Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomalaisille muistutus: poistakaa klo 6:30 soiva herätys huomenaamulta

Vierailija
10.07.2022 |

Tiedote päättyy

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittele työssäkäymän kellon soivan 6:30? Ainakin minun pitää olla silloin jo matkalla töihin

Vierailija
2/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tiedote pitää laittaa soimaan 5.45, se on syksy nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, postin klo 7:10 hälytyksen. Ilman tiedotusta olisi jäänyt poistamatta. Than you av:n ap

Vierailija
4/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa ja kello soi klo. 5.45 normaalin 7.00 sijaan, koska pitää ehtiä lomalennolle.

Vierailija
5/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista. Kovaääninen kelloni pärähtää soimaan. Jos jaksaisin nousta aamulla :).

Sori naapurit.

Vierailija
6/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi samaan aikaan kuin töihin jotta pihatyöt alkavat samaan aikaan kuin työt tavallisesti. Siitä sitten hommia 8h miinus lounas ja kahvit.

Vierailija
7/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ollaan totuttu heräämään aika lailla tuolloin. Lapset nukkuvat vielä, joten miksei ottaa tavaksi aamuseksi tuohon aikaan? Mikä olisi mahtavampi tapa herätä kuin ensin kuulla herätyskellon ääni, ja sitten muistaa, että isäntä se kohta kömpii alakertaan herättelemään :D

Vierailija
8/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En poista. Kovaääninen kelloni pärähtää soimaan. Jos jaksaisin nousta aamulla :).

Sori naapurit.

Todennäköisesti kuitenkin torkutan kelloa tunnin tai kaksi niin, että se soi 5 minuutin välein :)

Vierailija
9/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ap v****

Vierailija
10/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittele työssäkäymän kellon soivan 6:30? Ainakin minun pitää olla silloin jo matkalla töihin

Todella pitkä työmatka sinulla.

Vierailija
11/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ollaan totuttu heräämään aika lailla tuolloin. Lapset nukkuvat vielä, joten miksei ottaa tavaksi aamuseksi tuohon aikaan? Mikä olisi mahtavampi tapa herätä kuin ensin kuulla herätyskellon ääni, ja sitten muistaa, että isäntä se kohta kömpii alakertaan herättelemään :D

Laitapa korkki jo kiinni.

Vierailija
12/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, ollaan lomalla.

Vierailija
13/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki aloituksen varmaankin minulle, mutta viikkoa myöhässä. Mä nimittäin heräsin viime maanantaina herätyskelloon, vaikka olisi saanut nukkua kuinka pitkään vaan.

Vierailija
14/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, ollaan lomalla.

Ihan mielenterveytesi kannalta sinun olisi jo hyvä laittaa putki poikki. Alat olemaan harhainen.

Vierailija
15/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentti. Joillakin työt alkaa esim klo 7.00!

T.Eri

Vierailija
16/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään vasta 7:30

Vierailija
17/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäiväni alkaa klo 6:55, jolloin pitää olla työvaatteet päällä työpisteellä. Tuleeko yllärinä, ettei kaikkien työpäivä ala samaan aikaan?

Vierailija
18/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kun herään!

Vierailija
19/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin mennä huomenna vähän myöhemmin töihin. Jos vaikka 09:40 laittas soimaan.

Vierailija
20/36 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6 oli arki tai sunnuntai 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan