Merkitystä elämään
Minut huijattiin monisuhteiseen elämään. Traumojani käytettiin siinä hyväksi. En ollut vuosiin herättänyt kiinnostusta kenessäkään ja yhtäkkiä tämä ihminen kiinnostui. Hän ei ollut rehellinen omasta monisuhteisuudestaan, halusi vain jänniä kokeiluja kanssani, joita ei muuten kyennyt saamaan. Hän käytti ammatissaan oppimiaan keinoja hyväksi, valehteli haluavansa yhteisen perheen ja kodin, tulevaisuuden. Tyhmänä uskoin ja koko elämäni menin pilaamaan. Terveys, talous, ihmissuhteet, työssä jaksaminen ja kaikki meni. Kipuilin noin vuoden tilannettani ja lopulta hyväksyin olevani täysin arvoton ja merkityksetön, turhaakin turhempi ihminen, kuten hän minut halusi saada uskomaan. Sitten itsetuhoisten ajatusten keskellä kuitenkin päätin vielä kerran yrittää. Löysin ihmisen jonka se*siorjana nyt olen. Tehtäväni on täyttää kaikki hänen tarpeensa. Hän on pakottanut minut erilaisiin asioihin, harrastamaan s*ksiä jollaista en haluaisi, esimerkiksi itseni kanssa samaa sukupuolta olevat saavat hänen käskystään lyödä, potkia, viillellä ja alistaa minua, käyttää hyväkseen hänen haluamallaan tavalla, hänen katsellessaan vierestä. On ollut ihana huomata sittenkin kelpaavani edes johonkin. Elämäni on täyttä hel***tiä yksin, nyt kuitenkin tiedän merkitseväni edes jotakin, edes jollekin, niinä lyhyinä hetkinä kun hän minulle huomiotaan haluaa joskus antaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (4)
Nyt hän on keksinyt että saan hieroa ulostetta naamaani ja syödä sitä, jos oksennan niin saan syödä senkin. Ihanaa kun en tiedä miten kestän tuon haasteen. En tiedä miten kestän odotusta.
Juuri tuollaista karkkia olen hakemassa. Mistä teitä löytää?
Nyt on kuumaa! Kuin suoraan omista fantasioistani, olet onnekas.
Ja kaikesta tästä saan kiittää sexpon terapeutteja. Kiitos että olen vihdoin löytänyt paikkani.