Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies lähtee kylästä kuin raketti

Vierailija
10.07.2022 |

Olimme eilen illalla kaverini mökillä kylässä ja mies lupautui kuskiksi. Sanoin jossain kohtaa hänelle, että juon tämän skumppalasin vielä ja sitten mennään. No meillä oli kaverin kanssa hyvät keskustelut meneillään ja hän kaatoi minulle lisää skumppaa. Siitä alkoi miehen kiukuttelu ja hän kyseli joka viides minuutti, että jokohan lähdetään. Kun lasini oli tyhjä niin mies suorastaan hyppäsi ylös tuolista ja sanoi, että nyt me lähdemme ja juoksi ovelle, vaikka meillä oli keskustelu ja musiikkikappale meneillään.

Tämä on aina sama juttu. Mies ei halua edes sanoa kaikille heippoja vaan lähtee salamana kohti autoa, vaikka minulla on vielä juttu kesken.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taksi ensi kerralla.

Vierailija
2/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimitte silloin kun sinä olet miehelle kuskina ja olutpullo toisensa jälkeen sihahtaa auki, vaikka haluaisit jo kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lähdetään, kun on sovittu. Kypsää se on odotella, kun toinen venyy ja venyy.

Vierailija
4/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee lähtöä eikä valmistaa meinaa tulla. Rakettilähtömies olisi huomattavasti parempi.

Vierailija
5/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miestä.

Vierailija
6/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Kirvoitti hyvät naurut! Tapansa kullakin.

Vierailija
7/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ensi kerralla se skumppa siihen viimeiseen lasiin, äläkä anna kaverin kaataa lisää. Veikkaan, että mies ei jaksa kuunnella kahta hiprakassa sokeltavaa ihmistä.

Vierailija
8/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yksin ja mies hakee kun olet juonut tarpeeksi.

Vierailija
9/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ensi kerralla se skumppa siihen viimeiseen lasiin, äläkä anna kaverin kaataa lisää. Veikkaan, että mies ei jaksa kuunnella kahta hiprakassa sokeltavaa ihmistä.

Hiprakassa? Kyllä nyt kuulosti että akat olivat kaatokännissä.

10/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa niitä satoja helppoja ja kyllä mä tästä nyt lähdetään mökellystä

Vierailija
11/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, oletpa rasittava. Mulla oli yks tollanen kaveri, joka ei ikinä päässyt/ päästänyt ovensuusta eteenpäin. Siinä sitten talvivaatteet päällä kuuntelee 40min kestävää pikku tarinaa... 

Sit ku lähdetään, niin lähdetään. Ja miksi sanoit hänelle, että skumppalasin jälkeen lähdetään, kun et edes yrittänyt pitää lupaustasi? Ja sä olet se joka ärsyyntyi toisen käytöksestä?

Vierailija
12/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet samalla tavalla kun itse olet kuskin

Vierailija
13/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee (tai jo on, jos hakee jostain) autoon, lukee/kuuntelee radiota/rentoutuu silmät kiinni. Itse toimin samoin vastavuoroisesti. Meillä on kumallakin jemmakirja/kirjoja auton takataskussa. Pitää ymmärtää, että se toisen meno on tärkeä, olipa lääkärireissu tai sosiaalinen tapahtuma.

Kukaan ei ota pultteja.

Vierailija
14/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olet Wahwa itsenäinen nainen ja mies psykopaattisika.

Vierailija
15/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
16/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies menee (tai jo on, jos hakee jostain) autoon, lukee/kuuntelee radiota/rentoutuu silmät kiinni. Itse toimin samoin vastavuoroisesti. Meillä on kumallakin jemmakirja/kirjoja auton takataskussa. Pitää ymmärtää, että se toisen meno on tärkeä, olipa lääkärireissu tai sosiaalinen tapahtuma.

Kukaan ei ota pultteja.

Miksi toisen on pakko olla mukana? Tuhlataan hänen aikaansa.

Vierailija
17/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos olisi sovittu jo lähdöstä, mutta mies vaan avaisi uuden juoman. Ens kerralla noudatat sovittuja asioita.

Vierailija
18/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ota pultteja.

En mä ainakaan väsyneenä yöllä mitään jemmakirjaa jaksaisi lukea autossa. Älytöntä vaatia tuollaista.

Vierailija
19/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan  lähdössä,niin silloin lähdetään, eikä haeta lisää juomaa. pahimpia ovat ne kun  jäävät eteiseen lässyttämään silloin kun ollaan lähdössä

Vierailija
20/34 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, jonka kotiinlähtö kestää aina tunnin. Siinä sitten seisotaan eteisessä ja odotetaan, koska se ovi aukeaa, mutta tarinasta ei tule loppua. Pitää itse sanoa, että nyt pitää kyllä mennä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän