Viiltävä arvio suomalaisten markettipukeutumisesta!!!
Lue ja hämmästy!!!
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000008490961.html?utm_medium=prom…
Kommentit (62)
Korona onneksi sentään karsi kovalla kädellä tällaisia turhia mitään tuottamattomia sisällöttömiä tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on joku vanha kurppa :D
Tämä. Ja silti puunaa itseään kymmenillä tuotteilla ja neuvoo ihmisiä ulkonäköasioissa! Voiko uskomattomampaa olla.
Mitenkähän paljon sinäkin valittaisit jos kaikki vanhat kurpat kulkisivat nakuna ja ilman meikkiä.
Mutta joo, toisten pukeutumiseen puuttuminen on typerää myös häneltä.
Toi artikkeli tuntui joltain omituiselta vitsiltä. Mustaan, paksuun pomppaan pukeutunut tyylikonsultti kertoo, ettei voi olla huolittelematon. Naisen omasta tyylistä ei voi sanoa mitään, kun kaikissa kuvissa näkyy lähinnä se musta pomppa ja vähän värikästä huivia. Lisäksi kaikki kuvat on otettu kaukaa, jotain on edessä tai ne on otettu omituisesta kulmasta. Olisivat laittaneet edes yhden kuvan siististä toimistopuketumisesta. Vai oliko tämä joku tehkää niin kuin minä sanon älkääkä niin kuin minä teen -artikkeli?
"– Etsin asiakkaalle kotelomekkoa verkkokaupasta, mutten löytänyt sellaista hihallisena. Vain Louis Vuittonilla oli, mutta se maksoi 2 900 euroa, Kauppinen kertoo."
Jos normijärkinen nykyihminen ei itse osaa etsiä, löytää ja ostaa vaatteitaan verkko- tai kivijalkakaupoista niin triviaali sivuseikka pukeutuminen ei ole silloin moisen uusavuttoman tampiovätyksen suurin ongelma.
Tykkään itse olla huoliteltu, siksi kai saan arvioida? Rouvalla ohuet suomalaismaalin hiukset, voisi laittaa 29. kauneustuotteen tyveä kohottamaan. 😃 Ja liian tumma silmämeikki tekee edelleen hyvin suomalaisista pienistä silmistä suomalaiskansallisten raskaiden luomien alla tuollaiset tummat kraaterit. Poskipunat kun levittäisi omalle kasvotyypille sopivalla tavalla niin liftaisi ja näyttäisi paremmalle. Häivytys kannattaa myös muistaa poskipunankin kohdalla.
Ostaiskohan joku näitä mun neuvoja? 🤔 Taidan pysyä päivätöissäni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse olla huoliteltu, siksi kai saan arvioida? Rouvalla ohuet suomalaismaalin hiukset, voisi laittaa 29. kauneustuotteen tyveä kohottamaan. 😃 Ja liian tumma silmämeikki tekee edelleen hyvin suomalaisista pienistä silmistä suomalaiskansallisten raskaiden luomien alla tuollaiset tummat kraaterit. Poskipunat kun levittäisi omalle kasvotyypille sopivalla tavalla niin liftaisi ja näyttäisi paremmalle. Häivytys kannattaa myös muistaa poskipunankin kohdalla.
Huuliin sopisi reilu rajaus, näyttäisi ajanmukaisemmalta. Päälle joku raikas reippaasti värillinen puna niin häivyttäisi myös väsyneen ja nuutuneen näköistä ilmettä. 👍🏻
Toki markettiin mennään crockseissa (ei aidot) ja muissa trikoovermeissä
Onko Tuija siis itse mielestään pukeutunut erityisen hyvin? Näyttää juuri siltä mitä marketeissa näkee.
Maksumuuri, mutta tuo yksi kuva, joka näkyy, niin hänellä näkyy olevan sellainen jouluaiheinen villapusero mustan topan alla. Sillä lailla.
On mulla muutana tuote shampoo, hoitoaine, hammastahna, apteekin kosteusvoide, huulirasva, erisan käsirasva, käsisaippua, suihkusaippua, muotovaahto ja jalkavoide. Eli löytyy 10.
Emmä ikinä tommosta tätitoppatakkia käyttäisi ja olen sentään 58.
Vierailija kirjoitti:
"Jokaisella naisella tulisi olla kylpyhuoneessaan vähintään kymmenen ihonhoito- ja kauneustuotetta."
Hyvä! 👍 Ottakaapa nyt noista puheista oppia naiset, kun ihan toinen nainen niin sanoo! T. Mies.
Minä olen kyllä sitä mieltä että jos ilman kymmeniä tuoteita ei näytä siltä että voi mennä markettiin niin on syytä pysyä kotonaan.
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja silti puunaa itseään kymmenillä tuotteilla ja neuvoo ihmisiä ulkonäköasioissa! Voiko uskomattomampaa olla.
Ei näköjään sairastuminen pelota kun noin kovalle kemikaalikuormalle haluaa altistaa itsensä ehdoin tahdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään sairastuminen pelota kun noin kovalle kemikaalikuormalle haluaa altistaa itsensä ehdoin tahdoin.
Ehkä ryysyräksyttäjäreppanalla ei ole "huolitellussa" siansilmäisessä vahanukkemaalipyttynupissaan mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Kauppisentuijalla olisi tarve neuvoillesi, mutta toisaalta voisit helposti haastaa hänet ja menestyä paremmin.
Loppujen lopuksi koko tuulesta temmattu käärmeöljykauppiasala on jonnin joutavaa idiotismia ja turhuutta.
Mitä minä muka teen tuhansilla eri puteleilla?
Vähemmän on enemmän ainakin kosmetiikan ja hajujen suhteen.
Minä en ole sen jälkeen levitellyt naamalleni mitään tököttejä, kun finnien peitepuikkoa ei enää ollut tarvis käyttää ja hyvin on mennyt monen monta vuosikymmentä. Eikä marketin ovelta ole vielä käännytetty, vaikka olen mennyt ostoksille ilman meikkejä ja kalliita untuvatakkeja, tukkakin usein pörhöllään. Tärkeintä on, että ylipäänsä on vaatteet päällä eikä paljaat kankut vilku muista ulokkeista puhumattakaan.
Juuri näin. Nimenomaan oli mentävä ihotautilääkärille kun liiallinen määrä tuotteita pilasi ihoni. Tilanne parani kun vähensin ihan vain perusrasvaan ja reseptilääkkeeseen, mitä vähemmän ainesosia sen parempi.