Näköjään palstalla oltiin oikeassa Tukiaisesta
Seiska kertoo taas huonoja uutisia Tukiaisesta.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Johanna-Tukiainen-joutuu-oikeuteen-tyttar…
Kommentit (1144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten ihmeessä joku lueskelee ajankulukseen juttuja Tukiaisesta ja kirjoittelee tänne av:lle ?
Ja miten ihmeessä joku ketjun avaava ja innolla kommentit lukeva vapaamatkustaja tulee tänne muille päätään aukomaan :D Ihan yhtä kiinnostunut olit lukemaan Tuksusta. Mene mammas luo häpeemään.
En ollut kiinnostunut lukemaan tuksusta, vaan sun juttujasi. Arvasin heti otsikon nähtyäni, että ketju on sun tekemä. 😂
Tyyppitrolli iski jälleen; ensin auotaan muille päätä, ja kun siihen vastataan, on vakiokommentin aika; "sinä, sinä olet" jne. Ja edelleen täällä luet kommentteja, fiksu olisi jo häipynyt. Mutta kun sinua niiin kiinnostaa, et voi jättää lukemattakaan ;D Ja varmasti jatkat, et voi lopettaa...
Tämä! Minäkin tunnistan tämän. Haastaa riitaa kaikkien kanssa.
Se on se palstapöljän taaperomainen tuulimylly huitomista, kunhan edes johonkin osuu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna itse kertoo, että lastaan ollaan huostaanottamassa. Aika monesta, varsinkin jos itsellä on lapsia, ajatuskin on karmea, kai siitä saa puhua?
Ei se sinusta karmeaa ole, saat vaan sairasta nautintoa julkkisnaisten haukkumisesta.
Menisit hoitoon, ihan oikeasti.
Mitä hoitoa suosittelet, jos surettaa, ettei Johanna saanut edes lapsensa vuoksi elämäänsä kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ei varmasti ole Suomen tai Ruotsin ainoa mt- ja päihdeongelmainen äiti, jota oma aviomies on pahoinpidellyt. Tuo on todella surullista. Lapsen kannalta olisi tietysti hyvä olla vakaa ja tasapainoiset kotiolot, mutta jos omat vanhemmat ei niitä pysty tarjoamaan, huostaanotto voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Pienelle tytölle paljon kaikkea hyvää elämänpolulle, vaikka alku ei kovin lupaavalta näytä.
Tuomiostuimen päätökset on Ruotsissa julkisia kuten Suomessa. Niistä näkyy, että Tuksu on käynyt fyysisesti äitinsä kimppuun ja äiti soittanut poliisit. Paikalle tullut myös sossut lapsen takia.
Siitä lähtien kun Tuksun raskaudesta tiedettiin, Hymyn palstalla ennustettiin tasan tarkkaan kuinka tää homma tulee menemään. Ja niinhän siinä kävi.
Tuntuuko nyt hyvältä?
Sitten tuntuu kun se lapsi on saatu huostaan lopullisesti.
Ahaa jaa sä olitkin huolissaan vaan Johannan lapsesta. Oikea enkeli siellä taustalla
Kuka tahansa normaali ihminen on huolissaan lapsesta, jonka äiti vetää viinaa ja huumeita ja on väkivaltainen.
Ei ole. :D Ei normaali ihminen ehdi ja voi olla huolissaan jokaisen tuntemattoman lapsesta, vaan ymmärtää, että yhteiskunta, lapsen läheiset ja sossut kyllä puuttuvat ja huolehtivat.
Et sinä siitä lapsesta ole huolissasi, päinvastoin. Kyllä tuollaisten hullujen ajatusmaailma tiedetään. Saat iloa toisten vastoinkäymisistä. 🙂
Jonkunlaista iloa sinullekin tuottaa nimitellä minua vaikket mua tunne :D. Mä olen puhunut tässäkin vain Tuksusta ja lapsesta. En esim. sinusta henkilökohtaisesti.
Mistä tiedät, etten tunne sinua?
Tiedän jo sun kommenttien perusteella. Eiköhän tämä ole edelleen anonyymi palsta? En ole koskaan ollut julkisuudessa, paitsi Triplan avajaisissa vilahdin n.3 sekuntia uutispätkässä, mun naama ei edes näkynyt siinä. Pahus :D.
Ootko koskaan kuullut hakkeroinnista?
