Tänään laitan eväät reppuun ja termarin täyteen kahvia ja menen läheiseen puistoon istumaan viltille ja lukemaan jotain kivaa lehteä
Kommentit (35)
Kiva. Mukavaa kesäpäivää sinulle ap! Kuulostaa hyvältä. Tänään kannattaakin nauttia ulkona, kun ensi viikolla sataa jonkin verran vettä ennusteiden mukaan.
Hyvä sulle. Itse meinaan juoda viinaa ja naida mieheni kanssa niin että naapurit itkevät verta. Kesäloma
N41
Suomi tarjoaa NATO:lle paikan, johon laittaa suuri persheensä - ja ei tarvii jäädä asumaan, sopii ihan vieraanakin istua, kun siltä tuntuu!?
Parasta ois riippumatto, jossa hyttysverkko. Ja naru, vosta voi vedellä itselleen liikettä.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, mukavaa päivää sulle. 😃😊
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Itse ajattelin tehdä saman mutta uppoutua samalla johonkin hyvään kirjaan.
Samaa mietin. Siis, että kirja mukaan.
Näin eilen pubissa miehen, joka tilasi oluen. Hetken päästä huomasin, että hän keskittyi täysin kirjan lukemiseen siemaillen harvakseltaan olutta. Oli kivan näköistä. Ei häiriintynyt, vaikka lähellä oli muita ihmisiä. Oli rauhallinen alkuilta. Jossain vaiheessa tyhjiä laseja kerätessäni huomasin, että oli lähtenyt.
Mutta siis: eväsretki on maailman paras keksintö. Metsään, puistoon, rannalle... kirja, lehti tai vaikkapa ristikkolehti mukaan. Kahvit termariin, voikkaleivät ja vesipullo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulle. Itse meinaan juoda viinaa ja naida mieheni kanssa niin että naapurit itkevät verta. Kesäloma
N41
Hah. Et kuitenkaan läheisessä puistossa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Itse ajattelin tehdä saman mutta uppoutua samalla johonkin hyvään kirjaan.
Näin eilen pubissa miehen, joka tilasi oluen. Hetken päästä huomasin, että hän keskittyi täysin kirjan lukemiseen siemaillen harvakseltaan olutta. Oli kivan näköistä. Ei häiriintynyt, vaikka lähellä oli muita ihmisiä. Oli rauhallinen alkuilta. Jossain vaiheessa tyhjiä laseja kerätessäni huomasin, että oli lähtenyt.Mutta siis: eväsretki on maailman paras keksintö. Metsään, puistoon, rannalle... kirja, lehti tai vaikkapa ristikkolehti mukaan. Kahvit termariin, voikkaleivät ja vesipullo.
Meidän paras retkipaikka on tällainen: kirkasvetinen suolampi. Siellä on laavu, jolla voi paistaa makkaraa. Se ei ole virallinen uimapaikka, joten mukaan voi ottaa myös koiran. Otamme riippumaton mukaan, joten siinäkin voi loikoilla ja katsella maisemia. Ainoa huono puoli tuossa paikassa on se, että sinne on meiltä matkaa n. 40 km, josta iso osa on soratietä ja viimeinen pätkä tosi huonokuntoista sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen pubissa miehen, joka tilasi oluen. Hetken päästä huomasin, että hän keskittyi täysin kirjan lukemiseen siemaillen harvakseltaan olutta. Oli kivan näköistä. Ei häiriintynyt, vaikka lähellä oli muita ihmisiä. Oli rauhallinen alkuilta. Jossain vaiheessa tyhjiä laseja kerätessäni huomasin, että oli lähtenyt.Mutta siis: eväsretki on maailman paras keksintö. Metsään, puistoon, rannalle... kirja, lehti tai vaikkapa ristikkolehti mukaan. Kahvit termariin, voikkaleivät ja vesipullo.
Meidän paras retkipaikka on tällainen: kirkasvetinen suolampi. Siellä on laavu, jolla voi paistaa makkaraa. Se ei ole virallinen uimapaikka, joten mukaan voi ottaa myös koiran. Otamme riippumaton mukaan, joten siinäkin voi loikoilla ja katsella maisemia. Ainoa huono puoli tuossa paikassa on se, että sinne on meiltä matkaa n. 40 km, josta iso osa on soratietä ja viimeinen pätkä tosi huonokuntoista sellaista.
Oi. Laavut on ihania, voiko siellä siis yöpyäkin? Ei haittaa pieni sadekaan, kun on katto pään päällä. Onko hyttysiä, kun suolampi? Voiko uida?
Enpä ole kuullut muuten yhdestäkään lapsesta, joka ei tykkäis eväsretkestä. Silloin unohtuu kännykät ja pelit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Laavut on ihania, voiko siellä siis yöpyäkin? Ei haittaa pieni sadekaan, kun on katto pään päällä. Onko hyttysiä, kun suolampi? Voiko uida?
No kait siellä voisi yöpyä, mutta en itse haluaisi siellä kyllä yötä olla. Ei ole mitenkään valtavasti hyttysiä, toki niitä on jonkin verran. Tosi hyvä uimapaikka myös lasten kanssa, koska on matala ranta ja kirkas vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41Hah. Et kuitenkaan läheisessä puistossa???
Been there, done that. Kerro jos keksit uudempia ideoita :)
Jaa minä nautiskelen kahvini sohvalla. Ja lueskelen älypuhelinta ja kirjaa. Ikkunsta tuleva ilma riittää. Mukavan pehmeä alusta ei ötököitä.
En ymmärrä ulkona lukemista ja syömistä.
Ulkoilen kyllä mutta pysyn liikkeesä sen ajan.
Kyllä kai pukeudut speedoihin ja olet yläosattomissa?
Tarkista, että siellä puistossa on pensaita, että voit käydä puskapissalla.