Onko täällä meihiä, jotka ovat panneet somalinaista?
Millaiset muistot kyydeistä jäi? Huomasiko värkissä eroa suominaiseen?
Kommentit (21)
Juu puhe vain panemisesta, ei mistään rakastelusta tietenkään. Minkälaisia miehiä...tai mies .
...mutta kun ei ole selkiytynyt että onko joku pannut vai eikö ole pannut? Kai niitä on joku joskus pannut kun ne näkyvät lisääntyvän?
Mielestäni kysymys on luonteeltaan palstalle sopiva vastaa muita ketjuja. Toki loukkaantujat loukkaantuu
Varmasti eroja posiviisia eroja löytyy.
Seksissä kyllä ihmistä usein eläimellistetään.
Valkoisesta pillustako täällä mammat vaan saa puhua? Mitäs se siten on nimeltään?
Somaleita on enemmän kuin asukkaita koko Pohjolassa. Luulen että täälläkin on joku, joka on pannut. Eri asia vaivautuuko vastaamaan
En tiedä kansallisuutta, kun hän ei puhunut mitään niistä kielistä, joita minä puhun. Kaverini iski naisen baarista ja tällä oli musta seuralainen, joka ikäänkuin lankesi minun kontolleni. Mentiin hotelliin ja muhinoitiin siellä. Suutelimme, mutta emne harrastaneet suuseksiä. Oli ihan normitapaus verrattuna muihin naisiin. Ei kylläkään lahnaillut vaan oli tasavertaisesti kaikessa touhussa mukana. Ihan värkin yksityiskohtia en pysty kertomaan kun käytin kondomia joka kerta. Ihonvärin perusteella oli arviolta Nigeria-Somalia akselilta. Ei jatkoon.
Ihan samalta tuntuu mustan naisen pimpero. Sisäkumikin on aivan samanvärinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu puhe vain panemisesta, ei mistään rakastelusta tietenkään. Minkälaisia miehiä...tai mies .
No harvoin noiden kanssa parisuhteeseen aletaan jo kulttuurikysymyksenäkin puolin ja toisin. Vois vähän ajatella laajemmin asiaa ennen kuin rupsauttaa sen pierun sieltä aivoistaan ulos.
ettekö tajua mitä useimmat somalinaiset joutuneet kokemaan?
Vierailija kirjoitti:
ettekö tajua mitä useimmat somalinaiset joutuneet kokemaan?
Kyllä tajuan. Saattaneet päätyä petipuuhin suomalaisen miehen kanssa. Eipä naurata.
Kyllä olen, salaa seurusteltiin (heidän klaaniltaan siis salaa) somppumimmin kanssa lukioaikana, ei siitä tullut mitään kun mimmi joutu elämään kaksoiselämää. Vielä 10v myöhemmin salaa viestitellään, taidan olla ainut yhteys klaanin ulkopuolelle. Elämää rajoittaa klaanin säännöt, ei ne minua ikinä hyväksyneet, mutta toisinpäin, somppumimmi kyllä hyväksyttiin hyvin. Muutaman kerran sain jotain uhkailuviestiä mutta kun koitin kysyä rautalangasta vääntäen miksi niin eipä kyenneet mitään vastaamaan. todella harmittaa paljon tän mimmin puolesta, olis halua integroitua paremmin / enemmän ja päästä eroon typeristä huiveista ja olla niinku parisuhteessa aivan suomalaisen tavan mukaan, kironnut tätä monta kertaa.
Millaiset muistot jäi mimmistä, erittäin hyvät, ja harmittaa että klaani vei voiton, uhkailemalla ja painostamalla molempia. kyydeistä ja pimpasta en vaivaudu edes vastaamaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, salaa seurusteltiin (heidän klaaniltaan siis salaa) somppumimmin kanssa lukioaikana, ei siitä tullut mitään kun mimmi joutu elämään kaksoiselämää. Vielä 10v myöhemmin salaa viestitellään, taidan olla ainut yhteys klaanin ulkopuolelle. Elämää rajoittaa klaanin säännöt, ei ne minua ikinä hyväksyneet, mutta toisinpäin, somppumimmi kyllä hyväksyttiin hyvin. Muutaman kerran sain jotain uhkailuviestiä mutta kun koitin kysyä rautalangasta vääntäen miksi niin eipä kyenneet mitään vastaamaan. todella harmittaa paljon tän mimmin puolesta, olis halua integroitua paremmin / enemmän ja päästä eroon typeristä huiveista ja olla niinku parisuhteessa aivan suomalaisen tavan mukaan, kironnut tätä monta kertaa.
Millaiset muistot jäi mimmistä, erittäin hyvät, ja harmittaa että klaani vei voiton, uhkailemalla ja painostamalla molempia. kyydeistä ja pimpasta en vaivaudu edes vastaamaan sulle.
Olisit näyttänyt klaanin pomolle närhen värkit
Vierailija kirjoitti:
Niin panitko vai etkö pannut? Tässä mitkään seukkausjutut ketään kiinnosta.
Tässä erittäin luotettavaa dokumenttia aiheesta: Martti "huuhaa" Innanen "Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut ,merimies Terska Pellinen saunoo löylylinnassa". Tällä haulla löytyy youtubesta, kuunnelkaa ja hämmästykää.
Kyllähän sitä lukioiässä pantiin ja paljon. Opeltiin puolin ja toisin suuseksiä, asentoja, toisen tyydyttämistä. Oli aivan huikeeta. Pitäis olla sanomatta selvä mitä tossa iässä tehtiin.
Kyllä olen nuorempana pannut kahtakin somalityttöä. Toinen oli vähän vanhempi ja ympärileikattu, eikä ollut mukavaa kellään, mutta nuorempi suomessa syntynyt oli ihan jees. Jopa vähän villi ja estotonkin, kun vähän humalassa pantiin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jätit suorastaan rehvastellen vastaamatta siihen mitä aloituksessa nimenomaan kysyttiin ja kirjoitit vastaavasti rivikaupalla kaikkea muuta tuubaa. Tuon nyt tietää jokainen kysymättäkin ettei somaliyhteisö hyväksy heidän naisten suhteita kantiksiin, joten se pillu kiinnostaa edelleenkin enemmän kuin itsestään selvät jaarittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jätit suorastaan rehvastellen vastaamatta siihen mitä aloituksessa nimenomaan kysyttiin ja kirjoitit vastaavasti rivikaupalla kaikkea muuta tuubaa. Tuon nyt tietää jokainen kysymättäkin ettei somaliyhteisö hyväksy heidän naisten suhteita kantiksiin, joten se pillu kiinnostaa edelleenkin enemmän kuin itsestään selvät jaarittelut.
winkiwink, alussa pantiin, 2 ekaa sanaa. Ei sun kaltaisten tarvii lukee pidemmälle;)
Helvetin kylmää, ja typerää edes kysyä. Eläimellistää naisen vain miehen tarpeiden tyydyttäjäksi.