Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katutreffailua: Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen...

Treffeille
09.07.2022 |

Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen moikkaisi, ojentaisi sinulle yllättäen ja hymyillen lapun missä olisi kirjoitettuna puhelinnumero ja pyyntö ottaa yhteyttä mikäli olet sinkku ja kiinnostunut treffeistä? Soittaisitko numeroon tai lähtisitkö naisen perään ja pysäyttäisit hänet?

Miksi? Perustele vastauksesi jos osaat.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin karkuun, polttaisin lapun ja varaisin ajan terapiaan.

Vierailija
2/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, missä se olisi sen lapun tuhertanut?

Ojentaisin puhelimen ja pyytäisin näppäilemään numeronsa sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin että kiitos imartelevasta huomiosta mutta rouva ei ehkä katsoisi treffejä hyvällä. Toivon kuitenkin että onnistut löytämään unelmiesi miehen.

Vierailija
4/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että on kirjoittanut valmiiksi kotona jo aikoja sitten ja päättänyt antaa jollekin kiinnostavalle, jos sellainen joskus vastaan kävelee.

Vierailija
5/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia kiitos :)

Vierailija
6/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että on kirjoittanut valmiiksi kotona jo aikoja sitten ja päättänyt antaa jollekin kiinnostavalle, jos sellainen joskus vastaan kävelee.

Juurikin näin.

Vierailija
7/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentaisin puhelimeeni nimellä varmapano

Vierailija
8/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi minun tyyppiä(noin siinä nopeesti "skannattuna") niin ottaisin yhteyttä, kun pääsisin kotiin. Jos olis sellainen, että voisin ihastua koska tahansa niin menisin perään ja toteasin, ettei tässä mitään lappua tarvi ja ehdottaisin treffejä vaikka lasillisille/kahville.

Vierailija
9/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hoikka, alle 36v, liikunnallinen, lapseton, perusnätti niin ottaisin yhteyttä ja tykkäisin.

Vierailija
10/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi lihaksikas, raitis alle 45n niin mikä jottei?

Vierailija
11/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi minun tyyppiä(noin siinä nopeesti "skannattuna") niin ottaisin yhteyttä, kun pääsisin kotiin. Jos olis sellainen, että voisin ihastua koska tahansa niin menisin perään ja toteasin, ettei tässä mitään lappua tarvi ja ehdottaisin treffejä vaikka lasillisille/kahville.

Tuo reaktio olisi tosi kiva saada :) Olen hieman ujo puhumaan miehille, joten siksi lappu...En uskaltaisi tehdä sellaista alotetta että moikkaisin ja juttelisin jotakin ympäripyöreitä ja sitten kyselisin haluaisiko mies nroni jne. varsinkin jos törmään mieheen vaan kadulla. En kehtaisi ketään pysäyttää ja jäädä rupettelemaan vs. nopea lapun antaminen onnistuisi vielä.

Vierailija
12/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä paikallisjunassa nainen antoi minulle paperilapun poistuessaan junasta ja pyysi soittamaan. Olin aivan häkeltynyt asiasta, etenkin kun kyseessä oli oikein nätti nainen. Kotiin päästyäni soitin tohkeissani ja sovittiin treffit. 

Seurusteltiin sitten muutama kuukausi, mutta olimme kaikki viimein liian erilaisia toisillemme.

Vierailija
13/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoja menneisyydestä kirjoitti:

Nuorena miehenä paikallisjunassa nainen antoi minulle paperilapun poistuessaan junasta ja pyysi soittamaan. Olin aivan häkeltynyt asiasta, etenkin kun kyseessä oli oikein nätti nainen. Kotiin päästyäni soitin tohkeissani ja sovittiin treffit. 

Seurusteltiin sitten muutama kuukausi, mutta olimme kaikki viimein liian erilaisia toisillemme.

