Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleensä mulla on aika tarkka "tutka", mutta jostain syystä DiCaprion kohdalla on pettänyt täysin....

Vierailija
09.07.2022 |

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-10369097/Leonardo-DiCapri…

Tuollahan nuo "parhaat kaverukset".

Varmaan aika ikävää henkisesti joutua piilottelemaan totuutta pelkän uran takia. Kaikki Hollywood-ammattilaiset varmaan tietää.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin huvittavaa, että y l ilaudan porukka tulee tänne välillä härnäämään. Jos ovat Leolle mustasukkaisia naissuosiosta, ja yrittävät tehdä siitä homoa, niin hyvä yritys.

Sitä en tajua, miksi näiden provojen mielestä on välillä hauskaa tehdä Venäjä-aiheisia provoja, kun tilanne on mikä on.

Osalla nuorista ei ole mitään tajua maailmasta. Ovat täynnä pelkkää myrkkyä, kun luulevat olevansa jotenkin kärsivä osapuoli, vaikka ovat onnekkaita jo siinä, että ovat syntyneet tähän maailmanaikaan.

Vierailija
82/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta onko kaikki naiset lepakoita, kun ne on tyttökavereiden kanssa ottamassa aurinkoa?

Vai mainittiinko jutussa, että ovat kihlautuneet tms.?

Kahestaan ottaa aurinkoa melkein alastomana valtavan huvijahdin kannella "kaverin" kanssa? Melkein 50-vuotias äijä.

Eikös viiskybäsenä enää saa olla kavereiden kanssa?

Vai muuttuuko ne kaikki "kavereiksi"?

Täytyykin ottaa ilo irti omista kavereista, kun on vielä 10 vuotta sopivaa kaveriaikaa jäljellä.

Saa toki olla.

Mutta tsekatkaa toi Lukas Haas, kenen kanssa hän on huvijahden kannella. Lukas Haas on myös näyttelijä plus lisäksi muusikko. Ei ikinä tiettävästi seurustellut naisen kanssa tai ollut naimisissa. Siis hän on  Leon "paras kaveri".

Eli seksuaalivähemmistöt vähintään pitää sitten rajata kaveriporukasta pois. Tai sellaisiksi miellettävät?

No mieti nyt vähän kokonaiskuvaa. Lukas Haas ja DiCaprio ovat pyörineet vuosikausia yhdessä ja Haasilta ei löydy minkäänlaista tietoa, että olisi seurustellut kenenkään kanssa.

Ai ei löydy minkäänlaista tietoa? Kokeilepa etsiä Internetistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käy kyllä sääliksi julkisuuden henkilöitä, joiden yksityiselämästä levitellään juoruja ja joista paparazzit ottavat salaa kuvia. Ja myös hävettää meidän puolestamme, joita kyseiset juorut kiinnostavat.

Vierailija
84/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo nyt on aina vaikuttanut juuri siltä, että on miehiin päin. Miten joku ei ole huomannut sitä??? Täysin selvä tapaus ollut mulle aina, jo Titanicin ajoista lähtien.

Vierailija
85/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko te tosissanne, ettette ole tajunneet Leon olevan kallellaan miehiin? Ehkä mä olen sitten herkempi, kun mulla on aina ollut kavereina h-miehiä (jostain syystä ylläpito ei salli ihan asiallista h-sanaa). Siinä ei ole siis mitään pahaa ja olin juuri Helsingin Pride-kulkyeessakin mukana. Hänmästyttää vaan, miten moni ei huomaa tällaisia juttuja ihmisistä. Ehkä jollain on niin vahvat ennakkoluulot ja heteronormatiivinen maailmankuva, etteivät huomaa poikkeuksia siitä.

N38

Vierailija
86/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood ja tulla kaapista .... ei Hollywoodissa voi tulla kaapista, kun Hollywoodia ei olisi olemassa ilman homoja. 

Vierailija
87/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten ole asiaa miettinyt yhtään. Lukenut vaan juttuja mallityttöystävistä, joten olettanut sitten olevan hetero. Mutta jos on homo, ihan sama, ei liikuta mua mitenkään. Ainoastaan kummastuttaa salailu, mun päähän ei mahdu, että MIKSI, mutta olen kai sitten outo tai jotain.

Vierailija
88/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla Jari Sillanpää ja Marco Bjuström oli täällä vielä kaapissa. Aika oli eri.

Ja Dicaprio oli Titanicin tähti! Ei nykyäänkään valittaisi sellaiseen rooliin tunnettua homoa.

Aika äijäroolejehan se mies tekee vieläkin. Ehkä on pelko, että julkihomous vaikuttaisi mielikuviin.

Mutta nyt kun miettii, niin 20-24v mallityttöystävät sarjassa, onhan se tietynlainen hmm, haistattelu heteronormatiivisuudelle? Voisihan tuon hämäyksen vähän vähemmän alleviivatusti tehdä.

Onneksi ajat ovat muuttumassa. Luke Evans, Jonathan Bailey ja Richard Madden tekevät hyvinkin heteroita rooleja seksuaalisuudestaan huolimatta. Ysärillä kun tulit ulos kaapista jos ei nyt ihan ura tuhoutunut, niin päädyi tekemään pelkkiä homorooleja kuten kävi esim. Rupert Everettille.

Vierailija
89/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leksa vanha homppeli. Selittääkin sen miksi ei pysyvää ja vakavaa naissuhdetta löydy!

Löytyiskö sulle jos olis leksan tapaan varaa valita?

mies54v

Vierailija
90/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisköhän esim. se BB-Sauli Koskinen totuutta tästä?

Vierailija
91/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ite tajunnut aikoinaan sitäkään, että Freddie Mercury on homo. Nyt tuntuu ihan naurettavalta. Olen syntynyt vuonna 1968 ja muistan olleeni yllättynyt hänen homoudestaan. No ei oo kovin herkkä tutka kyllä ollut, täytyy myöntää!

Vierailija
92/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Suomessa Leolla kavereita riittää:

Tuntee Leon noin hyvin.😣

Vierailija
93/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns tutka taitaa olla AP perseessä.

Vierailija
94/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns tutka taitaa olla AP perseessä.

Toivottavasti ei sun perseessä.

Vierailija
95/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dicaprio on synnystään tyttö.

Monet Hollywoodissa on pienenä vaihdettu hormoneilla ja leikkauksilla.

Luciferin palvontaan liittyvää.

Vierailija
96/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä kyllä yhtään kovin "miehistä" roolia ole ollut missään elokuvassa, jos ihan tarkemmin rupeaa ajattelemaan. Ei ainakaan tule ihan heti mieleen.

No, minulle tulee mieleen The Revenant, jossa Leolla ei nyt minun mielestäni ollut ihan neitirooli.

Vierailija
97/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihmeellistä, että vanhalla ukolla ei oo perhettä.

Vierailija
98/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla aseksuaalikin. Jos ei ees ne 25-vuotiaat huippumallit sytytä.

Vierailija
99/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihmeellistä, että vanhalla ukolla ei oo perhettä.

Brad Pittillä ei ollut pitkään aikaan, kun Jennifer Aniston ei halua lapsia.

Vierailija
100/116 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Tom Cruise ja John Travolta ja mitä näitä nyt onkaan. Kyseessä isot rahat.

Kuinkahan monta huippupoliitikkoa kuuluu samaan sarjaan?

Tom Cruisesta nyt näkyy kuuhun saakka, ettei oo normihetero, mutta Travolta oli järkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän