Lapsuudenystävä kieltäytyy hankkimasta whatsappia
Kun soitan hänelle ulkomailta , joudun maksamaan marjoja .
Ehdotin että hankkii Whatsapin ,mutta "en todellakaan aio tehdä sitä " oli vastaus.
Kerroin kuinka kallista minun soitot on minulle ja taas Suomesta halpa soittaa Ruotsiin, mutta ei ota kuulevaan korvaan.
Oi kuin onkin kauan sitten kun puhuimme, kuulen , kun hän soittaa joskus.
Meidän ystävyys on mennyt aika köyhäksi. Olemme olleet elämän läpi parhaita kavereita , nyt olen menettänyt hänet jotenkin.
Aina kivaa keskustelua, ei mitään erimielisyyksiä.
Onkohan jokin vanhuuden tauti iskenyt häneen? Rahastahan ei oe kysymys.
Kommentit (38)
Jos molemmat on Facebook:saa niin myös sen messengerin kautta voi soittaa toisilleen.
Kenenkään ei ole pakko liittyä whatsappii, vaikka sinua kuinka vituttaa, ettei kaverilla sitä ole
Skype?
Muuten.. Minkä ihmeen takia laitat välilyönnin ENNEN pilkkua?
Mulla ei ole whatsappia enkä halua sitä. Kysyin kaverilta voisiko hän ottaa signalin ja vastaus oli, ettei halua ladata ylimääräisiä sovelluksia. Hauskaa vaan on, että se whatsappikaan ei ole oletussovelluksena tietääkseni missään puhelimessa.
No älä soita sille ulkomailta jos puhelu ei ole hintansa arvoinen. Kaikki ei halua esim hyväksyä whatsappin käyttöehtoja, jonka takia ei sitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Telegram tai Signal
Ei todellakaan mitään venäläistä tietoturvapommia!
Vierailija kirjoitti:
No älä soita sille ulkomailta jos puhelu ei ole hintansa arvoinen. Kaikki ei halua esim hyväksyä whatsappin käyttöehtoja, jonka takia ei sitä käytä.
Olen lopettanut soitot.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä ehdoissa on niin vastenmielistä? Ei minulla ole mitään salattavaa.
Opettele kirjoittamaan, välilyönti tulee VÄLIMERKIN JÄLKEEN.
Sinä saakelin paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko liittyä whatsappii, vaikka sinua kuinka vituttaa, ettei kaverilla sitä ole
Ei nyt varsinaisesti vit..uta, mutta olen vaan ihmeissäni, että tämän takia meni ne ihanat lapsuudesta asti vaalitut välit viileiksi.
Helppo ratkaisu - et ota enää yhteyttä kaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole whatsappia enkä halua sitä. Kysyin kaverilta voisiko hän ottaa signalin ja vastaus oli, ettei halua ladata ylimääräisiä sovelluksia. Hauskaa vaan on, että se whatsappikaan ei ole oletussovelluksena tietääkseni missään puhelimessa.
On monissa KaiOS:ia käyttävissä puhelimissa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä saakelin paskakasa.
No hyvä että sinulla on jotain, mistä riidellä. Hyvää päivänjatkoa.
PS Tämä sinun pilkunnussitus ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua olla Metan tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saakelin paskakasa.No hyvä että sinulla on jotain, mistä riidellä. Hyvää päivänjatkoa.
PS Tämä sinun pilkunnussitus ei ole normaalia.
Olen eri, mutta kyllä tuo sinun pilkkujen hallintasi ihan wt:ltä näyttää. Tekstisi kirjoitusasu luo kuvan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säähän voit itse lukea ne ja punnita onko ne oikeasti sellaisia arvoja mitä haluat toiminnallasi kannattaa ja ruokkia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telegram tai Signal
Ei todellakaan mitään venäläistä tietoturvapommia!
Voisikohan sitä käyttää Apple Facetimeä.
Nyyhnyyh kun ei pysty pakottamaan toista omaan tahtoonsa.