Kävelettekö vesisateessa ilman sateenvarjoa?
Itse kävelen lyhyitä matkoja.
Kommentit (13)
Useimmiten , yleensä tuulee sen verran reippaasti, että kaikki energia menee sen varjon paikoillaan ja ehjänä pitämiseen.
En käytä koskaan sateenvarjoa. Ennen kyllä käytin, mutta nykyään tuulee aina niin kovaa, että se menee heti väärinpäin tai kokonaan rikki.
Jos sataa pisaroita, avaan sateenvarjon. Tihkusateella en yleensä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ollessani teini käytin sateenvarjoa vesisateella, mutta koulukiusaajat huusivat vuosien ajan minulle: luuletko apinanaama olevasi joku kaunis, kun käytät sateenvarjo? Ei paljon haittaisi, jos noin ruma ihminen kastuu
En edelleenkään uskalla tai ilkeä käyttää sateenvarjoa, kun tuo vuosien huutelu ja kiusaaminen sai aikaan sen, etten arvosta itseäni.
Ihan vedenpitävässä asussa kuljen, kuoriasuja vaellus liikunta yms käyttöön on saatavilla voi lisätä alle lämpökerroksia tarpeen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Käytän sadeviittaa.
On ehkäpä surkein keksintö ikinä (jos on tarkoitus pysyä kuivana siis).
Vierailija kirjoitti:
Ollessani teini käytin sateenvarjoa vesisateella, mutta koulukiusaajat huusivat vuosien ajan minulle: luuletko apinanaama olevasi joku kaunis, kun käytät sateenvarjo? Ei paljon haittaisi, jos noin ruma ihminen kastuu
En edelleenkään uskalla tai ilkeä käyttää sateenvarjoa, kun tuo vuosien huutelu ja kiusaaminen sai aikaan sen, etten arvosta itseäni.
Eli olet ilmeisesti kaunis. kun kiusaajat ylleensä kade-kiusaavat.
Riippuu tilanteesta eli onko kastuminen pahasta. Töihin mennessä en halua kastua,kotiin tullessa ihan sama, asioille en halua märkänä. Lenkillä voin käydä ilman.