Minkälainen ihminen hakee seuraa teksti-TV:ltä?
Minkälainen ha hakee varattua miestä teksti-tv:n seuranhakusivulta..????? Hyi v.u! Oksennus!!!
Kommentit (32)
Siell on ne vanhat jotka elää menneisyydessä
Mä ja mies löydettiin chätistä eli teksti tv. ltä toisemme. 17 vuotta yhdessä ja perhe meillä on.
Varmaan joku anni tai iiris uutta uhria...
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja epätoivoiset, säälittävät lehmät!
Niii. Juuri kuten Tinder yms.
Oho, nyt muistui mieleen, että olen joskus sata vuotta sitten löytänyt sieltä yhden panon.
Samat ketkä tinderistä=epätoivoiset.
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt muistui mieleen, että olen joskus sata vuotta sitten löytänyt sieltä yhden panon.
Ja ennen kuin kukaan muu ehtii tätä sanoa, niin kyllä, olin epätoivoinen! Heh, ja vähän villi ja tyhmänrohkea. Koittakaa kestää että meitä tällaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mies löydettiin chätistä eli teksti tv. ltä toisemme. 17 vuotta yhdessä ja perhe meillä on.
Me myös ja ollaan oltu myöskin 17 vuotta yhdessä.
Varmaa teksti tvssä ne jotka selasivat jo tinderin läpi :')
Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D.
Kamalaa muistan noi chatit kun olin äitiyslomalla ja hereillä vauvan kanssa outoihin aikoihin. Öisin ei tullut muuta. Oli joku bbc kanava myös, jossa samoja uutisia 15 min. välein. Ei hirveän kauan jaksanut pyörittää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D.
En siis hakenut seuraa, muuten vaan oli tylsää iltaisin ja sättäilin. Kun tuosta koukusta pääsin, siirryin Soneran Bagdag Cafeelle. Ellien keskusteluissa piipahdin myös mutta harvakseltaan
Vierailija kirjoitti:
Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa myös hämärä menneisyys noissa chateissa. Olimme työkavereita ja hän tunnisti kirjoitukseni siellä. Tästä asiasta on keskusteltu tasan yhden kerran eikä sen jälkeen mainittu. Outo ja mystinen sattuma , joskus 23 vuotta sitten tai niillä main.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)
Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)
Eiku markan. Ei se niin paha ollutkaan :D
Ennen vanhaa tekstitv:n deittisivuille kirjoittelivat ainakin vangit.
vangit sinne kuulemma myös kirjottelee, kun niillä ei ole nettiä
Rumat ja epätoivoiset, säälittävät lehmät!