Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katutreffailua: Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen...

Treffeille
09.07.2022 |

Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen moikkaisi, ojentaisi sinulle yllättäen ja hymyillen lapun missä olisi kirjoitettuna puhelinnumero ja pyyntö ottaa yhteyttä mikäli olet sinkku ja kiinnostunut treffeistä? Soittaisitko numeroon tai lähtisitkö naisen perään ja pysäyttäisit hänet?

Miksi? Perustele vastauksesi jos osaat.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rumien naisten lähestyvän minua. Harkitsen asiaa jos kyseinen nainen olisi kaunis.

Vierailija
42/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt aikoinaan treffeille tuollaisen bussissa saamani puhelinnumerolaputuksen jälkeen.

Seurusteltiinkin tovi.

Lappu minusta parempi, kuin monisanainen hyökkäys, koska lappua ehtii vähän sulatella. Verbaalisesta ehdotuksesta voisi tilanteen yllättävyydestä johtuen mennä niin jumiin, että tulee "ei kiitos" suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lapusta tulisi outo fiba. Miettisin onko joku huijaus tai onko nainen maksullinen. Laittaisin lapun roskiin ja jatkan matkaani.

Naisen kannattaisi vain sanoa "moi, haluaisitko lähteä kahville". Lähtisin kyllä jos ei mikään suohirviö olisi ja minulla aikaa.

M35

Vierailija
44/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En tosiaankaan soittaisi. Ties mikä kiristäjä, kun noin oudosti ja erikoisesti käyttäytyy. Sittten kun tapaa niin on miehiä jotka kaappaa ja vie mukiloitavaksi jos en anna rahojani heille..

Vierailija
45/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua rumien naisten lähestyvän minua. Harkitsen asiaa jos kyseinen nainen olisi kaunis.

Tuo on raakaa puhetta, mutta siinä on totuutta mukana. Kuvitellaanpa että minä, lyhyt, keskivartalolihava setämies alkaisin jakelemaan kadulla jotakin treffilappuja omasta mielestäni mielenkiintoisen näköisille naisille. Todennäköisesti joutuisin jonkin someraivon kohteeksi, minua syytettäisiin ahdistelusta, twitterit sun muut vasebookit laulaisivat linjat kuumina kuinka naiset ovat tunteneet olonsa likaiseksi ja ahdistuneeksi, koska se että olen antanut treffilapun heille todistaa sen että olen ennen sitä KATSELLUT heitä. Saisin kuulla olevani ikäloppu pervo, ahdistelija, kääkkä, inhottava kyylääjä, ja seksinvonkaaja. Nekin harvat naiset jotka ehkä voisivat olla kiinnostuneita minusta, menettävät sen viimeisenkin kiinnostuksen koska "en halua tutustua ihmiseen joka jakelee treffikutsuja jokaiselle vastaantulijalle". Joten- en jakele treffilappuja naisille.

Kylmä fakta ja tosiasia on se, että ihmiset tuntevat markkina-arvonsa. Niin miehet kuin naisetkin. He pitävät epämiellyttävänä tilanteena sitä, että ihminen joka ei ole heidän tasoaan tai yli oman tason, lähestyy tai osoittaa kiinnostusta treffit mielessään. Ahdistella ei saa, mutta hyvännäköisten tai ihqujen taholta saatu lähestyminen on jopa toivottavaa.

Jos näen mielestäni viehättävän naisen, hän on todennäköisesti erittäin monen muunkin miehen mielestä viehättävä, ja tietää sen asian oikein hyvin.

Jos/kun AP on nähnyt komean, miellyttävän näköisen miehen, niin se mies on komea ja miellyttävä myös erittäin monen muunkin naisen mielestä, ja tietää sen asian oikein hyvin.

Kymmenen prosenttia naisista saa miehiltä erittäin paljon huomiota. 25 prosenttia saa miehiltä paljon huomiota. 25 prosenttia saa miehiltä huomiota silloin tällöin. 25 prosenttia saa miehiltä harvoin huomiota. 15 prossaa naisista ei saa miehiltä koskaan huomiota.

Miehillä prosentit menee samoilla linjoilla.

Tarinan opetus on se että nallekarkit eivät todellakaan mene tasan sen suhteen kuinka saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Tämä pitää ottaa huomioon jos aikoo ryhtyä treffilappusia jakelemaan. Yleensä tämän tulee huomaamaan ihan myös tavallisessa elämässä, vaikkei lappuja jakelekaan.

Vierailija
46/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä seurustelen"

Vierailija
47/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on raakaa puhetta, mutta siinä on totuutta mukana. Kuvitellaanpa että minä, lyhyt, keskivartalolihava setämies alkaisin jakelemaan kadulla jotakin treffilappuja omasta mielestäni mielenkiintoisen näköisille naisille. Todennäköisesti joutuisin jonkin someraivon kohteeksi, minua syytettäisiin ahdistelusta, twitterit sun muut vasebookit laulaisivat linjat kuumina kuinka naiset ovat tunteneet olonsa likaiseksi ja ahdistuneeksi, koska se että olen antanut treffilapun heille todistaa sen että olen ennen sitä KATSELLUT heitä. Saisin kuulla olevani ikäloppu pervo, ahdistelija, kääkkä, inhottava kyylääjä, ja seksinvonkaaja. Nekin harvat naiset jotka ehkä voisivat olla kiinnostuneita minusta, menettävät sen viimeisenkin kiinnostuksen koska "en halua tutustua ihmiseen joka jakelee treffikutsuja jokaiselle vastaantulijalle". Joten- en jakele treffilappuja naisille.

