Katutreffailua: Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen...
Mies, mitä sanoisit tai tekisit jos kadulla vastaan tuleva nainen moikkaisi, ojentaisi sinulle yllättäen ja hymyillen lapun missä olisi kirjoitettuna puhelinnumero ja pyyntö ottaa yhteyttä mikäli olet sinkku ja kiinnostunut treffeistä? Soittaisitko numeroon tai lähtisitkö naisen perään ja pysäyttäisit hänet?
Miksi? Perustele vastauksesi jos osaat.
Kommentit (57)
onhan näitä lappuja saatu. yleensä joku maksullinen numero ja nainen on joku ympäristöhörhö aktivistiterroristi, joka mainostaa jotain ekoterrorismia.
tai sitten se on joku puhelin- tai sähköliittymämyyjä.
En soittaisi. Annoin kerran numeroni tuntemattomalle henkilölle nuorena ja tyhmänä eikä siitä seurannut mitään hyvää, koska tuo henkilö olikin luonnevikainen alkoholisti joka vainosi minua monien kuukausien ajan ja ajoi minut itsemurhan partaalle luullen itse olevansa vain ystävä ja tukihenkilö minulle. Siksi en todellakaan antaisi enää numeroani kenellekään tuntemattomalle henkilölle enkä soittaisi tuntemattomaan numeroon.
Tulee mieleen että nainen saattaisi olla houkutuslintu mahdolliselle sisuskalujen varastamiselle tai sitten jotain muuta sairasta. Nuoruudessa nimittäin tuli ruokakaupan pihassa nainen sanomaan mulle että tarvitsee sisäpaikan että hänellä ei ole kotia. Tuli heti jotenkin outo olo ja sitten katse osui hänen päänsä taakse missä näkyi auto mikä oli täynnä ukkoja jotka tuijotti meitä ja osa hymyili niistä vähän ilkeästi. Tajusin heti että nämä on samaa seuruetta.
Vierailija kirjoitti:
onhan näitä lappuja saatu. yleensä joku maksullinen numero ja nainen on joku ympäristöhörhö aktivistiterroristi, joka mainostaa jotain ekoterrorismia.
tai sitten se on joku puhelin- tai sähköliittymämyyjä.
Soitat niin lähtee joku onlyfans tilaus päälle 50€ joka kuukausi ja sillä ekalla soitolla lähtee jo 50€. Sitten nämä naiset ei nää mitään väärää vaan sanovat hölmöiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on hoikka, alle 36v, liikunnallinen, lapseton, perusnätti niin ottaisin yhteyttä ja tykkäisin.
Katsoisitko kristallipallosta hänen lapsettomuustilanteensa ennen yhteydenottoa?
Näin kerran pitkän matkan bussissa niin ihanan miehen että jäi todellakin harmittamaan, ettei tullut annettua hänelle numeroa. Ainoa kerta kun tuntematon ihminen on kolahtanut kunnolla. Ei mulla kyllä ollut kynääkään, että milläpä olisi sen lapun sitten saanut kirjoitettua... Melkein latasin tinderin ihan vain katsoakseni, onko se ihanuus siellä.
No ehkä me joskus kohdataan vielä jossain, jos niin on tarkoitettu :)
En missään nimessä ottaisi yhteyttä. 99.9% riski että ryöstettäisiin tai joku muu huijaus tuollaisessa takana.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestin että kiitos imartelevasta huomiosta mutta rouva ei ehkä katsoisi treffejä hyvällä. Toivon kuitenkin että onnistut löytämään unelmiesi miehen.
Eli tunnustelisit, onko nainen halukas panemaan ukkomiestä.
Olet viekas kettu!
haluaisin tunnustella pippelin pituuden housujen läpi ja kivesten suuruuden
Ajattelisin, että hänellä on polttarit ja joutuu jakamaan numeroa siksi.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä ottaisi yhteyttä. 99.9% riski että ryöstettäisiin tai joku muu huijaus tuollaisessa takana.
Voi olla ihan jotain rajua väkivaltaakin, kidutusta tai sodomointia.
