Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoa ahdistaa vapaat ja lomat liikaa

Vierailija
09.07.2022 |

Ne on jo vuosia menneet siksi pilalle. Ei osaa rentoutua töistä ollenkaan. Olisiko jo lääkärissä käynnin paikka? Antakaa apuja.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko vaihdevuodet aiheuttaa tuollaista? T.ap

Ei. Mä olin vuorotyössä ja vapaata oli tasaiseen tahtiin, välillä kuusikin päivää. Se riitti latautumiseen.

Silloin oli vielä sukulaisia jossa pistaytyä jne.

Sitten olin ma-pe...hyi olkoon että inhosisn sitä. Lomaa viikkotolkulla hyi.

Vierailija
22/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkoja lukuunottamatta minulle sopii parhaiten rytmi, jossa lomallakin teen kotona tunnin tai kaksi töitä. Ei aiheuta minulle stessiä, ja sitten kun palaan toimistoon on olo leppoisampaa kuin ei ole neljän viikon aikana kertynytta ns. paperipinoa odottamassa. Työkaverit joutuvat heti loman jälkeen painamaan pidempää päivää suman purkamisessa.

Ei tässä ole oikeaa tai vääräö tapaa. Tärkein kysymys aina se, että kärsiikö ihminen itse tai läheisensä asiasta. Jos kärsii niin silloin toki kyse oikeasta ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä perheestään tai sinusta. Kyllä normaalisti lomaillaan ilolla.

Vierailija
24/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla joutuu olemaan ja viettämään aikaa miehen kanssa. Arkena voi vedota kiireisiin... ensi kesän kesälomaa kauhulla odottaen.

Vierailija
25/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää lomista. Minä pitkästyn jo pitkällä viikonlopulla joskus jopa vapaan illan aikana. Olen toimelias. Mielekäs sisältö lomalla voisi auttaa

Olen ihan toisenlainen, ainakin reissatessani ulkomailla yksin. Voin jököttää ihan melkeinpä vaan paikallani. Ei tulisi mieleenkään sinkoilla pitkin kaupunkia jotain museoita ja nähtävyyksiä kolisten. Otan tavoitteeksi käydä ehkä parissa paikallisessa puistossa, tutkin huolella markettien ruokatarjonnan ja sittenpä oikeastaan vaan fiilistelen. Nukkumisen kanssa vähän niin ja näin ja jos nukun hostellissa, joku voi pilata yön kuorsauksella. Kestän senkin, pääseehän siitä myös toiseen paikkaan. Seikkailun tuntu tulee kaikesta tuollaisesta.

Jonkun kanssa hotelliloma olisi erilaista. Kokemukseni mukaan ihan kuolettavan tylsää. Just sitä mekaanista loman suoritusta.

Kotinurkissa tulisin kyllä hulluksi kuukaudessa yksinäni. Siis erittäin huonovointiseksi. NykySuomi ei houkuta pätkääkään mihinkään tai olen jo käynyt läpi tietyt paikat. Ihan hirvittävän tylsä maa matkailla vaikkapa kengännauhabudjetilla. Itse tykkään just kodinomaisista majapaikoista missä toisaalta rikas vanha kaupunki ympärillä. Se tunnelma riittää pitkälle - ihan jotain muuta kuin suomalaista ylihygieenistä umpiturvallista äsmarket-tylsyyttä.

Vierailija
26/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa, jos ei osaa lomailla.

Terapiaa tai rauhattomuuteen lääkkeitä?

Monet todella rikkaat menestyneet yritysjohtajat ovat tuollaisia 24/7 töissä olevia. Olin nuorempana töissä tuollaisella. Kaikki viikonloput ja kesät töissä. Kävi joinakin vuosina syksyllä metsästämässä pari viikkoa, mutta todellisuudessa oli takaisin parissa päivässä. Ei joka vuosi edes tuota. Aina kyllä maalaili, että oli menossa. Kysyin kerran kun tarjosi lounaan, että mikä juju tuossa on. Katsoi vaan vähän hämmentyneenä ja sanoi, mitä mä lomalla tekisin?

Tuollainen että on rikas ja ei osaa pitää lomaa kertoo mun mielestä siitä ettei osaa nauttia elämästä. Rikas metsästäjä on jo sinänsä sellainen josta voi sanoa erään sivistyssanan. Ei se ole oikeaa metsästämistä vaan huvin vuoksi eläinten tappamista. 

Lomalla ei ole tarkoitus tehdä yhtään mitään mikä ei huvita. Ehkä mun pitää alkaa konsultiksi näille jotka ei osaa lomailla? Tämä palvelu on sitten vain niille joilla on tarpeeksi pätäkkää maksaa. Voin opastaa ja auttaa nauttimaan lomasta. Jos mielummin pihistelet rahojasi hautaan asti niin sekin on oma valintasi.

Vierailija
27/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla joutuu olemaan ja viettämään aikaa miehen kanssa. Arkena voi vedota kiireisiin... ensi kesän kesälomaa kauhulla odottaen.

Tuollaista se on kun tykkää miehen rahoista. Toivottavasti miehesi näkee kirjoituksesi.

Vierailija
28/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei loma sovi. Lomat pois naisilta kokonaan.

mies54v

Vierailija
29/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä niissä lomissa ahdistaa? Sinun asettamasi odotukset?

