lomalaisille muistutus: poistakaa klo 6:30 soiva herätys huomenaamulta
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittele työssäkäymän kellon soivan 6:30? Ainakin minun pitää olla silloin jo matkalla töihin
Todella pitkä työmatka sinulla.
Työpäiväni alkaa klo 6:55, jolloin pitää olla työvaatteet päällä työpisteellä. Tuleeko yllärinä, ettei kaikkien työpäivä ala samaan aikaan?
Voi voi teitä uusavuttomia. Totta kai minä tiedän, että työt alkavat eri aikoihin. Sinun työsi vie sinulta todella paljon vapaa-aikaa pois, mutta itsepähän olet noin surkean työpaikan valinnut.
Loma on vasta syksyllä ja talvella. Kesät teen aina töitä.
Vierailija kirjoitti:
Loma on vasta syksyllä ja talvella. Kesät teen aina töitä.
Ei peukalon työntäminen anukseen ole työtä.
Kiitos vaan tästäkin, nyt ahdistaa entistä enemmän loman loppuminen huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittele työssäkäymän kellon soivan 6:30? Ainakin minun pitää olla silloin jo matkalla töihin
Työpäiväni alkaa klo 6:55, jolloin pitää olla työvaatteet päällä työpisteellä. Tuleeko yllärinä, ettei kaikkien työpäivä ala samaan aikaan?
Voi voi teitä uusavuttomia. Totta kai minä tiedän, että työt alkavat eri aikoihin. Sinun työsi vie sinulta todella paljon vapaa-aikaa pois, mutta itsepähän olet noin surkean työpaikan valinnut.
Et sinä tiedä millainen työpaikka on. Sinulla on selvästi super surkeat aivot
Vierailija kirjoitti:
haista v v*** retardi!
Näit itsesi peilistä ja nyt ahdistaa noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tiedä millainen työpaikka on. Sinulla on selvästi super surkeat aivot
Ahdistuksesi huonoa työpaikkaasi kohtaan paistaa selvästi läpi kirjoituksistasi.
Ap:han on ystävällinen kun muistuttaa herätyskellosta, joten ihmettelen miksi hänelle pitää haistatella fakit.
Mikä teitä toisia niin riivaa?
Soi huomattavasti aiemmin, mutta kiitos silti! Säädän vähän myöhemmäksi ja lähden valokuvaamaan heti aamusta :)
Olen työtön ja kello soi viimeistään 6.30 joka aamu.
Itse käytän ainoastaan rannekellossani olevaa tärisevää herätystä, jotta muu perhe saa jatkaa uniaan. Näin yrittäjänä en pidä lomaa ja lähden heti viideltä töihin.
Klo 4:40 on soinut jo 10 vuotta. Työpäivä alkaa tasan klo 6:00. Kahvit työpaikalla juodaan siis ennen klo 6:00. Piste. Vuosiloma on silloin, kun joutaa pitämään. Yleensä talvella Thaimaassa.
En tarvitse herätyskelloa. Nukun yöni hyvin,Kun ei huonoa omaa tuntoa,Herämättä 7h. Ja herään siis joka hiton aamu kello 5. Oli lomaa tai ei!
Niin? Jos työ alkaa seiskalta niin miksi pitää olla matkalla jo 6:30? Sehän tarkoittaa vain sitä, että matka on pitkä tai vie muuten vain kauan.