Tämähän tässä. Eihän ulkonäkö kerro ihmisestä mitään olennaista. En ikinä voisi kiinnostua ihmisestä ulkonäön perusteella, vaan pitäisi tuntea ihminen. Siksi olen aina ohittanut kaikki miesten aloitteet, jotka tiedän perustuneen ulkonäköön, ja menin naimisiin opiskelukaverini kanssa, jonka kanssa olimme kavereita ennen kuin hän teki aloitteen.

Vierailija
14/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautuisin asiasta somessa, peräänkuuluttaisin kehorauhaa ja harkitsisin rikosilmoituksen tekoa.

Minä en ole mikään lihanpala, johon voi iskeä kyntensä kadulla!

#mentoo

Vierailija
15/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään vastaan tuntemattomilta.

Vierailija
16/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestin että kiitos imartelevasta huomiosta mutta rouva ei ehkä katsoisi treffejä hyvällä. Toivon kuitenkin että onnistut löytämään unelmiesi miehen.

Eli tunnustelisit, onko nainen halukas panemaan ukkomiestä.

Olet viekas kettu!

Vierailija
17/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo reaktio olisi tosi kiva saada :) Olen hieman ujo puhumaan miehille, joten siksi lappu...En uskaltaisi tehdä sellaista alotetta että moikkaisin ja juttelisin jotakin ympäripyöreitä ja sitten kyselisin haluaisiko mies nroni jne. varsinkin jos törmään mieheen vaan kadulla. En kehtaisi ketään pysäyttää ja jäädä rupettelemaan vs. nopea lapun antaminen onnistuisi vielä.

Tuo lappusysteemi on kohteenkin kannalta vähemmän kiusallinen. Jos lapun antaja ei miellytä yhtään, ei tarvi suoraan sanoa ettei kiinnosta, vaan voi vaan jättää laittamatta viestiä. Olen nainen ja mulle on kerran annettu tuohon tyyliin lappu, ja vaikka mies ei miellyttänyt ja jätin ottamatta yhteyttä, tästä treffipyynnöstä jäi lopulta paras maku suuhun. Usein juttelemaan tulevat miehet ovat hyökkääviä ja jo päättäneet että tuon naisen haluan, eivätkä ihan helpolla hyväksy kieltävää vastausta. Voisin kuvitella että sama on myös naisissa.

Vierailija
18/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon miettinyt kans, että teettäisin "Käyntikortin" missä on joku kiva laini ja puhelinnumero ja antaisin sen jollekin kivalle naiselle, jos bongaisin sellaisen kaupungilla. Mutta sitten tuli mieleen, että naiset pitäis mua pelimiehenä, kun luulisivat että antaisin kortteja joka naiselle. Tosin osaan pelata hyvin, mutta hyvällä mielellä, enkä satuta, enkä ole koskaan satuttanut naista millään tavalla liittyen parisuhteisiin. Olen herkkä, mutta rohkea ja luova näissä asioissa.

8/12 kirjoittaja

Vierailija
19/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistoja menneisyydestä kirjoitti:

Tämähän tässä. Eihän ulkonäkö kerro ihmisestä mitään olennaista. En ikinä voisi kiinnostua ihmisestä ulkonäön perusteella, vaan pitäisi tuntea ihminen. Siksi olen aina ohittanut kaikki miesten aloitteet, jotka tiedän perustuneen ulkonäköön, ja menin naimisiin opiskelukaverini kanssa, jonka kanssa olimme kavereita ennen kuin hän teki aloitteen.

Sinun persoonaanko ei voi ihastua sen jälkeen kun on ensin ihastunut ulkonäköön?

Sinun opiskelukaverisi on voinut ihastua ulkonäköösi ensin, muttei ole koskaan kehdannut myöntää sitä, koska tiesi sinun olevan pikkumainen tuon asian suhteen. 

Vierailija
20/57 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon miettinyt kans, että teettäisin "Käyntikortin" missä on joku kiva laini

Ihanko oikeasti "lainille" ei ole suomenkielistä vastinetta?