Minkälainen ihminen hakee seuraa teksti-TV:ltä?
Minkälainen ha hakee varattua miestä teksti-tv:n seuranhakusivulta..????? Hyi v.u! Oksennus!!!
Kommentit (32)
Hyvä, että me kaikki kolme tiedettiin tämä.
Tosin mähän en edes tiedä, olen vaan kuullut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D.
Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)
Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)
Okei, mutta monissa paikoissa tuo olisi iso juttu, niissä joissa ollaan moraalinipottajia ja muutenkin saatetaan jostain 50€ "varkaudesta" pistää pää pölkylle.
Ei tuo ollut sinänsä mikään kiristyskeino, oli vaan yksi monien muiden juttujen seassa, enkä siis antanut sen kummemmin häiritä, kun valmistauduin vaan joihinkin vastauksiin jos olisi ollut niin hullu, että olisi kielinyt siitä työpaikalle ja olisi kyselty jotain multa. O
Samanlaiset kuin muilkakin saitwilla, twitterissä ja muissa deittisovelluksissa.
Siis yksinäiset parisuhdetta vailka olevat, seksiä etsivät, rahaa seksillä tienaavat, yms.
Riisu ennakkoluulosi ja katso asiaa avoimin silmin. Väylä mikä väylä, kun tavoite on sama. Ei ne sen kummempia ole tai roinen toistaan parempia.
Nuo maikkarin tekstipalstat oli parhaillaan hauskaa luettavaa. Palstoilla pyöri trollia ja vitsiniekkaa joka lähtöön, ehkä parhaimmin mielessä "Sir Åke" joka ajeli urheiluautoineen "Monagossa", kyydissään milloin Schumacher ja milloin ruhtinas Rainer-vainaa sekä tietenkin kauniita misuja.
Tätä tyyppiä taisi lopulta esittää useampikin chattaaja mutta hauskaa oli...
Moderni ja dynaaminen tiimipeluri
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt muistui mieleen, että olen joskus sata vuotta sitten löytänyt sieltä yhden panon.
Onnea kauheasti. Olet oletettavasti AV:n vanhin kommentoija :)
Vangeille kirjoitetaan sinne viestejä, joita lukevat sitten teksti-tv:n ruudulta. Miksi vanki itse kirjoittaisi sinne, jos sellissä saisi olla puhelin? Harvalla on edes puheaikaa ja viestit sinne on kalliita. Noin muuten tuntuu oudolta hakea sieltä seuraa, kun halvempia ja helpompia keinoja on nykyisin olemassa toisin kuin silloin 99-00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D.
Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)
Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)
Meillä oli firmassa tuhansia ja munkin osastolla pari sataa. Kyllä kiinnitettiin huomiota kun ulkomaisen harjoittelijan lasku oli 4000mk kuukaudessa. Minulla, joka hoidin todella paljon työasioita puhelimessa, oli kuukausilasku vain 2000mk/kk.
Puheehksi otettiin ja kaveri selitti, että tyttöystävän ja äidin kanssa puhuu illat ikävissään. No, vähän pieneni laskut puhuttelun jälkeen
Joo, tuli talvella se Ylen sarja Naisvankila niin siinä yksikin vanki kyttäili viestejä teeveestä.
Vierailija kirjoitti:
vangit sinne kuulemma myös kirjottelee, kun niillä ei ole nettiä
Vanki tai sellaisista kiinnostunut
Meinasin kanssa tulla sanomaan, että vangit kirjoittelee tuolla.