Meillä minun lomastressini helpotti, kun lapset oli vihdoin teinejä ja saatoin ilmoittaa miehelle, että tee lomalla mitään, minkä hän on minulle tehtäväksi suunnitellut. En lähde mökille, en lähde Linnanmäelle ex tempore, en lähde jonnekin sukuloimaan tuosta vain, koska on loma. Mies mökötti aikansa ja oppi käymään mökillä yksin tai lasten kanssa ja minä sain lomalla tehdä juuri sitä, mitä itse halusin. Joskus se on kasvimaanhoitoa, joskus lukemista, joskus shoppailua, mutta olennaista on, että minä saa itse päättää niin tekemisen kuin aikataulun.

Luulin että sovimme aikoinaan että olemme kavereita ja toistemme kanssa. Emme edes samassa autossa istu nykyään. Tänä vuonna ei mitään olla yhdessä tehty. Käytännössä minun kaverit joutuu auttamaan kun vaimo ei jouda T.ap

Millaisissa asioissa ne kaverit joutuvat sinua auttamaan? 

Voin kyllä uskoa, että hoitajavaimolla on varmasti hermo kireänä ja rentoutuminen siksi vaikeaa. Luulin ekan koronavuoden jälkeen, ettei tämä tästä pahemmaksi voisi mennä, mutta kyllä se voi. Meillä ainakin perusterveydenhuollon vuodeosastolla on menty sijaispulan vuoksi ihan koko tähänastinen kesä toukokuun vikoista viikoista lähtien siten, että meillä on ollut aivan yksittäisiä päivä- ja iltavuoroja, joissa on täysi miehitys. Öissä on pakko olla, kun silloin on väki niin olematon muutenkin. Kyllä sellainen käy ihmisen terveyden päälle ja minulla ainakin kutsukello soi usein unissakin. 

Vierailija
30/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ei osaa lomailla on pilanneet maailman.

Vierailija
31/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kannattaa hommata joku toinen työ viikonloppuja ja lomia varten ja miksei iltatyötä myös jos vain työnteko on elämä. Verottaja kiittää.

Vierailija
32/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei loma sovi. Lomat pois naisilta kokonaan.

mies54v

Tiedän yhden naisen ja kolme miestä jotka ei halua pitää lomia. Sitähän voitaisi yrittää niin järkevää että annettaisi ihmisten tehdä töitä tai lomailla halujensa mukaan. Mä olen mies joka voisi olla aina lomalla. Nytkin mietin menenkö terden kautta alkoon. Pieni virhe en tilannut kunnon lastia viinaa niin pitää ostaa ylihintaista alkon viinaa. 

Kunnolliseen lomaan kyllä tarvii naisen. Oikein hyvään lomaan naisia monikossa. Tunteiden takia parempi kun pitää naiset vain fyysisten asioiden tyydytystä varten. Se on liian hajottavaa kun tykkää tai vielä enemmän. Siinäkin viina on hyvä. Sillä voi hukuttaa tunteita. 

Onneksi lopussa odottaa kuolemanlepo. Siihen asti pitäisi jaksaa viihtyä. 

Vierailija
33/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on kun tykkää miehen rahoista. Toivottavasti miehesi näkee kirjoituksesi.

Heh olisikin rahaa. Tienaan lähes tuplasti enemmän.

Vierailija
34/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet todella rikkaat menestyneet yritysjohtajat ovat tuollaisia 24/7 töissä olevia. Olin nuorempana töissä tuollaisella. Kaikki viikonloput ja kesät töissä. Kävi joinakin vuosina syksyllä metsästämässä pari viikkoa, mutta todellisuudessa oli takaisin parissa päivässä. Ei joka vuosi edes tuota. Aina kyllä maalaili, että oli menossa. Kysyin kerran kun tarjosi lounaan, että mikä juju tuossa on. Katsoi vaan vähän hämmentyneenä ja sanoi, mitä mä lomalla tekisin?

Tuollainen että on rikas ja ei osaa pitää lomaa kertoo mun mielestä siitä ettei osaa nauttia elämästä. Rikas metsästäjä on jo sinänsä sellainen josta voi sanoa erään sivistyssanan. Ei se ole oikeaa metsästämistä vaan huvin vuoksi eläinten tappamista. 

Lomalla ei ole tarkoitus tehdä yhtään mitään mikä ei huvita. Ehkä mun pitää alkaa konsultiksi näille jotka ei osaa lomailla? Tämä palvelu on sitten vain niille joilla on tarpeeksi pätäkkää maksaa. Voin opastaa ja auttaa nauttimaan lomasta. Jos mielummin pihistelet rahojasi hautaan asti niin sekin on oma valintasi.

Pomoni ei pihistellyt koskaan. Teki vaan aina töitä. Talot, merenrantahuvilat, autot, vaatteet aina viimeisen päälle, ei vaan viihtynyt lomalla. Kertoi aina auliisti ja vähän leveillen kuinka paljon projektit toivat rahaa taloon. Siitä se meidän keskustelu silloin lähtikin liikkeelle.

Vierailija
35/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomoni ei pihistellyt koskaan. Teki vaan aina töitä. Talot, merenrantahuvilat, autot, vaatteet aina viimeisen päälle, ei vaan viihtynyt lomalla. Kertoi aina auliisti ja vähän leveillen kuinka paljon projektit toivat rahaa taloon. Siitä se meidän keskustelu silloin lähtikin liikkeelle.

Hirvittävän sairas yksilö tuo pomosi.

Vierailija
36/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jonka sielu on ikuisessa karmisessa kärsimyksessä ennen kuin oppii. Voi tuntea vain myötätuntoa.

Vierailija
37/37 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Lisäksi ei ole kiinnostunut sinusta ap. Miksi nait tuon ihmisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi