Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa treffailu/ seurustelu.

Vierailija
08.07.2022 |

Niin monilla on kauhea kiire sängyn puolelle, itse olen aika jäljessä näissä asioissa, eikä ole kokemusta.
En tiedä miten löytää mies joka haluaisi rauhassa ensin tutustua ja sitten ehkä katsoa niitä juttuja.

Ja toinen ongelma mikä tulee usein esiin, on se että monet miehet etsii kinkyä naista, minua ei väkivalta kiinnosta ollenkaan.

Miten ihmeessä nykyään on tarkoitus tapailla miehiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinulla on tullut ongelmia noista mainitsemistasi asioista?

Vierailija
2/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Uskottavuus meni tuossa kinkyjutun kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetat rajat, että mitä haluat ja et. Jos haluat fiksun miehen niin hän osaa kunnioittaa sun rajoja.

Ja kinkyisyys ei tarkoita (suoraan) väkivaltaisuutta. Kinkyssä on paljon pehmeitäkin puolia. Sadismi sisältää pahimmillaan väkivaltaisuutta.

Vierailija
4/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tulla meidän muiden kanssa tänne nykyaikaan. Nykyään naiset sekä miehet saavat haluta seksiä eikä seksi ole mikään tabu. Sitä harrastetaan, koska se on kivaa ja nykyään saa myös ilmaista itseään seksuaalisesti niin paljon kuin haluaa eikä nykyseksi ole ollut pitkään aikaan mitään lähetyssaarnaajaa peiton alla. Tähän jos ei pysty sopeutumaan niin sitten kai pitää olla harrastamatta sitä seksiä. Luostarit on keksitty.

Vierailija
5/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetat rajat, että mitä haluat ja et. Jos haluat fiksun miehen niin hän osaa kunnioittaa sun rajoja.

Ja kinkyisyys ei tarkoita (suoraan) väkivaltaisuutta. Kinkyssä on paljon pehmeitäkin puolia. Sadismi sisältää pahimmillaan väkivaltaisuutta.

Mutta tuppaa käymään niin että yksin jään.

Kestää kuulemma liian kauan, eikä hypätä sänkyyn.

Ja kinky on mulle joka tapauksessa nou-nou.

Ap

Vierailija
6/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihan jokainen ihminen varmaan haluaisi itselleen palvelijan varsinkin jos siitä kiitos annetaan sitten joskus. Naisilla kun hyvin harvoin on miehelle mitään muuta elämää parantavaa asiaa annettavana kuin seksi

Vierailija
7/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan tulla meidän muiden kanssa tänne nykyaikaan. Nykyään naiset sekä miehet saavat haluta seksiä eikä seksi ole mikään tabu. Sitä harrastetaan, koska se on kivaa ja nykyään saa myös ilmaista itseään seksuaalisesti niin paljon kuin haluaa eikä nykyseksi ole ollut pitkään aikaan mitään lähetyssaarnaajaa peiton alla. Tähän jos ei pysty sopeutumaan niin sitten kai pitää olla harrastamatta sitä seksiä. Luostarit on keksitty.

Ja se saavat haluta ihan rauhassa.

Minä haluaisin löytää miehen joka ei heti parien ekojen tapaamisten jälkeen halua seksiä.

Vierailija
8/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla on heti asenne, että yksin jäät niin sä jäät oikeesti. Se on jo itsessään toteutuva ajatus.

Kommunikaatio on kaiken A ja O. Sillä selviää epäselvyydet ja ongelmat.

Vierailija
9/9 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla on heti asenne, että yksin jäät niin sä jäät oikeesti. Se on jo itsessään toteutuva ajatus.

Kommunikaatio on kaiken A ja O. Sillä selviää epäselvyydet ja ongelmat.

No en kai minä nyt aina ole näin ajatellut.

Tai koko aikaa vieläkään.

Tulin vähän huolia tänne purkamaan, kun ei oikeassa elämässä kehtaa näin jutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi