Olen raskaana. Mieheni sanoi minulle, jos jätät minut niin en aio tunnustaa isyyttä tai olla lapsen elämässä mukana.
Kommentit (37)
Miksi se mies sitten sanoi sellaista? Taidat olla epäluotettava.
Elarit nyt ei kovin suuret ole Suomessa. Naiselle voi sanoa että pidä sitten kokonaan se lapsi ja turha sopia mistään vuoroviikoista, kun mies ei ala miksikään osa-aikaisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Elarit nyt ei kovin suuret ole Suomessa. Naiselle voi sanoa että pidä sitten kokonaan se lapsi ja turha sopia mistään vuoroviikoista, kun mies ei ala miksikään osa-aikaisäksi.
Hyvä diili miehelle. Miksi mies edes haluaisi nähdä vuoroviikoin? Helpommalla pääsee kun ei nää koskaan
Minun mielestä ihan oikein. Yksinhuoltajia on aivan liikaa, naiset on pakko saada rotuun jotenkin. 90% naisista jotka tulee raskaaksi kieltää miestä näkemästä lasta tai naista itseään.
Meillä oli siis riitaa asiasta mistä olemme riidelleet jo vuosia, otin sitten eron puheeksi kun asiasta saadaan riidellä vain vuodesta toiseen, ilman muutosta..
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli siis riitaa asiasta mistä olemme riidelleet jo vuosia, otin sitten eron puheeksi kun asiasta saadaan riidellä vain vuodesta toiseen, ilman muutosta..
Varmaan alkoholinkäyttö.
Alkoholisti ei muutu, parempi onkin kun eroat.
Alkoholistin ex
Jos te asutte yhdessä ja olette aviopari tai avopari, tulee sinun miehestä isä ilman muuta. Jos hän ei suostu olemaan isä asia pitää ratkaista oikeudessa. Eikä se ole ihan yksiselitteistä. Tulos voi joskus olla jotain muuta kuin miehen toivoma. Usein siinä tarvitaan myös todistajia. En suosittele oikeudenkäyntiä, kun siinä etsitään lapselle elatusvelvollista. Se biologia kun on eri juttu. Se mahdollinen siittäjä voi joutua elatusvevolliseksi. Tunnetaan myös tapauksia jossa joku haluaa olla se isä, ja oikeus päätti että se naisen rakastaja on lapsen isä, vaikka todellisuudessa se isä on on naisen aviopuoliso, josta hän kuitenkin oli jo eroamassa, kun lasta on alulle laitettu. Itse olin todistajana oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ihan oikein. Yksinhuoltajia on aivan liikaa, naiset on pakko saada rotuun jotenkin. 90% naisista jotka tulee raskaaksi kieltää miestä näkemästä lasta tai naista itseään.
Yksinhuoltajanaisia on kieltämättä todella paljon nykyään.
Dna-näyte talteen. Ei voi kiistää isyyttä ja elareita. Muuten on parasta häipyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on niin helppo lähteä, kun ei huvita.
Kuulostaa siltä, että ero olisi ihan viisasta. Ja miehen ei tarvitse tunnustaa isyyttään, hänet voi vaatia isyystestiin ja sitten hän on joka tapauksessa elatusvelvollinen. Mitään tapaamisia tuollaisen kanssa ei välttämättä edes kannata olla.
Mun ukko sanoi jotain samantyyppistä, ja lopulta toteutti uhkauksensa.
Typerä kakara, joka kostaa lapselle sen ettei osaa olla aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on niin helppo lähteä, kun ei huvita.
Ueimmiten nainen on heittänyt miehen ulos.
No jos nainen on jättämässä miehen löydettyään uuden, niin tuskin se lapsen isä on halukas maksamaan naisen ja uuden miehen elämää.
Tämän tyyppistä metallitarjotinta ehdotettiin. Ehkä kumminkin musta/messinkinen olisi parempi.
https://www.amazon.com/WOYBR-2871025-Modern-Tray-Table/dp/B007NZJBAA/re…
Onko jokin syy, miksi hän epäilisi sinun jättävän hänet raskausaikana?