T: HakkeriNo hakkeroi sitten? Laita tähän ketjuun mun nimikirjaimet ja asuinkaupunki kun olet hakkeroinut. Tulen tsekkaamaan, jos tää ketju on illalla vielä pystyssä :D.
Ei tänne palstalle uskalla, kun menisit varmaan heti itkemään poliisille. :D jonnekin muualle voin kyllä, ettei jää todisteita.
"ettei jää todisteita" 😂 sinut on jo hakkeroitu. Ja tietosi löytyy Ruotsista ruskean reiän suklaajuna- sivustolta. 😂
Jos lapsen äiti hourii julkisesti käyneensä useita kertoja taivaassa ja tavanneensa kuolleen siskonsa siellä pitämässä Jeesusta kädestä ja uskoo, ettei lapsensakaan ehdi kasvaa aikuiseksi, kun ylöstempaus tulee pian, eikö silloin voi jo sanoa, ettei kaikki ole ihan hänen päänupissaan kunnossa?
Kun J sai lapsensa, tuli hänelle täytenä yllätyksenä, että lapsi pitää syöttää yölläkin, ja että se tahtoo NIMENOMAAN maitoa. Luulisi, että kun on kasvanut perheessä, jossa hänellä oli/on pienempiä sisaruksia, tuo jo silloin olisi tullut selväksi.
Nämä ja monta muuta asiaan liittyvää juttua ko. henkilö on itse kertonut julkisuudessa, vapaaehtoisesti.
Kuulostaa aika riskaabelilta antaa pieni lapsi tuollaisen huollettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi äärimmäisen paska fiilis lukea omasta äidistä tälläsiä kirjoituksia netistä, jotka ei koskaan sieltä katoa mihinkään. Ikuinen leima.
Alkoholistien ja narkkareiden lapsia on lukuisia tässä maassa, mutta monenko vanhemmista löytyy netistä loputtoman pitkiä keskusteluja ja samalla myös omasta elämästä ?
Moniko heistä on tunkenut itseään väkisin julkisuuteen?
Se ei kuule oikeuta kirjoittelemaan mitä sattuu, vaikka olisikin tunkenut. Etkö sitä ymmärrä?
Tungethan sinäkin itseäsi täällä julkisuuteen palstahulluna, muttet hyväksy omaa kiusaamistasi? :D vaikkei päästä edes sun rumaa turvonnutta lärviä täällä kuvan kanssa arvostelemaan.
Mun puolesta saat kiusata mua ihan niin paljon kuin jaksat. Ei mua haittaa jonkun randomin nimittely ja huutelu :D.
Entäs kun saadaan selville sun nimi ja osoite ja perheenjäsenet ja jokaisella keskustelu foorumilla keskustellaan miten sairaita ootte ?
Huutelua osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen äiti hourii julkisesti käyneensä useita kertoja taivaassa ja tavanneensa kuolleen siskonsa siellä pitämässä Jeesusta kädestä ja uskoo, ettei lapsensakaan ehdi kasvaa aikuiseksi, kun ylöstempaus tulee pian, eikö silloin voi jo sanoa, ettei kaikki ole ihan hänen päänupissaan kunnossa?
Kun J sai lapsensa, tuli hänelle täytenä yllätyksenä, että lapsi pitää syöttää yölläkin, ja että se tahtoo NIMENOMAAN maitoa. Luulisi, että kun on kasvanut perheessä, jossa hänellä oli/on pienempiä sisaruksia, tuo jo silloin olisi tullut selväksi.
Nämä ja monta muuta asiaan liittyvää juttua ko. henkilö on itse kertonut julkisuudessa, vapaaehtoisesti.
Johanna on sekoittanut päätään alkoholilla ja lääkkeillä niin pitkään, ettei hänen todellisuudentajunsa enää toimi kunnolla. Näkyy vaikka juuri siinä, että hänelle tuli puun takaa se, että lasta täytyy imettää, myös öisin. Hän ei ilmeisesti tajua sitäkään, että tuollainen "lapseni ei ehdi kasvaa aikuiseksi, koska ylöstempaus tulee" -horina tulkitaan niin, että J vihjailee vahingoittavansa itse lastaan. Johannalla on varmasti jotain muutakin persoonallisuuden problematiikkaa kuvioissa mutta alkoholi ja mömmöt tunnetusti kärjistävät niitä pahimpia piirteitä ja vääristävät ajatuksenjuoksua muutenkin.
