Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, nyt ei mitään pakollisia juhlajuttuja ennen joulua! Mahtavaa!

Vierailija
08.07.2022 |

Joulun jälkeen on pääsiäinen, vappu, päättäjäisjuhlat, juhannus. Juhannuksen jälkeen ei ole mitään ennen joulua! Tulin ihan hyvälle mielelle, kun tajusin tämän.

Muita, joista pitkä pätkä ilman juhlia on kiva?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan pakollisia juhlia!! Ajatella! Saan ihan itse valita mihin osallistun!!!1

Vierailija
2/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollai pyssyllä uhaten pakko mennä juhliin?

Vai mitä tarkoitat aloittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa miten suomalaiset ahdistuu juhlista. Hui saattaa vaikka joutua puhumaan jollekin.

Vierailija
4/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla koskaan ole niin paljoa juhlia että haittaisi. Ehkä yhdet kesässä jos sitäkään, mielelläni niihin osallistun.

Vierailija
5/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

Vierailija
6/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee Halloween juhlat tuossa välissä ja Itsenäisyyspäivän juhlat.

Vierailija
7/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sulta ap unohtui venetsialaisen (kesän päätösjuhla, rapujuhlat) sadonkorjuu juhla, halloween/pyhäinpäivä, isänpäivä, itsenäisyyspäivä

Vierailija
8/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade! Meillä kahden lapsen synttärit ja kaverisynttärit, yhdet ristiäiset (omat, eli hirveä homma). Vieraaksi sitten yksiin rippijuhliin ja yksiin häihin. 4 kummilapsen synttärit. Isänpäivä. Kaikki miljoonat joulujuhlat ja harrastusten joulunäytökset, aivan rättipoikki olen aina kun vihdoin on joulu. Tuntuu, että aivan koko ajan saa olla jotain lahjaa hankkimassa tai juhlavaatteita silittämässä. Eikä tuossa oikein ole mitään karsittavaakaan. Ei lapselle voi sanoa ettei kiinnosta sinun juhlasi kun en nyt vaan jaksa.

Vierailija
9/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jo ajateltu joulun suorittamista.  Vai tekisinkö niin, lahjoitan jouluapuun ja popsin kasvisruokaa.?

Vierailija
10/10 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulta ap unohtui venetsialaisen (kesän päätösjuhla, rapujuhlat) sadonkorjuu juhla, halloween/pyhäinpäivä, isänpäivä, itsenäisyyspäivä

Sadonkorjuut ja venetsialaiset ei ole pakollisia juhlia paitsi ehkä jossain maalla. Pyhäinpäivää ei ole omassa perheessä koskaan juhlittu sen kummemmin.