Ärsyttää kun mies lähtee kylästä kuin raketti
Olimme eilen illalla kaverini mökillä kylässä ja mies lupautui kuskiksi. Sanoin jossain kohtaa hänelle, että juon tämän skumppalasin vielä ja sitten mennään. No meillä oli kaverin kanssa hyvät keskustelut meneillään ja hän kaatoi minulle lisää skumppaa. Siitä alkoi miehen kiukuttelu ja hän kyseli joka viides minuutti, että jokohan lähdetään. Kun lasini oli tyhjä niin mies suorastaan hyppäsi ylös tuolista ja sanoi, että nyt me lähdemme ja juoksi ovelle, vaikka meillä oli keskustelu ja musiikkikappale meneillään.
Tämä on aina sama juttu. Mies ei halua edes sanoa kaikille heippoja vaan lähtee salamana kohti autoa, vaikka minulla on vielä juttu kesken.
Kommentit (34)
Jutelkaa ennakkoon noi.
Että on kiva olla rennosti.
Ja ettei tulis turhaa skismaa. Olette vaan erilaisia tuossa kyläilyasiassa.
Ymmärrän miestäsi. Meillä mies voisi seurustella sukulaistensa kanssa vaikka kuinka pitkään, joten parhaiten toimii että sovimme etukäteen maksimiajan. Useimmiten hän toki tapaa heitä yksin, mutta joskus lähden hänen mielikseen mukaan.
Jos naisia jää odottamaan niin kyllä odottaa saa :D
Silloin lähdetään kun on sovittu. Pitää sanoa kaverille milloin haluatte lähteä.
Ap on skumppajuoppo. Pitää mennä hoitoon, on tosi paha ongelma. Maksa sanoo poks ja pam!!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joutunut odottaa miestä. Mies on jäänyt kahdesti taksikyydistä.
Sinä lupasit, että sen meneillään olevan lasillisen juotuasi olet valmis lähtemään. Joit kuitenkin vielä useita lasillisia. Kun mies huomasi, että lasi on tyhjä, hän totesi, että pitää käyttää tilaisuutta hyväksi, koska se lasi ei pysy kauan tyhjänä.
Että turhaan kitiset. Miehesi toimi asiallisesti, sinä et.
Olepa itse kuskina ja kuuntele humalaisten höpötyksiä niin kyllä alat ymmärtää.
Aphän tuossa lähti kuin etana kun koko ajan lasiin tuli lisää.
Älä lupaile jos et osaa pitää lupauksiasi
Mä en koskaan ole pyytänyt miestä itselleni kuskiksi kun näen kavereita ja juodaan alkoholia. Eikä mies ole pyytänyt minua. Ihan älytöntä. Mä ajelen tuolloin taksilla. Jos kyläpaikka on sellaisessa korvessa, ettei taksia saa (tai ei liiku julkiset), menen autolla enkä juo mitään tai jätän menemättä. Joskus sovitaan kaverin kanssa, että jään yöksi. Samoin mies jää kaverinsa luo yöksi.
Ihme, että ap:n mies jaksoi noinkin pitkään katsoa sitä "yhtä lasillista", vaikka vielä oli musiikkikappalekin kesken :D.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä! En itse asiassa, mutta siitä että jos asiasta voi jotenkin vääntää sukupuolikysymyksen niin siitä sellainen myös väännetään. Itse totesin eilen kaupassa että jos miehen päästää kauppaan niin kassat on jumissa kun siellä haikaillaan maksutilanteessa että missä on kukkaro ja tavarat kerätään sitten kun viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies menee (tai jo on, jos hakee jostain) autoon, lukee/kuuntelee radiota/rentoutuu silmät kiinni. Itse toimin samoin vastavuoroisesti. Meillä on kumallakin jemmakirja/kirjoja auton takataskussa. Pitää ymmärtää, että se toisen meno on tärkeä, olipa lääkärireissu tai sosiaalinen tapahtuma.
Kukaan ei ota pultteja.
En mä ainakaan väsyneenä yöllä mitään jemmakirjaa jaksaisi lukea autossa. Älytöntä vaatia tuollaista.
Kaikkien elämä ei edes ajoitu vain öihin. Eikä esim. meillä kukaan ole vaatimassa yhtään mitään. Teemme toisillemme muitakin pikku palveluksia, jos ja kun niitä tarvitaan. :D
Silloin kun tarvitaan kuskia, tarvitaan kuskia.
En pidä ajantuhlauksena puolison tarpeisiin vastaamista. Esim. otan töistä pari tuntia vapaata kesken päivän, kun hänellä on lääkärikäynti. Tarvii kuskin, koska on tuon rutiinitutkimuksen takia taipumus pyörtyä.
Omasta puolestani arvostan kuskikeikkoja, jotka tarjoavat mahdollisuuden rentoutumiseen mainitsemillani tavoilla. Ja tykkään autoilusta. :D