Kylmä fakta ja tosiasia on se, että ihmiset tuntevat markkina-arvonsa. Niin miehet kuin naisetkin. He pitävät epämiellyttävänä tilanteena sitä, että ihminen joka ei ole heidän tasoaan tai yli oman tason, lähestyy tai osoittaa kiinnostusta treffit mielessään. Ahdistella ei saa, mutta hyvännäköisten tai ihqujen taholta saatu lähestyminen on jopa toivottavaa.

Jos näen mielestäni viehättävän naisen, hän on todennäköisesti erittäin monen muunkin miehen mielestä viehättävä, ja tietää sen asian oikein hyvin.

Jos/kun AP on nähnyt komean, miellyttävän näköisen miehen, niin se mies on komea ja miellyttävä myös erittäin monen muunkin naisen mielestä, ja tietää sen asian oikein hyvin.

Kymmenen prosenttia naisista saa miehiltä erittäin paljon huomiota. 25 prosenttia saa miehiltä paljon huomiota. 25 prosenttia saa miehiltä huomiota silloin tällöin. 25 prosenttia saa miehiltä harvoin huomiota. 15 prossaa naisista ei saa miehiltä koskaan huomiota.

Tarinan opetus on se että nallekarkit eivät todellakaan mene tasan sen suhteen kuinka saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Tämä pitää ottaa huomioon jos aikoo ryhtyä treffilappusia jakelemaan. Yleensä tämän tulee huomaamaan ihan myös tavallisessa elämässä, vaikkei lappuja jakelekaan.

Tämä on valitettavan totta ja se naisten harrastama markkina-arvoteorian millintarkka noudattaminen jaksaa vuodesta toiseen ihmetyttää nettideittailussa eli se perustilanne että jos laitat viestin hoikalle naiselle niin hän joko ei vastaa ollenkaan tai vastaa epäkiinnostuneen oloisesti.

Sitten jos laitat viestin ylipainoiselle yksinhuoltajalle niin hän vastaa pitkällä viestillä jossa on kaksi kysymystä.

Nämä ovat äärimmäiset esimerkit mutta tosi pienetkin erot vaikuttavat tuohon viestittelykiinnostukseen ja aina niin että jos naisessa on edes jotain hyvää niin sitä vähemmän keskusteluhaluinen hän on.

Vierailija
48/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mulle on tehty noin kun olin kesätöissä kaupan kassalla. Iljetti lähinnä.

Vierailija
49/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan totta ja se naisten harrastama markkina-arvoteorian millintarkka noudattaminen jaksaa vuodesta toiseen ihmetyttää nettideittailussa eli se perustilanne että jos laitat viestin hoikalle naiselle niin hän joko ei vastaa ollenkaan tai vastaa epäkiinnostuneen oloisesti.

Sitten jos laitat viestin ylipainoiselle yksinhuoltajalle niin hän vastaa pitkällä viestillä jossa on kaksi kysymystä.

Nämä ovat äärimmäiset esimerkit mutta tosi pienetkin erot vaikuttavat tuohon viestittelykiinnostukseen ja aina niin että jos naisessa on edes jotain hyvää niin sitä vähemmän keskusteluhaluinen hän on.

No älä laita viestiä läskille yh:lle, kun et ole sellaisesta kiinnostunut.

Vierailija
50/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's a trap! 😖

Vierailija
51/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kohteliaisuutena. Ja soittaisin jos olisin sinkku.

Vierailija
52/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisisin sitä kierrepotkulla päähän ja huutaisin "opettele ämmä käytöstapoja saatana!"

Vierailija
53/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että yhteyksiä otetaan vain seuranhakusovellusten kautta. Siinä molemmat osapuolet ovat ilmoittaneet halukkuutensa lähettää ja saada yhteyenottoja. Kaikki muu on häirintää. Myös katsominen ja hymyily ja yleensä puhuminen, vaikka ei suoraa ehdotusta teekään. Kaikenlainen toisen ulkonäön kommentointi ja muu esineellistäminen ei ole tätä päivää.

Vierailija
54/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lappu tällaiselle vanhalle setämiehelle! 99,99% varmuudella kyseessä olisi jokin kampanja, vedonlyönti, tutkimus, piilokamera tms. Siis coolisti ottaisin lapun, repisin sen näkyvästi silpuksi, veisin roskikseen ja pudistelisin päätäni. Näin vanhaa miestä ei enää saa kiusata!

Vierailija
55/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapa on kuulemma naisista ok ainakkn salilla kauniita misuja tavatessa. Mulle vähän #metoo mutta oon ehkä vanhanaikainen

Vierailija
56/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tapa on kuulemma naisista ok ainakkn salilla kauniita misuja tavatessa. Mulle vähän #metoo mutta oon ehkä vanhanaikainen

Luin saman ketjun. Nyt mulla rohkaistuneena taskut täynnä valmiiks kirjoitettuja lappuja, joita jaan kaunniille naisille. Joko 30 jo mennyt. Nyt sit vaan odotellasn, että koska tärppää.

Vierailija
57/57 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hämmentyisi liikaa pystyäkseen reagoimaan mitenkään.