Mikä nukke se oli?
Minulla oli lapsena nukke, joka oli huoneessani kirjahyllyssä istumassa. Se oli erikoisen näköinen nukke, sen iho oli todella vaalea aivan kuin se olisi albiino ja sillä oli verenpunaiset hiukset. Minä pelkäsin todella sitä nukkea enkä koskaan suostunut leikkimään sillä. Se vain vaikutti minusta jotenkin pahantahtoiselta ja olen yhä varma, että kun olin yksin huoneessa, niin se joskus käänsi itse päätään ja katsoi, siis todella katsoi minuun. Sen silmät olivat sellaiset kuin se olisi todella nähnyt, ne eivät olleet silloin elottomat nuken silmät. Usein makasin iltaisin pitkään valveilla uskaltamatta nukahtaa koska se nukke pelotti minua niin. Minä pyysin vanhemmilta monta kertaa vuosien aikana, että nukke olisi viety kellariin tai komeroon, mieluiten heitetty pois, mutta jostain syystä siihen ei suostuttu.
Ollessani 8-vuotias sain pikkusiskon, joka alusta alkaen nukkui levottomasti itki erityisesti iltaisin. Vuoden vanhana sisko siirrettiin kanssani samaan huoneeseen, mutta silloin hän alkoi itkemään joka ikinen ilta pitkään ennen kuin nukahti. Minä sanoin vanhemmille monesti, että siitä nukesta se johtuu, siskokin pelkää sitä. Eräänä päivänä äiti sitten sai tarpeekseen, otti nuken hyllystä ja kävi heittämässä sen ulos roskiin. Pian sen jälkeen roskis tyhjennettiin ja silloin minä jotenkin rauhoituin heti kun roska-auto hävisi pois nukke mukanaan. Sen päivän jälkeen siskokin alkoi nukahtamaan ja nukkumaan rauhallisesti, vaikka oli juuri vähän aikaisemmin ollut sairaalassa tutkimuksissa, että miksi hän itkee. Mitään fyysistä syytä sille ei löytynyt ja sairaalassa sisko oli nukkunut hyvin, mutta kotona hän oli itkenyt joka ilta ennen nukkumaan menoa ennen kuin nukke hävisi elämästämme. Paitsi että joskus sisko itki unissaan sopertaen sanoja "Paha nukke, Emmi pelkää" kun hän näki ilmeisesti painajaista siitä nukesta.
Chucky?