Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monen tiedät tuttavistasi käyttävän kestovaippoja?

Vierailija
19.10.2006 |

Meillä on käytetty silloin tällöin ja tuntuu, että aina uusien ihmisten kanssa siitä nousee haloo.. Sitten perustelemaan jne.. No, ei mua muiden mielipiteet haittaa.. itse tiedän tasan kaksi ihmistä, jotka käyttävät kestoja- ja tunnen kymmeniä äitejä.. vaikka tuskin kaikki asiasta huutelevat kovasti. Mieli tekisi tietää oikea prosenttiluku - esim. onkohan pampersin vaippamyynti laskenut näin kestoilun tullua muotiin - vai onko se muotia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä noin 10 perheen.

Vierailija
2/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tosin tunnekaan niin montaa äitiä, jolla olisi lähiaikoina ollut vaippaikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10! Itse aion käyttää tulevalla pikkukolmosella.

Vierailija
4/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tuntemani kaverit joilla on ollut joskus vaippaikäisiä käyttivät kertiksiä, yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Kauheasti ihmettelivät mun kestoilua silloin 90-luvun puolivälissä, ja vaippoja oli tosi vaikeata saada, samoin tietoa kestoilusta, vinkeistä nyt puhumattakaan.

Vierailija
5/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kylläkin nettituttavia, mutta eivät tosin miltään kestovaippalistalta :)

Vierailija
6/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytämme kestoja päivisin. rapinavaippa yöllä.

Vierailija
7/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni aikoo kestoilla näinä päivinä syntyvän vauvan kanssa, mutta muuten olemme kyllä kummastus tuttavapiirissä.

Aina tosiaan saa selitellä, että nämä vaipat on ihan oikeesti hyviä ja on niitä helppo käyttää ym :-p

Vierailija
8/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 18, kyllä Pohjanmaallakin on kestovaippailijoita ja liinailijoitakin.

Vierailija
9/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuttavapiirissä on paljon vaippaikäisiä. Esikoisen aikaan en suuremmin huudellut kestoista, mies kylläkin mainitsi joka käänteessä asiasta... Aina sai olla puolustuskannalla ja selitellä että miksi. Nyt kuopuksen kanssa olen jo rohkeammin puhunut asiasta. Ehkä sitä on itse nyt varmempikin kun tietää mistä puhuu ja mitä tekee. Tosin en koe, että mun asia on ketään käännyttää, sitä vaan viittaa kintaalla niille, jotka alkavat mollaamaan. Esim. yksi kaveri sanoi olevansa liian laiska käyttämään, so be it: niin olen minäkin laiska, mutta helppo oli alkaa kakkosen kanssa käyttämään, kun oli vaipat ja tieto valmiina.

Vierailija
10/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ole ainakaan kuullut; tietenkin aikuisen virtsankarkailu on sen verran nolo juttu, ettei siitä paljon puhuta.

Vierailija
11/11 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoilevat ihan luontevasti eivätkä pidä siitä mitään erityistä meteliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi