Kotipizzan mozzarella pizza
Tuohan oli aivan järjettömän köyhä pizza ja kuitenkin maksoi 13.90€
3€ pakaste ristorante voittaa tuon.
Kommentit (12)
Oikeat pitsaravintolat, sellaiset missä pitsa maksaa 16-19 euroa ovat parempia. Etenkin kun monilla on pitsa lounasaikaan 11,30 ja siihen sisältyy salaattipöytä.
Ihan hyvää se on eikä maussa valittamista, mutta tosiaan melkein kaikki täytteet tulee kylminä pizzan päälle joten kokemus on todella plääh.
Olin pitkään vältellyt tuota pizzaa kun arvelin sen olevan huono ja olin oikeassa.
Mexicana on tosi maukas.
Outoa. Ei kai niillä missään muussakaan pitsassa laiteta täytteitä kylminä päälle jälkikäteen?
Paras pizza on juurikin Kotipizza mozzarella. Viimeksi söin sen tiistaina. Nam! Mozzarella kuuluu laittaa vasta uunin jälkeen muuten tulee pahaa. Voithan pyytää laittamaan sen ennen uunia jos ajattelen sen olevan hyvää.
En tiedä missä söit sen tuohon hintaan, itse olen ostanut halvemmalla.
Ei suomalaisen Jungin kannata syödä muuta kuin pakastepizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisen Jungin kannata syödä muuta kuin pakastepizzaa.
Jungilainen lipsahdus!
Vierailija kirjoitti:
Paras pizza on juurikin Kotipizza mozzarella. Viimeksi söin sen tiistaina. Nam! Mozzarella kuuluu laittaa vasta uunin jälkeen muuten tulee pahaa. Voithan pyytää laittamaan sen ennen uunia jos ajattelen sen olevan hyvää.
Samaa mieltä kyllä että mozzarella on kylmänä parhaimmillaan, mutta pizza puolestaan ei. Ja se kylmä mozzarella tekee koko pizzasta kylmänkostean kokemuksen, varsinkin kun lisänä on vielä kylmiä tomaattejakin.
2000-2007 kotipizzasta sai vielä suht hyvän kokoisen pizzan nykyisiä halvemmalla. Nykyään ihan surkeaksi mennyt. Ei se pakaste pizzalle kyllä paljon häviä.
Tuo on mun mielestä tosi huono pizza. Mautonta ja mozzarella kylminä klöntteinä päällä. Mikä tahansa pakastemozzarellapizza voittaa sen. Muuten kyllä tykkään kotipizzasta