Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ennen seksiä peseytyä?

Vierailija
10.07.2022 |

Oletusarvo on siis se, että kerran päivässä peseydytään joka tapauksessa. Mutta jos on vaikka peseytynyt aamulla ja hommaillaan illalla, pitääkö käydä uudelleen pesulla?

Pitääkö ennen seksiä peseytyä?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmeessä tuo toimisi. Lähteekö joku oikeasti kesken esileikin huuhtomaan alapään?

Kyllä, tarpeen vaatiessa.

Latistaa kyllä tunnelman. Itse tarvitsen elimen sisään heti esileikin päätteeksi, en pystyisi käymään pesulla siinä kiimassa.

Pese ennen esileikkejä. Onko asia edes käynyt mielessä?

Vierailija
22/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmeessä tuo toimisi. Lähteekö joku oikeasti kesken esileikin huuhtomaan alapään?

Tunnelmaa latistavaa. Jos ei likaista ja hikistä työtä tai rankkaa treeniä ole ollut päivän aikana niin ihan typerää mennä vehkeitä huljuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latistaa kyllä tunnelman. Itse tarvitsen elimen sisään heti esileikin päätteeksi, en pystyisi käymään pesulla siinä kiimassa.

Siksipä käynkin tarvittaessa pesulla heti ennen kuin seksi ehtii kunnolla alkaakaan. Ei latista tunnelmaa kun se ei ole vielä ehtinyt edes nousta huippuunsa.

Harrastatko seksiä pelkästään paikoissa missä mahdollisuus peseytyä ensin? Aika rajoittavaa. Kukin toki tyylillään. Itse en huolisi kumppaniksi ihmistä jonka tarvitsee peseytyä seksiä varten vaikka ei olisi varsinaisesti likainen tai hikinen. Tuore hikikään ei haittaa, kun hiki lentää seksin aikanakin.

Vierailija
24/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään tyydyt. Mies se vaan panee omaksi ilokseen. Typerä mies.

Vierailija
25/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään tyydyt. Mies se vaan panee omaksi ilokseen. Typerä mies.

Niinpä. Nainen vain joutuu nauttimaan kun saa tarvitsemansa. Reppana nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä