Lue keskustelun säännöt.
onko normaalia, etta on saanut kuulla lapsuudessa omivanhemmilta olevansa isoluinen, miehkkaat kadet, hartiat, jalat. ja vasta aikuisena tajuta, etta on siroluinen 34 kokoa kaytta
19.10.2006 |
käyttävä nainen. tulee joskus katkera olo, kun vieläkin ajattelee, että on iso vaikka kaikki kehuu vartaloa siroks jne. olenko lapsellinen kun ajattelen tälläisia?
Kommentit (4)
Äitini ostaisi minulle edelleen L-kokoa olevia vaatteita,( olen kuit ihan S-kokoa). Oli totta tosiaan " hassua" saada kuulla olevansa jonkun mielestä siro ja pieni, kun ei ole tottunut näkemään itseään sellaisena, vaan ISONA.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerran sitten katselin neuvolakortista niin ihan normaali mittoja olivat. En vieläkään ole tuota ymmärtänyt miksi sitä aina korostettiin. Sisareni oli toki minua suurempi mutta ei nyt aivan hirveästi. (Siis nuorempi sisko). Olen nyt aikuisena 162 ja paino vaihdellut 50-60kg.
Mulla on kans mennyt iso osa lapsuudesta ja teini-ikä siihen kun surin ' läskejäni' ja häpeilin itseäni. Tämä siis johtui äitini puheista kun aina sanoi mua isoksi ja palleroiseksi ja vaikka miksi. Nyt jälkeenpäin esim valokuvista näkee että olin tosi hoikka lapsena - ite en vaan sitä nähnyt.