Kannatti kutsua sisko mökille. Nyt mököttää, kun en lähde kolmatta kertaa kauppaan viemään häntä
kaljaa hakemaan. Muutenkin vain polttaa röökiä ja juo. Maksoin hänelle junaliput ja ruoat, koska halusin nähdä hänet pitkästä aikaa, mutta olemme vain liian erilaisia. Juuri muutama tunti sitten kävimme kaupassa taas, kun eilen ei voinut ostaa mitä tarvitsi. Nyt tarvitsisi taas mennä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaljakaupat ovat lopettaneet myynnin. Niin että sitten vain huomista aamua odottelemaan. Kaipa hän aloittaa 8.45 kuskin kyselyn.
Lähdemme joka tapauksessa huomenna. Tulee mukava 5 h matka heittää hänet.
Ap
Typerä tarina. Eikö sulla parempaa tekemistä ole, ap?
kaupunkilaiset ovat tottuneet, että kivijalkakauppa on hissimatkan päässä. ei sitä nyt osaa kahden päivän tarpeita kerralla ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaljakaupat ovat lopettaneet myynnin. Niin että sitten vain huomista aamua odottelemaan. Kaipa hän aloittaa 8.45 kuskin kyselyn.
Ap
Menköön taksilla. Mitä siinä ruikutat, tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Menköön taksilla. Mitä siinä ruikutat, tyhmä?
Ei hänellä ole varaa ja kyllä minä hänet nyt heitän, kun olen kutsunut ja luvannut. Sen jälkeen sitten on kai aika hylätä tämä suhde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Typerä tarina. Eikö sulla parempaa tekemistä ole, ap?
Oikein tyypillinen ja surullinen tarina alkohoiistista. Alkoholistille millään muulla ei ole merkitystä kuin viinalla.
jos elämänhallinta on huonossa jamassa, niin jos se kalja lohduttaa
Onko siskos masentunut? Masennus on naisten kansatauti
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu niin pahalta hylätä hänet. Kaikesta huolimatta välitän hänestä.
Ap
Et voi muuttaa aikuista ihmistä mieleiseksesi. Parasta vaan hyväksyä tämä ja unohtaa yhteydenpito.
Kyllä minuakin vituttaisi, jos kaljat loppuisi kesken siskon mökillä, jonne on väkisin raahattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksoit junaliput? Ja mikset sano, että sinun mökilläsi ei juoda eikä polteta. Miksi edes kutsuit hänet?
Tämä on toistuva kaava. Haluaisin meille hyvät välit ja että voitaisiin pitää hauskaa ja olla toistemme tukena, mutta olen vain hyödyke. Minä olen se, joka kysyy mitä kuuluu. Hän kysyy voinko lainata rahaa ja muuten pitää minua estoilla.
Oletko jotenkin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni omaan huoneeseen ovet paukkuen. Olen kai hirveä sisko. Kunpa voitaisiin kelata siihen, kun ollaan jo molemmat kotona. Tämä oli virhe.
Ap
Muistappa ensi kesänä!
Keväällä laita lappu jääkaapin oveen !!!ÄLÄ KUTSU SISKOA MÖKILLE!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tarjouduin maksamaan, kun tiedän, että hänellä on rahasta tiukempaa. Minä en välitä rahasta vaan ihmisistä eikä se ollut minulle iso raha.
Ap
Niin. Ikävä kyllä, tuolla lailla sallit hänelle juomisen.
"Jos tulet, et juo!"
kyseessä on siskosi, joten toivottavasti ei tullut yllätyksenä että tupakka ja alkoholi maistuu.
Vierailija kirjoitti:
kaupunkilaiset ovat tottuneet, että kivijalkakauppa on hissimatkan päässä. ei sitä nyt osaa kahden päivän tarpeita kerralla ostaa
En muuten ole tottunut. Landella ostetaan heti kaikki tarvittava kama. Jonakin päivänä voi käydä täydentämässä jos on pidempään mökillä.
Hyvinpä tunnet siskosi kun et varautunut juoman riittävyyteen.
Anna siskon dokata, niin maistuu huonompikin ruoka.
Kannattaa sopia syömisistä ja juomisista etukäteen.