Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kaverilla kylässä ja kaveri käski tyttärensä kaatamaan mulle kahvia.

Vierailija
08.07.2022 |

Katsoin vähän silmät pyöreenä ja aattelin, et eikö tuo oo jo vähän n*tsimeininkiä, että lapsi joutuu palvelemaan äitiään. Äiti vaan istui kahvipöydässä ja komensi kaadappas Sirkku Leenalle kahvia. Lapsi ei ensin halunnut kaataa, mutta äiti komensi uudestaan. No kaada nyt, johon mä sanoin että olisin mä kyllä itekin voinut ottaa.

Ja muutenkin kun lapset olisivat halunneet syödä meidän kanssa samaan aikaan, äiti vaan että mitäs työ siinä oikein parveilee, menkääs vähäksi aikaa leikkimään, niin me aikuiset juodaan tässä ensin kahvit, sit saatte työ tulla syömään.

Huh, melkein maku meni tuollaisesta käskyttämistä, oikeesti tuli mieleen joku n*tsimeininki.

Meillä kotona aikuiset kaataa toisilleen kahvia, tai monesti ottaa itse jos haluaa toisen kupin, ei koskaan lapset. Ja kyllä meillä lapset yleensä samaan aikaan saa osallistua kahvipöytään siinä kuin muutkin.

Mutta näköjään talossa talon tapaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveilette

Vierailija
2/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu huh! Oli sulla iltapäivä. On tossa puuskuttamista illaksi sitten taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mukulat muualle kun aikuiset juttelee. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että ne kakarat laahataan siihen mökyämään. Voi koko vierailun sitten jättää tekemättäkin niin säästyy lässyttämisiltä lapsille ja päivänselvyyksien kuuntelulta sekä loputtomalta keskeyttämiseltä.

Vierailija
4/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppipaha

Vierailija
5/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako sun lapset kaataa kahvia ?

Vierailija
6/6 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako sun lapset kaataa kahvia ?

No ei mun mielestä kymmenenvuotiaan vielä tarttekaan, kun ei varmasti itsekään juo vielä kahvia. Ap