Muuten, voidaanko tuo Tahiri oikeasti karkoittaa Ruotsista, vaikka hänellä on siellä lapsi? Mites lapsen etu?
Toi Hymyn palsta on kyllä aika järkyttävää luettavaa. Myönnän, että olen itsekin lukenut niitä juttuja, mutta en jaksaisi kommentoida. On kuitenkin mielestäni sairasta käyttää niin paljon aikaa Tukiaisen perheen ja koko suvun ruotimiseen ja spekulointeihin. Osa käy kyyskimässä perheen kesäpaikan liepeillä tai Johannan ex- miesystävän talon ympärillä. Halutaan tietää, onko Tuksun sukulaisten autot parkissa, valot päällä kämpässä tai milloin mitäkin. Väestörekisteritiedoista kaivettu osoitetietoja ja selvitetään Ruotsin asuntojen sijainnit jne. Samat ihmiset kommentoivat myös iltapäivälehtien Tuksu- juttuihin varsin tarkoin tiedoin eivätkä tajua, että oma turpakin tulee esiin ja kaikki arvaavat Hymyn näädäksi. Vaikka työmatkoilla joskus luen noita, ni häpeän jo sitä että luen ja mielestäni on todella sairasta joidenkin Tuksun vainoajien kiinnostus hänen jokaista liikettään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Johanna Tukiainen laulanut tangomarkkinoilla?
Juu. Ja näytti vittuaan lavalla yleisölle päin naamaa.
Kyllä oli uskomatonta potaskaa jossu päässyt taas seiskan juttuun päästelemään. Ei muka ole ikinä vahingoittanut lastaan tai tehnyt mitään pahaa, hyvä omatunto asian suhteen, lapsen isän toki muistaa mainita olevan paha. Kyvyttömyys pitää huolta pienen lapsen perustarpeista on kyllin paha ja lapsen lähimmän ihmisen pahoinpitely lapsen nähden. Nämä nyt julki tulleet asiat ovat epäilemättä vain pieni osa totuutta, lasta käy todella sääliksi.
Johanna on esimerkki, kuinka varaosista koottu ja täyteaineilla tehty ulkonäkö ei kestä aikaa eikä ole koskaan viehättävän näköinen
Olen Johannaa hieman vanhempi, luomusti hoitanut
Kauneuttani ja pitänyt painon oikealla syömisellä ja liikkumisella kunnossa.
Kaikkea kohtuudella.
Tässä iässä todella näkee, kuka on oikeasti hoitanut luomukauneuttaan ja kuka pilasi sen feikillä jo 15-20 vuotta sitten.
Kauneimmat yksilöt eivät ole tehneet mitään radikaalia keholleen eikä kasvoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Noissa oikeudenpöytäkirjoissahan juuri tätä pohdittiin, että on hyvin huolestuttavaa että Johanna itse tuntuu täysin ymmärtämättömältä näitä viranomaisten huolia kohtaan.
Vaikuttaa siltä, että mummi menettää lapsen huoltajuuden, kun oikeuden mukaan ei ole kykenevä suojelemaan lasta äidiltään vaikka muuten on onnistunut lapsen hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa oikeudenpöytäkirjoissahan juuri tätä pohdittiin, että on hyvin huolestuttavaa että Johanna itse tuntuu täysin ymmärtämättömältä näitä viranomaisten huolia kohtaan.
Vaikuttaa siltä, että mummi menettää lapsen huoltajuuden, kun oikeuden mukaan ei ole kykenevä suojelemaan lasta äidiltään vaikka muuten on onnistunut lapsen hoidossa.
Juuri näin, ei voi olla mahdollista että Jossu saa huoltajuuden näiden tietojen perusteella, lapsi olisi varmasti hengenvaarassa. Uskomatonta miten ihmiseltä puuttuu todellisuuden taju aivan täysin, kaikki on aina muiden vika.
