Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku ns. kädestä pitäen neuvoa, miten hankitaan kumppani ja kavereita?

Vierailija
10.07.2022 |

Ihmiset eivät yleensä pidä minusta ja epäilen syyksi ulkonäköäni ja huonoja supliikkitaitojani. Mitä mun ihan käytännössä pitäisi tehdä, että löytäisin seuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ei kannettu vesi kaivossa pysy ap

Mulla on ollut lyhyitä jaksoja elämässäni, jolloin olen ollut tavallista sosiaalisempi. Voisin ehkä oppia ns. paremmaksi ihmiseksi.

Ap

Vierailija
22/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo... jos kymmenen vuotta jankuttaa jankuttamistaan samaa asiaa, ei se ihan terveen merkki ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lyhyitä jaksoja elämässäni, jolloin olen ollut tavallista sosiaalisempi. Voisin ehkä oppia ns. paremmaksi ihmiseksi.

Ap

Joku alapeukutti, mutta 18-19-vuotiaana ja noin 30-vuotiaana olin vuoden-pari jotenkin ihan melkein suosittu ihminen jopa. Jostain syystä olin vähän energisempi tuolloin ja pidin huolta ulkonäöstä ja olin muutenkin aikaansaavampi elämässäni.

Ap

Vierailija
24/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo... jos kymmenen vuotta jankuttaa jankuttamistaan samaa asiaa, ei se ihan terveen merkki ole.

No olen kärsinyt tästä samasta sieltä noin 19-vuotiaasta alkaen. Pysyvää parannusta en ole löytänyt.

Ap

Vierailija
25/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Ehkä opiskelupaikasta tai kun saat lapsia, niin lasten kerhoista. Olen ollut kaveri jo 20 vuotta naisen kanssa jonka kanssa vietin yhteisen yön synnärillä. Kätevää, kun on saman ikäiset lapset meillä.

Ehkä harrastuksista

Miksi on kätevää että joku sukulaisenne on samanikäinen?

Vierailija
26/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet 23.12. baariin, niin sieltä voi huomattavasti normaalia helpommin löytää ystävän tai kumppanin. Ihmiset ovat silloin tunteellisia. Kokeile!

Jouluna pitää olla vanhempien luona niin ei voi. Muuten hyvä idea.

Vierailija
27/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joku alapeukutti, mutta 18-19-vuotiaana ja noin 30-vuotiaana olin vuoden-pari jotenkin ihan melkein suosittu ihminen jopa. Jostain syystä olin vähän energisempi tuolloin ja pidin huolta ulkonäöstä ja olin muutenkin aikaansaavampi elämässäni.

Ap

Sanot, että "pidin huolta ulkonäöstä". Etkö siis enää pidä? Et kai vain näytä nuhjuiselta? Jos näin on niin en ihmettele, jos et kiinnosta miehiä etkä naisia. Aloita käymällä joka päivä suihkussa, hankaa hampaasi valkaisevalla hammastahnalla, kurlaa suuvedellä, hanki hyvät ihonhoitotuotteet naamiota myöten ja käytä niitä säännöllisesti. Käy kampaajalla leikkauttamassa itsellesi siistit hiukset. Ota myös jalkakylpyjä säännöllisesti. Käytä kokovartalovoidetta. Samoin pistä vaatehuolto kuntoon, aina puhtaat vaatteet ja hyvin hoidetut kengät. Hyvännäköiset naiset tekevät tosi paljon ulkonäkönsä eteen töitä. Liity siihen porukkaan. Lisäksi kävelyä ulkoilmassa. Kokeile näitä.

Vierailija
28/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sanot, että "pidin huolta ulkonäöstä". Etkö siis enää pidä? Et kai vain näytä nuhjuiselta? Jos näin on niin en ihmettele, jos et kiinnosta miehiä etkä naisia. Aloita käymällä joka päivä suihkussa, hankaa hampaasi valkaisevalla hammastahnalla, kurlaa suuvedellä, hanki hyvät ihonhoitotuotteet naamiota myöten ja käytä niitä säännöllisesti. Käy kampaajalla leikkauttamassa itsellesi siistit hiukset. Ota myös jalkakylpyjä säännöllisesti. Käytä kokovartalovoidetta. Samoin pistä vaatehuolto kuntoon, aina puhtaat vaatteet ja hyvin hoidetut kengät. Hyvännäköiset naiset tekevät tosi paljon ulkonäkönsä eteen töitä. Liity siihen porukkaan. Lisäksi kävelyä ulkoilmassa. Kokeile näitä.

Arkena saatan näyttää nuhjuiselta joskus ja pahin ongelma on se, että en jaksa pestä tai laittaa hiuksiani kotioloissa ja käytän lähes aina samoja vaatteita, kunnes sesonki vaihtuu. Tosin tuollainen 24/7 puleeraaminen ei todennäköisesti ole se yleisin käytäntö. Täytyy taas koettaa oppia niistä omista aiemmista onnistumisistani, tosin silloin pidin itsekin itseäni feikkinä, kun meikkasin aina ja mietin vaatekokonaisuudet niin tarkkaan. Haluaisin olla aidompi ja silti hyväksytty.

Ap

Vierailija
29/29 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa ihmisiin tutustumisesta kaverimielessä. Harrastusten ja kiinnostustenkohteiden kautta on luontevampaa aloittaa juttelu. Kohtelet muita ihmisiä aina niinkuin toivot heidän kohtelevan sinua, älä käyttäydy rajattomasti tai ole negatiivinen muita kohtaan. Jos sinulla on huono itsetunto ja mt-ongelmia, hakeudu terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi