Oon huomannut muistuttavani yhä enemmän äitiäni kun oon viettänyt korona-aikana etäopetuksen turvin aika paljon hänen luonaan.
Just tänä viikonloppuna kotiini tullessani käymään ostin esimerkiks yhden leipäpussin liikaa itselleni ja laitoin sen jääkaappiin säilöön tulevaa käyttöä varten. Äitini harrastaa tota, että jos huomaa ostaneensa liikaa leipää, laittaa yhen leipäpussin jääkaappiin "säilöön", ettei tarvii ostaa uutta leipäpussia ja heittää vanha roskiin. Pitäisköhön tässä jo vähän huolestua?
M28
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tietää millainen naisestasi tulee, katso hänen äitiään.
mies54v
Selvä kiitos neuvosta!
Ap
Ei tuosta vielä tarvitse huolissaan. Sitten vasta kun huomaat kertovasi Hilma-tädin suonikohjuleikkauksesta kavereillesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta vielä tarvitse huolissaan. Sitten vasta kun huomaat kertovasi Hilma-tädin suonikohjuleikkauksesta kavereillesi.
Sori mutta mulla ei oo Hilma-nimistä tätiä.
Ap
Olen 36v ja päivä päivältä enemmän kuin äitini. Huomaan sen erityisesti tultuani kotiin äidin luota.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v ja päivä päivältä enemmän kuin äitini. Huomaan sen erityisesti tultuani kotiin äidin luota.
Ok. Muistutan joiltain luonteenpiirteiltäni myös isääni. Huomaan sen, kun käyn isäni ja hänen naisystävänsä luona.
Ap
Jos haluat tietää millainen naisestasi tulee, katso hänen äitiään.
mies54v