Voiko raskaana mennä huvipuiston hurjiin laitteisiin?
Voiko? :D olen alkuviikoilla raskaana ja rakastan kaiken maailman kieputtimia. Veri vetäisi lintsille. Jos en voi pahoin, voiko noihin mennä vai tuleeko tämä pikkuinen ulos ihan solmussa 9 kk kun äiti on hurjapää?
Olen niin aikaisessa vaiheessa, etten ole ehtinyt edes lääkäriin keskustelemaan enkä tiedä kehtaisinko tätä edes kysyä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
vauvatehosekoitin.
Eli siis, en? 😅
Oikeasti pohdin, miten joku Ukko-laite nyt sinänsä vauvaa häiritsee? Tai joku jossa pyöritään, saa kai sitä kuperkeikkojakin tehdä.
Ap
Minä menisin alkuviikolla. Sikiö on niin pieni.
Ihan ekoilla viikoilla menisin, jos olisi pakko. Valitettava tosiseikka on, että jos raskaus on keskeytäkseen, niin se sitten keskeytyy, eikä äiti hirveästi mitään ekalla kolmanneksella oikein voi.
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin alkuviikolla. Sikiö on niin pieni.
Jes 😍😍😍
Ap
Joissain laitteissa ne turvakaaret painaa aika kovin just vatsan kohdalta. Niihin en menisi, enkä mennyt kun raskaana olin.
Törmäilyautot ovat raskaina olevien naisten suosiossa.
Usein on laitekohtaisia ohjeita ja siellä voi olla maininta ei suositella raskaana oleville.
If you're pregnant, it's advised to avoid rollercoasters and big theme park rides, even in early pregnancy. This is because the fast stops and starts could pose a risk to you and your unborn child.
No ainakaan loppupuolella raskautta ei kannata mennä ettei napanuora mene lapsiraukan kaulan ympärille eikä sen aivot saa osumaa sen kalloon.
Jos on itsenäinen, voimaantunut vahva nainen nii sit voi aivan mainiosti, ei kannata kuunnella minkään alistuja-akkojen saati varsinkaan miesten neuvoja kuunnella tässä asiassa, sinne vaan top-spiniin voimaantumaan!
Jos menisi kesken, miettisitkö aina, johtuiko päätöksestä mennä huvipuistoon?
Siinä vastaus.
Laitteissa on selkeät ohjeet kelle kielletty. Minä menin niiden mukaan..
*9kk kuluttua, jäi sana pois
Ap