Tänään laitan eväät reppuun ja termarin täyteen kahvia ja menen läheiseen puistoon istumaan viltille ja lukemaan jotain kivaa lehteä
Kommentit (35)
Kuulostaa hyvältä, mutta tuo "lehteä" kuulosti erikoiselle nykymaailmassa. Vieläkö lehtiä myydään?
Oi, muistan nuorempana, kun uppouduin aina johonkin lehteen.
Miksi? Miksi pitää olla puistossa viltillä lukemassa lehteä?
Minulla on sellainen telttatuoli. Siinä on mukavampi istua kuin viltillä. Varsinkin, jos istuu koko päivän.
Telttatuolinkin päällä voi ottaa päivittäisen aivopesunsa sanomalehdistä.
Syö ne eväät kotona vaan, ja keskity todelliseen maailmaan katselemalla maisemia.
Jää tilaa omille ajatuksille, kun et pilaa ulkoilua lukemalla. Tai katselemalla kuvia, riippuen lehdestä.
meni keittämään kahvia. Saa sen sitten kitkeränä säiliöstä, samalla kun hyttyset kiusaa.
Sinne koiran paskojen sekaan. Hienoa.
Ihana idea. Minä ajattelin pakata mukaan juotavaa ja mennä erääseen syrjäiseen poukamaan meditoimaan. Mikään ei ole rauhoittavampaa kuin istua keskellä luonnon rauhaa, veden äärellä ja tyhjentää mieli kaikesta ylimääräisestä. Mukavaa sunnuntaita!
"termarin täyteen kahvia", jäähtyy silti. Lämmintä litkua, yöks!
surinan säestämänä sitten. Sade tuo hyttyset esille.
Ja jos menette kuivaan paikkaan, saatte seuraksenne muurahaiset.
Järkevämpää on pyöräillä tai kävellä, istua rantapenkille tai laiturille, veneillä jos mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu :) Kaikki me olemme kuitenkin samaa maailmankaikkeutta <3
Taitaa nyt olla jossain lööpissä juttu, jota ap vaivihkaa promottaa. Oikeesti istuu koko päivän koneen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu :) Kaikki me olemme kuitenkin samaa maailmankaikkeutta <3
Muurahaiset voi olla tosta eri mieltä, kun laitat pebas niiden pesän viereen.
Sinäkin purisit ja olisit valmiustilassa, jos kotiovesi viereen laskeutuisi HERVOTON takamus...
Hyttynen sentään saa verestäsi puhtia tuottaa munia. Jos oikein filosofisia ollaan, niin veresi muuttuu elämäksi... hyttystentoukkien muodossa.
Kuulostaa mukavalta. Itse ajattelin tehdä saman mutta uppoutua samalla johonkin hyvään kirjaan.
Kivaa puistopäivää sinulle M44.