Vierailija kirjoitti:
Toi Hymyn palsta on kyllä aika järkyttävää luettavaa. Myönnän, että olen itsekin lukenut niitä juttuja, mutta en jaksaisi kommentoida. On kuitenkin mielestäni sairasta käyttää niin paljon aikaa Tukiaisen perheen ja koko suvun ruotimiseen ja spekulointeihin. Osa käy kyyskimässä perheen kesäpaikan liepeillä tai Johannan ex- miesystävän talon ympärillä. Halutaan tietää, onko Tuksun sukulaisten autot parkissa, valot päällä kämpässä tai milloin mitäkin. Väestörekisteritiedoista kaivettu osoitetietoja ja selvitetään Ruotsin asuntojen sijainnit jne. Samat ihmiset kommentoivat myös iltapäivälehtien Tuksu- juttuihin varsin tarkoin tiedoin eivätkä tajua, että oma turpakin tulee esiin ja kaikki arvaavat Hymyn näädäksi. Vaikka työmatkoilla joskus luen noita, ni häpeän jo sitä että luen ja mielestäni on todella sairasta joidenkin Tuksun vainoajien kiinnostus hänen jokaista liikettään kohtaan.
Tuossa Hymyn palstassa sairainta on se, kuinka "näädät" stalkkaavat ja ruotivat myös Tuksun läheisiä ja jopa satunnaisia hänen seurassaan henganneita ihmisiä. Johanna on itse tuonut omat sekoilunsa julkisuuteen eikä vaikuta haluavan muutosta asiaan, joten hänen asioitaan puitakoon jatkossakin. Viattomien lähipiirin ihmisten ja sivullisten sotkeminen mukaan on sen sijaan mautonta ja kyseenalaista. Joskus Julian vielä eläessä mietin, että hänetkin oltaisiin voitu jättää rauhaan, koska päälle päin näki, että J on siskonsa talutusnuorassa ja Tuksu vaikutti suorastaan sabotoivan tämän raitistumisyrityksiä. Julia ei kai olisi alunperin halunnut julkisuuteen ollenkaan eikä varsinkaan Dolls-ryhmään mutta kuten äitinsä nyt, hänellä ei ollut voimia asettaa rajoja Johannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mummi menettää lapsen huoltajuuden, kun oikeuden mukaan ei ole kykenevä suojelemaan lasta äidiltään vaikka muuten on onnistunut lapsen hoidossa.Juuri näin, ei voi olla mahdollista että Jossu saa huoltajuuden näiden tietojen perusteella, lapsi olisi varmasti hengenvaarassa. Uskomatonta miten ihmiseltä puuttuu todellisuuden taju aivan täysin, kaikki on aina muiden vika.
Johan tuo mopsi-episodi kuvaa hyvin Johannan äidillisyysvaistojen ja empatian tasoa.
On paljon mt- ja päihdeongelmaisia, jotka kuitenkin paradoksaalista kyllä, huolehtivat lemmikistään, vaikka itsestään eivät kykene huolehtimaan.
Tiedetäänköhän Ruotsissa tuksun koirarallista? Hänellä on ollut enemmän koiria viimeisen 10 vuoden aikana, kuin keskiverto koirafanilla koko elämänsä aikana. Hän vaihtaa koiraa kuin asustetta, aina sen mukaan mikä on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mummi menettää lapsen huoltajuuden, kun oikeuden mukaan ei ole kykenevä suojelemaan lasta äidiltään vaikka muuten on onnistunut lapsen hoidossa.Juuri näin, ei voi olla mahdollista että Jossu saa huoltajuuden näiden tietojen perusteella, lapsi olisi varmasti hengenvaarassa. Uskomatonta miten ihmiseltä puuttuu todellisuuden taju aivan täysin, kaikki on aina muiden vika.
Tämä juuri. Itseasiassa Tuksuhan kertoi yhdessä seiskan haastattelussa olevansa kaikin puolin äärimmäisen hyvä äiti. Siis ihminen, joka melkein heti vauvan syntymän jälkeen joutui ensikotiin lapsen kanssa, eikä edes siellä kyennyt hoitamaan lastaan vaan lapsi sijoitettiin mummolleen. Nyt kun lasta ollaan sijoittamassa kokonaan muualle, koska mummo ei pysty suojelemaan lasta Johannalta, niin Johannan mielestä tämä on Ruotsin valtion lapsi kauppaa, mielivaltaista kristityn vainoamista. Omilla facesivuillaan kirjoittaa, miten lapsen paras paikka on aina oman äitinsä luona kykenemättä yhtään näkemään sitä, että tuksun elämäntavoillaan ja ongelmillaan varustettu ihminen ei kertakaikkiaan pysty huolehtimaan lapsen perustarpeista kun ei huolehdi edes itsestään. Älyttömän surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tuo mopsi-episodi kuvaa hyvin Johannan äidillisyysvaistojen ja empatian tasoa.
