Chantel on vapaata riistaa nyt herätys suomen uroot!
Sillä tuli ero sen limanuljaskan kanssa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tosi kuuma gimma
Joo voisi lohduttaa kaikkia kolmea Chantelia ja kuvassa näkyviä kaksosia.
Onko se Pedro menny jo töihin ja miksi se on hakenut lähestymiskieltoa? Meinaako että Chantel vetää tuuttiin!
Nyt jonoon te kaikki tyhjätaskut sohvapotut, juuri teidän kaltaista seuraa tämä Chantel hakee. Siitä saa hyvää tositvtä.
Meni varmaan niinkuin Pedro suunnitteli, Green Card jenkkeihin ja iso tukku dollareita. Joko perhe Pedron perhe tuli perässä?
Chantel on huippukaunotar ja Pedro tavis pullanaama.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jonoon te kaikki tyhjätaskut sohvapotut, juuri teidän kaltaista seuraa tämä Chantel hakee. Siitä saa hyvää tositvtä.
Eihän sitä tiedä. Seuraavaksi: Teppo suomesta hurmasi Chantelin. Pari muuttaa yhteen rakastuneina..Sarja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä kyseinen henkilö?
Googlaa 90 day fiance, Pedro and Chantel.
Jaa, tuon näköinen mimmi...
Miksi ap kuvittelee, että hän olisi kaikkien miesten mieleen?
Tämmöisen keski-ikäisen ukon näkökulmasta joku Maria Sid on paljon viehättävämmän näköinen...
Tai mun oma vaimo(samaa näköä ja kokoa kuin Didissä)...
Sidissä siis.
Eipä siinä mitään, nätti tyttö Didikin on, itseasiassa kauniimpi mielestäni kuin tuo Chantel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun makuun.
mies54v
Tumma ja tulinen.
Tumma se kyllä on, mutta muuten ennemminkin flegmaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe tulee kaupan päälle.
Tämä! Chantelin vois vielä ottaa, mutta tuo perhe - ei kiitos.
Nämä haaveilevat siitä " perinteisestä naisesta jostain eksoottisesta maasta" mutta perheeseen pitäisi se pesäero tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että miehet katsovat tuota sarjaa?
Varmasti kun siinä on toi Chantel. Sehän on miesten näkökulmasta hauska sarja.
Olen mies ja katson juuri Chantel' n vuoksi. Erittäin kaunis, eniten ihailen hänen älyään. Myös kaunis ääni hänellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe tulee kaupan päälle.
Naurahtaisin, jos jaksaisin. Siinä on kyllä yksi television hullunkurisimmista perheistä. Hyh!
Eihän sen chantelin perhe ollut mitään verrattuna pedron häiriintyneeseen siskoon tai äitiin.
Siinä pdron perheessä oli joku pahasti vialla, ihan vakavasti ottaen. Kunnon hämähäkkejä kaikki.
Kova kyllä on Chantelkin (muine perheenjäsenineen) hyökkäämään jopa sisarustensa kumppanien päälle, jos jokin ei heitä miellytä. Yhtä häijyä sakkia, kuin Pedronkin puoli.
Chantel ja Winter ovat täysin erinäköiset. Ovatko he edes samoista vanhemmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun makuun.
mies54v
Tumma ja tulinen.
Vain tyhmä ja liikaa väriä omaan makuun.
mies54v
Olipa yllätys että palstan sovinistisin kristitty on myös rasisti. Lisää raamatunlauseita vaan, urpå.
Vierailija kirjoitti:
Chantel ja Winter ovat täysin erinäköiset. Ovatko he edes samoista vanhemmista?
No on. Toinen äitinsä, toinen isänsä kopio.
Tosi kuuma gimma