Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveellisemmät elämäntavat, oletko oikeasti huomannut muutoksia?

Vierailija
10.07.2022 |

Millaisia ja kuinka nopeasti?

Tässä nyt eniten haen kokemuksia niiltä jotka eivät ole laihduttaneet ainakaan tavoitteellisesti suuria määriä, vaan ylipäätään elämäntapojaan terveellisemmäksi pitkäaikaisesti muuttaneiden kokemuksia.

Onko siitä ollut mitään huomattavaa hyötyä?

Olen itse parantanut elämäntapojani toukokuun lopulta enkä nyt kauheasti ole huomannut mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä voi muuttaa koko elämän. Nukun paremmin, jaksan paremmin, mieleni on tasaisemmin hyväntuulinen. Aivot eivät yksinkertaisesti anna jatkuvaa viestiä että asiat olisivat huonosti (kuten ne olivat huonoilla elintavoilla). Ja peiton heiluttelussa hyödyt ovat valtavat, niin itselle kuin kumppanillekin.

Sosiaalisesti toki valtava haaste. Joka vko joudun jarruttelemaan puolisoni herkuttelutarpeita ja muistuttamaan että suhde tulee päättymään mikäli näissä lipsutaan. Hän kun on ollut alusta asti tietoinen että minä en enää suostu elämään muuta kuin suht terveellistä elämää.

Vierailija
2/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä sen huomaa siitä että on tyytyväisempi itseensä henkisesti.

Kuntoilen säännöllisesti, syön terveellisesti. Itsellä menee lähes koko arki omasta terveydestä huolehtimiseen. En tajua miten jotkut saa tehtyä tämän, lisäksi huolehdittua lapsista ja käytyä töissä. Itse olen vähäenerginen ollut aina. Nuorena vaan ero muihin ei ollut näin selkeästi nähtävissä.

Esim. tänään olen treenannut 40 minuuttia (lepotauot mukaan laskettuna). Loppupäivä on vapaata, lepoa. Muilla tämä olisi vain yksi osa päivää. Mulla on nyt job done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään eroa.Ainutettä en haise enään tupakalle. Kiloja tullut lisää. Häiritsevää.

Vierailija
4/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No -3 kg, mutta muuta en ole huomannut.

Vierailija
5/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän energiaa ja parempi olla. Nukun paremmin.

Ensin tuli kamalasti pieniä finnejä otsaan, mutta parin kuukauden päästä ihokin voi paremmin.

Olen siis jättänyt roskaruuan, sokerin ja alkoholin pois ja lisännyt liikuntaa.

Vierailija
6/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmuutoksen tuloksia kannattaa tarkastella vasta kun vuosi kulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan