Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen hakee seuraa teksti-TV:ltä?

Vierailija
08.07.2022 |

Minkälainen ha hakee varattua miestä teksti-tv:n seuranhakusivulta..????? Hyi v.u! Oksennus!!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja epätoivoiset, säälittävät lehmät!

Vierailija
2/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siell on ne vanhat jotka elää menneisyydessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mies löydettiin chätistä eli teksti tv. ltä toisemme. 17 vuotta yhdessä ja perhe meillä on.

Vierailija
4/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku anni tai iiris uutta uhria...

Vierailija
5/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja epätoivoiset, säälittävät lehmät!

Niii. Juuri kuten Tinder yms.

Vierailija
6/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt muistui mieleen, että olen joskus sata vuotta sitten löytänyt sieltä yhden panon.

Vierailija
7/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ketkä tinderistä=epätoivoiset.

Vierailija
8/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, nyt muistui mieleen, että olen joskus sata vuotta sitten löytänyt sieltä yhden panon.

Ja ennen kuin kukaan muu ehtii tätä sanoa, niin kyllä, olin epätoivoinen! Heh, ja vähän villi ja tyhmänrohkea. Koittakaa kestää että meitä tällaisiakin on.

Vierailija
9/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mies löydettiin chätistä eli teksti tv. ltä toisemme. 17 vuotta yhdessä ja perhe meillä on.

Me myös ja ollaan oltu myöskin 17 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa teksti tvssä ne jotka selasivat jo tinderin läpi :')

Vierailija
11/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D. 

Vierailija
12/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa muistan noi chatit kun olin äitiyslomalla ja hereillä vauvan kanssa outoihin aikoihin. Öisin ei tullut muuta. Oli joku bbc kanava myös, jossa samoja uutisia 15 min. välein. Ei hirveän kauan jaksanut pyörittää sitä.

Vierailija
13/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Muistan kun nuo chatit tulivat joskus 90-luvun lopulla. Kirjoittelin älyttömät määrät sinne silloin . Työnantajan puhelimella, monen sadan laskut, jotka hyväksyin itse :D. 

En siis hakenut seuraa, muuten vaan oli tylsää iltaisin ja sättäilin. Kun tuosta koukusta pääsin, siirryin Soneran Bagdag Cafeelle. Ellien keskusteluissa piipahdin myös mutta harvakseltaan

Vierailija
14/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)

Vierailija
15/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa myös hämärä menneisyys noissa chateissa. Olimme työkavereita ja hän tunnisti kirjoitukseni siellä. Tästä asiasta on keskusteltu tasan yhden kerran eikä sen jälkeen mainittu.  Outo ja mystinen sattuma , joskus 23 vuotta sitten tai niillä main. 

Vierailija
16/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä soitin ulkomaille ja yks uhkasi käyttää sitä kiristysvälineenä kun halusin erota. Oli hieman t.uli per..een alla, vaikka ei tuota teuttanut ja en olisi ehkä kuitenkaan jäänyt kiinni. Kuitenkin oli tuhansista markoista kyse. (Jonnet jakaa kuudella tuon)

Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)

Vierailija
17/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli jotain 50 työntekijää niin siinä oli hyttysen p**ka Saharassa jonkun sihteeritoimistohenkilön 800 euron puhelinlasku :)

Eiku markan. Ei se niin paha ollutkaan :D

Vierailija
18/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.🙋 Olen 51v.

Vierailija
19/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaa tekstitv:n deittisivuille kirjoittelivat ainakin vangit.

Vierailija
20/32 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vangit sinne kuulemma myös kirjottelee, kun niillä ei ole nettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme