Miten saada usko miehiin pettymyksien jälkeen.
Haluaisin tällä hetkellä miestä mutta sitten taas viime kokemukset vievät deittailusta pois innon. Miehet kertovat suoraan että ei näe minussa muutakuin pillun ja seksiä he eivät halua vaan parisuhteen. Alkanut tuntea itseni arvottomaksi ja kelpaamattomaksi heidän kanssa. Miten itsetunto kestää jatkuvaa torjumista. Insinöörit ovat ilkeimpiä, kovat luulot itsestään. Ovat muka itse parisuhde materiaalia mutta nainen ei. Kaipaisin hymyä miehiltä mutta sitä harvemmin näkee. Olen niin kypsä miehiin mutta samalla halut ovat todella kovat. En tiedä mitä tehdä sen takia.
N22
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa turvautua omiin sormiin. Kaikki eivät vaan ikinä kelpaa, turha sitä on olemattomia toivoa. Itse pitkään kuvittelin kelpaavani ja jokaisessa suhteessani huomasin tulevani torjutuksi. Miksi siis kiusata itseään. Parempi luopua toivosta ja jäädä yksin.
Muuten luopuisin, mutta on niin kovat himot. Luonto haluaa minun pariutuvan ja siihen ei omat sormet auta.
Mieti mitä haluat ja haet. Jos nyt noilla kriteereilläsi löydät koko ajan vääränlaisia miehiä niin kannattaa tarkistaa onko ne oikeenlaiset vai laajentaisitko koskemaan myös muita. Kliseen mukaisia prinssejä tuskin löytyy.
Sä todennäköisesti näytät siltä ja käyttäydyt niin, että miehet haluaa sulta vaan seksiä ja p.llua. Mieti hetki tätä.
Vierailija kirjoitti:
Sä todennäköisesti näytät siltä ja käyttäydyt niin, että miehet haluaa sulta vaan seksiä ja p.llua. Mieti hetki tätä.
Mille kuuluisi näyttää ja käyttäytyä? . Miksi mies sanoi pitävänsä seksistä mutta etsii vakavaa?
Mitä sä kaunotar siis olet hakemassa? Siis miestä loppuiäksi vai panomiestä toistaiSEKSI?
Käyttäjä40593 kirjoitti:
Mitä sä kaunotar siis olet hakemassa? Siis miestä loppuiäksi vai panomiestä toistaiSEKSI?
Haluan suhteen. Eilen olisi kelvannut myös panomies.
Ehkä usko ei ole miehiin päin lainkaan.
Olet melko nuori. Kyllä se oikea tulee vielä sa mun sanoneen, mun on turha enää mistään naisesta haaveilla. Ikää 57v. Eli lähtökohdat on aivan erillaiset, kyllähän minä osaan hellä olla ja munakin vielä seisoo mutta se ikä.
Kannattaa turvautua omiin sormiin. Kaikki eivät vaan ikinä kelpaa, turha sitä on olemattomia toivoa. Itse pitkään kuvittelin kelpaavani ja jokaisessa suhteessani huomasin tulevani torjutuksi. Miksi siis kiusata itseään. Parempi luopua toivosta ja jäädä yksin.