Mies ilkeilee ja on välinpitämätön
Olemme asuneet pari vuotta yhdessä ja pikku hiljaa hänen käytöksensä on muuttunut. Hän puhuu minulle vain vähän eikä oikein kysele minulta mitään.
Esim. Pesin tänään vaatteet koneessa kuten normaalisti, mutta hän laittoi vielä uudestaan omat vaatteensa pesuun. Kysyin syytä ja kuulema pesen vaatteet paskasti... Olenkin ihmetellyt miksi hän vain on pessyt omat vaatteensa jo muutaman viikon ajan. Olen pessyt vaatteet aina samalla tavalla.
Mitä ihmettä tässä voi tehdä? Satuttaa hänen käytöksensä. En haluaisi erota, mutta hän ei tunnu enää välittävän minusta.
Kommentit (29)
Lopeta paskojen pesuohjelmien käyttö
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi ainoa elämä. Miksi tuhlaisit sen väärän ihmisen kanssa, kun voisit olla onnellisessa parisuhteessa, jossa sinua arvostetaan? Rakasta itseäsi sen verran, että et jää roikkumaan huonoon suhteeseen.
Tuohan se on palstalla päivystävien katkerien vanhojenpiikojen copy paste -ohje.
Miehesi käyttäytyy kuin nainen. Onkohan poikiin päin?
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että ap on katkera ja yksinäinen velatäti joka ei tunne miehiä ja kirjoittaa vain omasta elämästään ja paskoista naisille suunnatuista lukuromaaneista oppilaistaan kaavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että ap on katkera ja yksinäinen velatäti joka ei tunne miehiä ja kirjoittaa vain omasta elämästään ja paskoista naisille suunnatuista lukuromaaneista oppilaistaan kaavoista.
Tämä on valitettavasti minun elämääni nyt. En olisi ikinä voinut uskoa, että suhteemme menisi tähän pisteeseen. Ennen juttelimme aivan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kaikki ajatukset, kosketukset... Nyt mies vain jotain pientä sanoo tai ei vastaa ollenkaan. Teen muka kaiken huonosti. Sängystä aina aamulla pomppaa nopeasti ylös ja laittaa oven kiinni, vaikka näytän, että haluaisin halata.
En usko, että on poikiin päin, koska tunnen hänet, tai luulin tuntevani. En ymmärrä hänen käytöstään ollenkaan. En itse voisi ikinä kohdella häntä näin miten minua nyt kohtelee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavasti minun elämääni nyt. En olisi ikinä voinut uskoa, että suhteemme menisi tähän pisteeseen. Ennen juttelimme aivan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kaikki ajatukset, kosketukset... Nyt mies vain jotain pientä sanoo tai ei vastaa ollenkaan. Teen muka kaiken huonosti. Sängystä aina aamulla pomppaa nopeasti ylös ja laittaa oven kiinni, vaikka näytän, että haluaisin halata.
En usko, että on poikiin päin, koska tunnen hänet, tai luulin tuntevani. En ymmärrä hänen käytöstään ollenkaan. En itse voisi ikinä kohdella häntä näin miten minua nyt kohtelee.
Ap
Avaa keskustelu. Meillä oli tuollaista ennen kuin mut jätettiin (toinen nainen kuviossa). On kauheaa tulla yllättäen jätetyksi parempi avata itse se keskustelu. Toivotaan että uutta naista ei oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sellainen pyöreärillinen taikinanaama, joka pukeutuu kaapuihin. Veikkaan, että ukkoa ei juurikaan innosta ulkonäkösi ja persoonasi, alkoi suhteeseen kun sellainen oli kerrankin tarjolla, mutta nyt todellisuus läpsii päin näköä. Heikkoluonteisena ei uskalla sanoa, että sori, ei kiinnosta enää, koska sinulta on kuitenkin välillä saanutpillua.
Tämä on todellisuutta vähintään puolelle parisuhteissa olevista miehistä. Läskejä ja miesmäisiä ilmestyksiä "naisina", yritä siinä sitten ylläpitää suhdetta :D
Mies voi syyttää vain itseään jos on omaa heikkouttaan päätynyt suhteeseen naisen kanssa joka ei miellytä.
Toivon, että hänen kaverinsa puhuisi laivalla miehelle järkeä päähän. Tämä kaveri on vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä ainakin.
Minua ahdistaa, koska mies sanoi lähtevänsä hakemaan nuuskaa ja käyttää tuota vain, kun häntä ahdistaa/ärsyttää. Olenko minä nyt sen ahdistuksen syy...
Ap