On paljon mt- ja päihdeongelmaisia, jotka kuitenkin paradoksaalista kyllä, huolehtivat lemmikistään, vaikka itsestään eivät kykene huolehtimaan.
Tiedetäänköhän Ruotsissa tuksun koirarallista? Hänellä on ollut enemmän koiria viimeisen 10 vuoden aikana, kuin keskiverto koirafanilla koko elämänsä aikana. Hän vaihtaa koiraa kuin asustetta, aina sen mukaan mikä on muotia.
Monelle mt/päihde ongelmaiselle se lemmikki on perheenjäsen ja paras ystävä ja sen hyvinoinnista pidetään viimeiseen asti huolta. Mihin on kadonnut nyt se tuksun chihuahua Blue? Kuvissa ja hukassa vain mopsi? Eikä ole kauan kun se bulldog "katosi" kuvioista. Jossu ehkä kuvittelee että samalla tavalla kuin koirat, tuurilla lapsi selviää hänen hoidossaan hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Hymyn palstassa sairainta on se, kuinka "näädät" stalkkaavat ja ruotivat myös Tuksun läheisiä ja jopa satunnaisia hänen seurassaan henganneita ihmisiä. Johanna on itse tuonut omat sekoilunsa julkisuuteen eikä vaikuta haluavan muutosta asiaan, joten hänen asioitaan puitakoon jatkossakin. Viattomien lähipiirin ihmisten ja sivullisten sotkeminen mukaan on sen sijaan mautonta ja kyseenalaista. Joskus Julian vielä eläessä mietin, että hänetkin oltaisiin voitu jättää rauhaan, koska päälle päin näki, että J on siskonsa talutusnuorassa ja Tuksu vaikutti suorastaan sabotoivan tämän raitistumisyrityksiä. Julia ei kai olisi alunperin halunnut julkisuuteen ollenkaan eikä varsinkaan Dolls-ryhmään mutta kuten äitinsä nyt, hänellä ei ollut voimia asettaa rajoja Johannalle.
Ja sinäkin tunnut viihtyvän hyvin siellä Hymyn palstalla, onko sekään nyt ihan oikein, mielestäsi? Sinun kaltaistesi voimalla se palsta hengissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänköhän Ruotsissa tuksun koirarallista? Hänellä on ollut enemmän koiria viimeisen 10 vuoden aikana, kuin keskiverto koirafanilla koko elämänsä aikana. Hän vaihtaa koiraa kuin asustetta, aina sen mukaan mikä on muotia.Monelle mt/päihde ongelmaiselle se lemmikki on perheenjäsen ja paras ystävä ja sen hyvinoinnista pidetään viimeiseen asti huolta. Mihin on kadonnut nyt se tuksun chihuahua Blue? Kuvissa ja hukassa vain mopsi? Eikä ole kauan kun se bulldog "katosi" kuvioista. Jossu ehkä kuvittelee että samalla tavalla kuin koirat, tuurilla lapsi selviää hänen hoidossaan hengissä?
Mitäs sillä selviämisellä on väliä, ylöstempaushan tulee ihan pian, elämme viimeisiä aikoja, ehkä päiviä.
Hymyn palstalle vuodetuista virallisista asiakirjoista selvisi, että äiti on mm. pahoinpidellyt lapsen isoäidin lapsen läsnäollessa.
Narahtanut usein alko-ja huumeseuloista, ei ole kunnioittanut oikeuden päätöstä vaan on mm. kaapannut lapsensa mukanaan ja isoäiti joutunut ottamaan yhteyttä viranomaisiin.
Suurimpina ongelmana viranomaiset pitää sitä, että äiti ei ymmärrä realiteetteja: esim. vaikka on toistuvasti jäännyt kiinni alkoholiseuloista, hän väittää ettei käytä alkoholia.
Hän asui pitkän aikaa ensikodissa tarkkailtavana ja hän osoitti siellä toistuvasti kyvyttömyyttään pistää lapsi etusijalle elämässään, mikä on välttämätöntä kun on kyseessä noin pieni lapsi.
Suurin huolenaihe ja ongelma on se, että lapsen huoltajana toimiva mummo on voimaton estämään äitiä ja asettamaan tälle rajoja. Eli äiti on suurin uhkatekijä lapsen elämässä ja isoäiti ei kykene hallitsemaan tätä.