Jos paskot esim. työpaikan vessassa pöntön reunoille, niin miksi et voi sillä vieressä olevassa käsisuihkulla huuhtaista sitä pois?
Ihmettelen taas tätäkin. Kestäisi 2 sekuntia ja olisi seuraavalle kävijälle ilo, kun pönttö näyttää sunnilleen puhtaalta.
t. siististi kakkiva mies
Kommentit (44)
Tuntipalkkani on sen verran korkea, että minun aikaani ei tuhlata siivoojan töihin.
Meillä käy siivooja sitä varten.
t. Vaativassa asiantuntijatyössä oleva
Olen akateeminen. En edes osaisi, jos vaikka raatsisinkin, pestä akateemisia teoreettista filosofiaa huokuvia paskojani pois pöntön reunoilta.
Eipä ole suihkua miesten vessoissa mun työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole suihkua miesten vessoissa mun työpaikalla.
Hyi. Eivätkö miehet huuhtele menkkavertansa pois pippelistä? :O
Minä jätän jarruraidat sinne missä vaikutan. T. Mies 46v
Vierailija kirjoitti:
Terveruloa raksalle. Tänne siistien vessojen onnelaan 🤮
Paljon ulkomaista työvoimaa.
Tavanomaista "aika on rahaa" -tyyppisille tärkeilijöille - ikään kuin se puolen minuutin jälkien siivous ei ole mahdollista, koska pitää olla jo menossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen. En edes osaisi, jos vaikka raatsisinkin, pestä akateemisia teoreettista filosofiaa huokuvia paskojani pois pöntön reunoilta.
😂
Vessoissa vois olla jotaki puhdistusainettaki, ja sellanen hajunpoistaja suihke
Monesti jätän töissä jopa vetämättä ja saatan jäädä kuikuilemaan kuka vessaan seuraavaksi menee. Pakko se on jotenkin itseäni viihdyttää.
Onpa jotain mitä ampua omalla nahkasuihkulla.
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Koska työpaikallani kiusaaminen rehottaa. Samasta syystä en häpeile piereskellä kovaan ääneen vessassa vaikka porukka on kahvihuoneessa kuuloetäisyydellä.
Ei ihme, että sua kiusataan, vaikutat vajakilta.
Tosta hyvästä sua odottaa enskerralla ruskea istuinrengas, hana ja valmiiks viritetty bidee.
Kyllä minä ainakin siivoan kaikki jäljet, jos olen käynyt työpaikan vessassa paskalla. Hävettäisi, jos jälkeeni vessaan tuleva saisi nähdä jotain jälkiä käynnistäni. En ymmärrä, miten tämä ei joitakin ihmisiä kiinnosta ollenkaan.
Ärsyttävintä on, jos joku on sotkenut vessan ennen minua ja sitten joko joudun ne siivoamaan tai vakuuttamaan jälkeeni jonottavalle, että vessa oli tuossa kunnossa jo kun menin sinne :/
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä säädetty käsisuihkun vedenpaine niin alas ettei se irrota yhtään mitään.
Teillä ei sitten ole vessaharjaa?
meillä oli insinööri-pomo joskus töissä ja unisex-vessat. Hän jätti pöntön aivan järkyttävään kuntoon paskottuaan. Ihan yleisesti päivittelimme sitä. Oli tosi noloa mennä hänen jälkeensä vessaan. Kai koki itsensä niin tärkeäksi, ettei vessanpesu kuulunut tehtäviin. Normi ihminen puhdistaa kyllä paperilla, harjalla, suihkulla pöntön jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Liimakakkani ei lähde kuin siivoojan työkaluilla.
Kyllä lähtee. Siivoojan työkaluina on se sama vessaharja, mitä sinäkin voit käyttää.
Lähtee tuoreelta paremmin kuin että jätät sen liimapaskasi seuraavaan päivään sinne kuivumaan.
Kiireisenä ja menevänä ihmisenä en kerkeä vaan jatkan matkaani.
Siivoaminen on siivoojan työtä, insinööri, koneenkäyttäjä, konemies, sihteeri, toimistotyöntekijä ei siivoa. Tiedä vaikka pääsisi tapaturma sattumaan jos tekee toimenkuvaan kuulumattomia hommia.
Eihän kukaan tee mitään jos päivän aikana tipahtaa kahvikuppi kahveineen lattialle, siivojan hommia ja hän on paikalla vasta illalla.
Omatoimisuudesta ja -aloitteellisuudesta sakotetaan.
Ei ihme, että sua kiusataan, vaikutat vajakilta.