Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää minua hysteeriseksi

Vierailija
09.07.2022 |

kun juoksen kauhuissani asunnon toiselta puolelta ottamaan vuoden ikäisen ruokaopöydälle kiivenneen lapseni kiinni. Taapero oppi vasta pari päivää sitten kiipeämään tuolille ja nyt sitten pöydälle. Mies itse asettui juuri loikoilemaan kännykkä kourassa sohvalle kun vinkkasi laiskasti minulle että lapsi on pöydällä. Suutuin tästä pahemman kerran ja pidän itse heitteillejättönä, jos ei pientä mene turvaamaan.

Kumpi meistä on oikeassa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, lapsi pitää ottaa ettei putoa ja tule vammaa. Putoaminen sattuu ja ei ole harmitonta. Jonkun pitää sinne mennä. Ehkä mies oli mukavasti sohvalla lepäämässä ja ei jaksanut sillä hetkellä. Olisi hyvä että vuorotellen toinen on pikkulapsen kanssa koko ajan vahtimassa, jos toinen ei jaksa niin sanoo selkeästi. Ei panttaa tietoa ja näin vaaratilanteita ei tulisi. Ja toinen ei suutu heti.

Vierailija
2/24 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kaipaan

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/24 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikein kun et anna lapsen tippua tuolilta tai pöydältä.

Vierailija
5/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet oikeassa, mies väärässä. Pistä pihalle jos ei opi olemaan ihmisiksi!

Vierailija
6/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, tottakai lapsi otetaan kiinni ettei tipu pöydältä ja lyö päätään. Ilmeisesti miehesi on lapsena tippunut useamman kerran korkealta ja kovaa jos ei tätä ymmärrä.

Vierailija
7/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin rannalla miehen joka antoi taaperon kiipeillä lahon puukyhäelmän päällä josta törrötti paljon isoja nauloja. Olin nuorempi niin en kehdannut sanoa mitään, ihmettelin vaan että miksi kukaan tekee lapsia tuollaisen kanssa. 

Nyt jos näkisin niin menisin läksyttämään.

t. lapseton

Vierailija
8/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet oikeassa, mies väärässä. Pistä pihalle jos ei opi olemaan ihmisiksi!

Siinä vaan on se vaara että sitten isäviikkoina ei pääse valvomaan minkälaisissa olosuhteissa lapsi on.

Vierailija
9/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero ei pääse pöydälle jos tuolit on asetettu oikein. Itse muistan lapsuudesta oikein hyvin että tuolille oli mahdoton mennä. Huushollin tuolit varmistettu noiden kiipeilevien koirien vuoksi.

Vierailija
10/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palstamammat ovat hysteerisiä.

Vierailija
11/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aivotoiminta ei ole normaalilla tasolla.

Vierailija
12/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin ettei pöydille kiipeillä koska se on törkeä tapa, eikä sen takia että kultamussukalle voi käydä huonosti. Olette molemmat miehenne kanssa väärässä.

Vierailija
13/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mies on oppinut hienon melkein sivistyssanan, jonka merkitystä ei oikein snaijaa. On varmaan kuullut isommilta pojilta.

Ota lapsi kiinni ja pidä siitä huolta.

Vierailija
14/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki palstamammat ovat hysteerisiä.

moi Jonne.

Onko pissitauko pleikkapelissä?

Vierailija
15/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa tuolit on käännettävä ympäri ja hyllyiltä putoilevat tavarat pois metrin korkeudelta. Pesuaineet ja liuottimet lukittavaan kaappiin tai ylähyllylle ja kaappeihin ja vetolaatikoihin lapsiesteet. Lieden päälle lapsisuoja. Pistorasioihin myös suojat. Sitten voitte ehkä hengähtää - hetken.

Vierailija
16/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olisi kysyä miksi huutelee minulle asiasta kun itse kerran on tilanteen näkemässä. Todellista laiskuutta ja välinpitämättömyyttäkö?