Tuntuisi epäilyttävältä, joku huijaus. Miksi nainen ei puhu mitään?
Soittaisin molemmin korvin kokoajan heti.
Miehen kuuluu aina kysyä silloin, että paljo maksaa. Jos taas osat on toisinpäin, se on ihan tosi, mutta naiset heittää sen paperin pois. Idea on omata niitä papruja etukäteen, ja sitten jaella niitä kiinnostavan näköisille, joilla ei näytä olevan sormusta. Naisten kanssa pitää pääsääntöisesti turista vähän aikaa, ja se olisi mun mielestä sopivaa myös naisen taholta.
Mun mielestä idea on yleisesti hyvä, vaikka toteutus voisi olla parempikin.
Jos taas on erityisvaatimuksia ja ei sitä osaa arvata tilanteessa, tai ei kysy, niin joutuu etsii online.
Olisi tosi hyvä, jos osaa myös arvioida itsensä suhteessa toiseen ja on selvinpäin.
Muistoja menneisyydestä kirjoitti:
Nuorena miehenä paikallisjunassa nainen antoi minulle paperilapun poistuessaan junasta ja pyysi soittamaan. Olin aivan häkeltynyt asiasta, etenkin kun kyseessä oli oikein nätti nainen. Kotiin päästyäni soitin tohkeissani ja sovittiin treffit.
Seurusteltiin sitten muutama kuukausi, mutta olimme kaikki viimein liian erilaisia toisillemme.
Ihana kuulla että tällainen lähestymistapa on toiminut :) Saa miettimään uskaltaisiko sitä itsekin :) Tokihan ulkonäkö ei kaikkea kerro eikä pidäkkään. Jos ei sitten toimi niin voi siitä ihmisestä saada ystävän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän olisi minun tyyppiä(noin siinä nopeesti "skannattuna") niin ottaisin yhteyttä, kun pääsisin kotiin. Jos olis sellainen, että voisin ihastua koska tahansa niin menisin perään ja toteasin, ettei tässä mitään lappua tarvi ja ehdottaisin treffejä vaikka lasillisille/kahville.
Tuo reaktio olisi tosi kiva saada :) Olen hieman ujo puhumaan miehille, joten siksi lappu...En uskaltaisi tehdä sellaista alotetta että moikkaisin ja juttelisin jotakin ympäripyöreitä ja sitten kyselisin haluaisiko mies nroni jne. varsinkin jos törmään mieheen vaan kadulla. En kehtaisi ketään pysäyttää ja jäädä rupettelemaan vs. nopea lapun antaminen onnistuisi vielä.
Ja mä oon miettinyt kans, että teettäisin "Käyntikortin" missä on joku kiva laini ja puhelinnumero ja antaisin sen jollekin kivalle naiselle, jos bongaisin sellaisen kaupungilla. Mutta sitten tuli mieleen, että naiset pitäis mua pelimiehenä, kun luulisivat että antaisin kortteja joka naiselle. Tosin osaan pelata hyvin, mutta hyvällä mielellä, enkä satuta, enkä ole koskaan satuttanut naista millään tavalla liittyen parisuhteisiin. Olen herkkä, mutta rohkea ja luova näissä asioissa.
8/12 kirjoittaja
Siksipä mietin että tuollainen käsin kirjoitettu lappu voisi toimia paremmin :) Käyntikortti voi vaikuttaa siltä että annan lappuja ihan jokaiselle vastaantulijalle vs. annan käsinkirjoitetun lapun vain yhdelle. Jos ei toimi niin sitten jonkin ajan päästä jollekkin toiselle.
Maksullinen nainen tai Mehmetin houkutuslintu. Hakeutuisin ihmisten seuraan turvaan.
Jos Lidlissä joku minihame tytteli tuon tekisi niin voisin soitella ja kysellä uusista tarjouksista iltaisin
Ottaisin lapun ja se siitä. Olen sinkkumies enkä ole kiinnostunut treffeistä kenenkään kanssa. Tapahtuma jäisi mieleen joksikin aikaa, sillä se olisi harvinainen.