset, mitä kehossa elämän varrella tapahtuu. Mutta ymmärrän, että ihmisillä on varmasti asiaan erilaisia suhtautumisia ja olisin utelias kuulemaan.
Kommentit (5)
"Olen itse utelias kehoani kohtaan sellaisenaan. Haluan nähdä ja kokea, mihin se pystyy ja ne muutokset, mitä kehossa elämän varrella tapahtuu. Mutta ymmärrän, että ihmisillä on varmasti asiaan erilaisia suhtautumisia ja olisin utelias kuulemaan."
No ei lävistys tai muutama pieni tatuointi tuohon vaikuta. Samat asiat kehossa tapahtuvat niiden kanssa tai ilman, ja samoihin asioihin keho pystyy tai on pystymättä. Ison mittakaavan plastiikkakirurgia voi sitten olla asia erikseen.
Olen nähnyt mihin kehoni pystyy ja ne muutokset mitä elämän varrella tapahtuu, eikä se ole minun tapauksessa kaunista katseltavaa. Suurin asia mihin haluaisin muutosta on merkittävän lihomisen ja laihtumisen jättämä löysä nahka. Rinnat haluaisin pienemmiksi ihan mukavuussyistä. Jotain pistoshoitoja voisin ottaa kasvoihin, koska en vaan innostu vanhenemisen mukana tulevista muutoksista. En koe itseäni vielä niin vanhaksi, että rypyt kuuluisi asiaan.
Itse en halua tehdä mitään pysyviä muutoksia kehooni, koska en esimerkiksi voisi elää itseni kanssa, jos kävisin ottamassa jonkun tyhmän tatuoinnin ja katuisin sitä 20 vuoden päästä. Siksi suosinkin sellaisia muutoksia, jotka voi ottaa pois esim vaatteet ja rannekello https://www.vuodenmies.com/kellonvalinta.html
Joo en halua pysyviä muutoksia kehooni ja siksi en esimerkiksi hankkiudu raskaaksi.
Tässä voin myöntää sen verran, että kun minulle tehtiin abdominoplastia niin jäin jotenkin koukkuun siihen tunteeseen mikä on leikkauksen jälkeen. Haluan sitä tunnetta vielä lisää. Lisäksi inhoan pysyvyyttä. Sama naama ja kroppa, kesät, talvet. Ei kestä. Olen kuitenkin hillinnyt itseäni enkä ole lähtenyt mitään muuta tekemään, vielä. Kauneushoidoilla voi lievittää tuota tunnetta joka ajaa muuttumaan.