Vierailija
17/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia kaipaan

Ap

Sinä olet vastauksia saanut. Mikä niissä on vikana, kun eivät miellytä? Mikähän sinun oman käsikirjoituksesi mukainen vastaus olisi ollut? Saat sinä kirjoittaa sen ihan itse, anonyymi palsta tämä on.

Vierailija
18/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia kaipaan

Ap

Sinä olet vastauksia saanut. Mikä niissä on vikana, kun eivät miellytä? Mikähän sinun oman käsikirjoituksesi mukainen vastaus olisi ollut? Saat sinä kirjoittaa sen ihan itse, anonyymi palsta tämä on.

Valitset toisena ketjuun kirjoitetun kommentin joka on julkaistu ensimmäisen kommentin kanssa samaan aikaan ja kirjoitat että "vastauksia on jo saatu". 

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

Vierailija
19/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen aika, tottakai lapsi otetaan kiinni ettei tipu pöydältä ja lyö päätään. Ilmeisesti miehesi on lapsena tippunut useamman kerran korkealta ja kovaa jos ei tätä ymmärrä.

Minä epäilen samaa vikaa omassa miehessä, kun on todistettavasti lyönyt päänsä kovaa ja vielä kahdesti peräkkäin niin, että lääkärin paperit silloin 90-luvulla oli vielä pöydällä, kun piti viedä uudelleen päivystykseen. Ja sitten on vielä tintannut kallonsa kylppärin lattiaan niin, että taju meinasi mennä.

On siis ihan samanlainen, että lapsi saa kiipeillä ja "siitähän oppii", jos putoaa/kaatuu. Sitten ihmiset katsovat MINUA kuin hullua, kun pitää käskeä aikuista miestä pitämään lasta silmällä, ettei juokse satamassa järveen tai kalliolta alas, kun ollaan ulkoilemassa. Koska miehen mielestä "lapsi ei ole niin tyhmä, että menisi tuonne", mutta ei ymmärrä, että taapero tasan tarkkaan ryntää aina sinne tielle/järveen/kalliolta alas, tai minne tahansa muualle, minne ei saa mennä.

En halua omista lapsistani kasvavan samanlaisia kuin isästään, joka tänään taas ilmensi välinpitämättömyyttään, kun vei taaperon nukkumaan ja jätti vauvan yksin olkkariin itkemään, kun olin suihkussa. Nimenomaan pyysin, että odottaisi sen 5min, mutta ei. Hirveällä kiireellä pesin itseni, että saadaan vietyä lapset nukkumaan (minä vauvan, mies taaperon) ja mitä on tehnyt? Vauva itkee olkkarissa ja kun mies tulee makkarista lohduttamaan vauvaa, taapero alkaa itkeä. Aina jättää jomman kumman yksin huomiotta, koska ei käy mielessä, että molemmat pitäis ottaa sinne makkariin, jos ei jaksa viittä minuuttia odottaa, koska "ei huvita" odottaa. Ja ennen tätä kuitenkin oli pakko katsoa miehen esittelemä 8min video, jonka aikana olisin ehtinyt pestä itseni mennen tullen.

Sisarensa on normaali, joten pakko johtua pään lyömisestä, että mies on kasvanut noin sekaisin. Ei piittaa muista yhtään vaan tekee niin kuin itse haluaa, koska "ei kiinnosta". Aikuinen 34v "mies". Joo, erota olen halunnut jo pitkään, mutta mies sukulaisineen painostaa pysymään lasten takiessa suhteessa, vaikka nimenomaan lasten takia sitä eroa olen suunnitellut.

Vierailija
20/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tullu pyydystettyä taaperoa erinäisistä paikoista alas, ei kumminkaan tarvinnu kauhuissaan rynnätä. Riittänyt että mennyt paikalle nostamaan. Tosi vahdittaviahan ne on kun jalat vie päätäpahkaa ja älli ei kerro vielä yhtään mikä on viisasta ja mikä ei. Yksi 1v tenava kiipesi pöydälle laatikoston ripoja pitkin, ei tarvinnu tuolia avuksi. Annoin yrittää kun halusin nähdä onnistuuko ja vahdin valmiina jos lipsahtaa. Sitten kehittämään este kaikkiin ripoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän