Mies johon olen ihastunut oli sanonut töissä minusta selän takana "ei nyt millään pahalla, mutta sen hymy on lähinnä irvistys"
Olivat puhuneet työkaverin kanssa minusta. Tuli ihan samanlainen tunne kun teininä, kauhea häpeä ja kyyneleet nousivat silmiin. Itkin vessassa varmaan vartin. Ja olemme ihan aikuisia, yli 25-vuotiaita ihmisiä. Miten noinkin pieni kommentti upposi vielä tässä iässä ihon alle noin pahasti :(
Kommentit (31)
Helppo päästä yli ihastuksesta kun tajuaa mikä mlkku se on
kirjoita hänelle joulukortti tai vaikka syyskortti: "pahoitteluni, jos et näe enää minun hymyilevän sinulle, en halua antaa vaikutelmaa, että irvistän, kun tarkoitukseni oli hymyillä. ps. juorut kulkee tälläkin työpaikalla, kannattaa pohtia tarkkaan onko ylipäätään järkevää puhua kenestäkään pahaa hänen selkänsä takana."
Ei kannata koskaan suuttua väitetystä loukkauksesta, mitä ei ole itse kuulut. Kaverisi on voinut kateellisena keksiä koko jutun. Ja kuka oikea ystävä nyt tommoisen raportoisi suoraan? Asian voisi sanoa ihan, että "sori ap mutta en usko, että oot Markuksen tyyppiä".
Vierailija kirjoitti:
Onhan voinut vitsillä sanoa. Saattaisin itse sanoa noin vaikkapa sellaisessa kuvitteellisesta tilanteessa että vitsailisin että työ on tehty huonosti tyyliin (alla kuvitteellinen keskustelu)
-Sirkka näki että olin yrittänyt saada tuon marengin sievästi kakkuun mutta onhan hän itse niin hyvä tekemään kuorrutuksen että oma tuotoksena häneen verrattuna surkea!
- No mutta, Sirkkahan niin iloisesti tervehti ja kehui kakkua
- Se hymy oli peitelty irvistys, kakku ei ollut onnistunut, se jouduttiin myymään alennuksella, Sirkka VAIN ON NIIN KERTAKAIKKISEN ihana että yritti hymyillä vaikka kakku sai melkein itsenikin irvistelemään!Kolmas henkilö kuulee tämän keskustelun ja latistaa alkavan romanssin valitsemalla mitkä kohdat keskustelusta kertoo Sirkalle, olihan tuo kakun leipoja selvästi myös ihastunut Sirkkaan (Sen voimme lukea rivien välistä!)
AP ole rohkeasti jatkossakin ihastunut, kuulopuheita ei kannata uskoa lainkaan!
Uskoisin juuri näin käyneen. Juoruilija saattanut myös olla ihastunut samaan mieheen ja katkeroitunut kun havainnut lemmen leiskuvan apn ja tämän miehen välillä!
Näin rakkaus tuhoaa useita elämiä ellei AP toimi ja kakaise ulos olevansa ihastunut!
Vierailija kirjoitti:
Fiilaan.. tulen elämään koko elämäni yksin koska yksikään mies ei ikinä ihastu minuun
Höyläätkö myös?
Vierailija kirjoitti:
Fiilaan.. tulen elämään koko elämäni yksin koska yksikään mies ei ikinä ihastu minuun
Pariutumisikäisiä miehiä on rutkasti enemmän kuin naisia, joten naiselle pariutumisen ei luulisi olevan kovin vaikeaa. Toki siinä tapauksessa on, jos katselet sillä silmällä niitä miehiä, joita kaikki muutkin naiset katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko mies.
Ei tuo ole mikään mies. Jopa 3v poikani tietää ettei toisia haukuta. Kun joku teinipoika nimitti minua läskiksi, lapseni osasi lohduttaa minua "älä äiti sure, et sä oo mikään läski vaan ihana ja rakas"
Ihana lapsi sulla
Kannattaa ottaa realismi että Suomessa suurin osa on tuollaisia. Ja etsiä muualta seuraa. Muille nuorille naisille on tehty aikoinaan hyvin ikäviä asioita, kaikkiin ei voi täällä luottaa. Naiset ihastuu, ehkä elokuvista joku malli siihen tai muuten, mutta useimmista paljastuu ikäviä asioita. Kannattaa olla varuillaan hieman.
Se oli sun ystävän mielipide eikä sen ihastuksesi.
Ap, mun on vaikea uskoa, että joku mies sanoisi naisen hymyilyä irvistykseksi.
En luottaisi ystävääsi. Miksi ystävä sanoisi edes tuota sulle? En todellakaan usko ystävääsi, hän halusi satuttaa sinua jstkn syystä..?
yritätkö nyt olla huono häviäjä, vsai hnkkia asiaasi vertaishoitoa?
irvikissa tai hymykissa, onko tämä mies nyt menetetty ihan kokonaan? oliko näin joku sanonut sinulle ja vinkunut muutakin korviesi väliin?
eräässä tapauksessa jossa salainen ihastus oli 30 vuotta salaista, tapahtui myös jotain vastaav. hemmo oli todellakin odottanut ja kääntänyt päälaelleen ihastus jutun siitä niin että kyllä mies tulee mikäli on kiinnostunut (kun SINÄ olet ihastunut).. se wau efekti.
kiinnostaa muuten tässä hieman se millaista konkreettista sosiaalista kommunikointia olet harrastanut tämän ihastuksen kanssa? kuunnellut vieripöydässä kun tämä phuu joidenkin muiden kanssa vai jotain muuta?