Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTD-Nata: Valtaosa suomalaisista haaveilee modernista, valkoisesta talosta

Vierailija
09.07.2022 |

Onko näin? Mistähän Nata on tuonkin "tietonsa" saanut? Minä en ainakaan haaveile kuvatunlaisesta talosta..

"Nyt edessäni seisova talo sijaitsee Helsingin Marjaniemen arvoalueella aivan meren tuntumassa. Se on juuri remontoitu perinpohjaisesti ja trendikkäästi ja edustaa 1970-luvun rakennusten uutta tulemista. Talossa asuu yksi Suomen kovapalkkaisimmista somevaikuttajista, Natalia Salmela, 34, jolle juuri 1970-luvun arkkitehtuuri ja tyyli olivat itsestäänselvyyksiä uutta kotia etsittäessä.

Se estetiikka on taas trendikästä ja kiehtoo minua. Talon tyyli, sisustus ja pintamateriaalit ovat minulle tosi tärkeitä, koska en ikinä voisi asua sellaisessa modernissa ja valkoisessa kodissa, mistä valtaosa suomalaisista haaveilee, Salmela sanoo."

https://www.is.fi/viihde/art-2000008896721.html

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti varmaan on rempannut ja kun apuja omasta takaa niin mikäs siinä, saa omantyylisen paikan. Varmasti myy muutaman vuoden päästä ja käärii kivan summan kun sijainti on hyvä. Ostaja remppaa kuitenkin sitten taas uusiksi. Itse en noita oranssi-ruskea sävyjä ja sormipaneelia koko taloon haluaisi vaikka mikä olisi, sopivassa suhteessa värejä ja materiaaleja. Ei voi olla miettimättä että oliko tuo ruskea-oranssi nyt pakko laittaa siksie ttä on -70 luvun talo? tuskin olisi muunlaiseen noilla väreillä laittanut. Överi on aina överi oli tyyli mikä vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla