Mies johon olen ihastunut oli sanonut töissä minusta selän takana "ei nyt millään pahalla, mutta sen hymy on lähinnä irvistys"
Olivat puhuneet työkaverin kanssa minusta. Tuli ihan samanlainen tunne kun teininä, kauhea häpeä ja kyyneleet nousivat silmiin. Itkin vessassa varmaan vartin. Ja olemme ihan aikuisia, yli 25-vuotiaita ihmisiä. Miten noinkin pieni kommentti upposi vielä tässä iässä ihon alle noin pahasti :(
Kommentit (31)
Lopeta irvistely. Suu ankka moodiin piikeillä
Halaus. Toivottavasti ihastus sammui siihen paikkaan, kun sait tietää, millainen urpo ko. tyyppi on.
Voi ei ihan törppö mies. Ei ole sun arvoinen.
*halaus*
Ainakin pääsit ohastuksesta nopeasti. Se mies on epäkypsä ja moukkamainen. Tapaat paljon paremman vielä ja olet vapaa silloin ihastumaan, kun et mieti tuota surkimusta enää
Fiilaan.. tulen elämään koko elämäni yksin koska yksikään mies ei ikinä ihastu minuun
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta sait tämän tiedon?
Ystäväni joka työskentelee samassa paikassa laitoshuoltajana, oli kuullut. Tämä mies ei tiedä että tunnemme toisemme.
Ap
No se mies on järkyttävä 🐷🐷🐽🐽. Vain iso läjä p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiilaan.. tulen elämään koko elämäni yksin koska yksikään mies ei ikinä ihastu minuun
Joo eikun vaan fiilaten ja höyläten
Kamalaa, olisin itsekin itkenyt. Nyt voit jättää miehen omaan arvoonsa. Vain moukat puhuvat noin.
Idiootti äijä! Kaukana herrasmiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni joka työskentelee samassa paikassa laitoshuoltajana, oli kuullut. Tämä mies ei tiedä että tunnemme toisemme.
Ap
Miksi ystävä meni toistamaan törpön sanomisia? Ei siinäkään kyllä ajateltu kovin pitkälle.
Toivottavasti pahin huono olo helpottaa pian. Ei kukaan halua kuulla tuollaista itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pistää kyllä miettimään, miksi ihmeessä ystäväsi raportoi tällaisen asian sinulle.
Toki haluaisin kyllä itsekin tietää, jos ihastukseni sanoisi minusta jotain negatiivista. Mutta en silti pystyisi noin suoraan kertomaan ystävälle jotain noin loukkaavaa.
Joskus saattaa sanoa negatiivista jostakin, vaikka oikeasti olisi kiinnostunut. Hymyilisin silmistä asti ja iloisesti seuraavalla kerralla.
Onhan voinut vitsillä sanoa. Saattaisin itse sanoa noin vaikkapa sellaisessa kuvitteellisesta tilanteessa että vitsailisin että työ on tehty huonosti tyyliin (alla kuvitteellinen keskustelu)
-Sirkka näki että olin yrittänyt saada tuon marengin sievästi kakkuun mutta onhan hän itse niin hyvä tekemään kuorrutuksen että oma tuotoksena häneen verrattuna surkea!
- No mutta, Sirkkahan niin iloisesti tervehti ja kehui kakkua
- Se hymy oli peitelty irvistys, kakku ei ollut onnistunut, se jouduttiin myymään alennuksella, Sirkka VAIN ON NIIN KERTAKAIKKISEN ihana että yritti hymyillä vaikka kakku sai melkein itsenikin irvistelemään!
Kolmas henkilö kuulee tämän keskustelun ja latistaa alkavan romanssin valitsemalla mitkä kohdat keskustelusta kertoo Sirkalle, olihan tuo kakun leipoja selvästi myös ihastunut Sirkkaan (Sen voimme lukea rivien välistä!)
AP ole rohkeasti jatkossakin ihastunut, kuulopuheita ei kannata uskoa lainkaan!
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko mies.
Ei tuo ole mikään mies. Jopa 3v poikani tietää ettei toisia haukuta. Kun joku teinipoika nimitti minua läskiksi, lapseni osasi lohduttaa minua "älä äiti sure, et sä oo mikään läski vaan ihana ja rakas"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta ystäväsi tietää ihastumisestasi tähän mieheen?
Ettei vaan olisi keksinyt? Jokseenkin outoa, että sattumalta kuullut tällaisen keskustelun töitä tehdessään.