Rengas laakeri ujellus
Milloin ujeltava ääni on kuultava jos on vika laakerissa?
Minulla kuuluu ujellus kun painan kaasua, mutta häviää kun nostan jalan kaasulta. Voiko ääni tulla muualta?
Kommentit (75)
Pitäs mennä autohuoltoon mutten uskalla antaa ottaa vanhaa laakeria pois jos tilattu laakeri ei ole oikea niin auto jää levälleen nosturiin.
Tietääkö joku kuuluuko tuo laakerin ujellus jos ei käytä kaasua. Minulla kuuluu vaan kun pistää kaasua. Aattelin uskallanko jättää menemättä huoltoon.
Ap.
Laturin hihna on löysällä tai niin kulunut että luistaa kaasuttaessa.
Ootko kokeillut ajaa munsalan kansallispuku päällä, josko vaiva häviäisi?
Vaihda lakeri kengät, niin kulkee taas eikä ujella.
Laturin hihna, onko tää eri hihna kun jakopään hihna?
Jakopään hihnaa en tiedä milloin on vauhdettu.
Ap
Jos se on laakeri niin se tuntuu pyörää liikuteltaessa kun auto on nostettu yhdestä kulmasta omalla tunkillaan. Muitakin vikamahdollisuuksia on. Vetonivel voi olla myös. Useita vikamahdollisuuksia.
Voi ei.. Puol tuntia aikaa auto remonttiin, en uskalla mennä ku ei oo varmaa mikä vialla.
Ap
Laakeri kirjoitti:
Ap
Konepelli ylös ja kokeile itse laturin hihnaa. Hihnapyörän pinnasta näkee heti luistaako. Santapaperilla karhentaa pimtaa jotta se ottaa kiinni ja ruuvin kiristys. Hihnapyörä menee kristallin liukaaksi jos luistaa. Muista että hihnapyörä vetää sivuilla eikä pohjasta.
Laakeri kirjoitti:
Ap
On eri hihna ja kyllä sillä pystyy sinne korjaamoon ajamaan.
Laakeri ja alapallonivel tilattu ja pitäs vaihtaa. En uskalla mennä jos osat väärät niinku tälle autolle on ollu keväällä. En voi oottaa että lähtevät etsimään uusia osia.
Kusettavat jos väittävät olevan laakerivika! Aivan selvä laturinhinnan ongelma ja helppo ja edullinen vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lakeri kengät, niin kulkee taas eikä ujella.
Mikä on laakerikengät? Ikinä kuullutkaan tai slangikäännös. Laakerin pitimet rikouduttua niin koko laakeri on finitto.
Onko pyörylä ruskea? Laita rasvaa :)
Laakeri kirjoitti:
Ap
Kuulostaa laturin hihnalta. Jos et tiedä koska jakopään hihna on vaihdettu niin se olisi syytä vaihtaa myös. Jos se katkeaa niin siinä menee motti paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laakeri kirjoitti:
Ap
Konepelli ylös ja kokeile itse laturin hihnaa. Hihnapyörän pinnasta näkee heti luistaako. Santapaperilla karhentaa pimtaa jotta se ottaa kiinni ja ruuvin kiristys. Hihnapyörä menee kristallin liukaaksi jos luistaa. Muista että hihnapyörä vetää sivuilla eikä pohjasta.
Moniurahihnako??
Yleensä autossa hiljenee ku heittää ämmän ulos autosta. Mut ei taida auttaa tässä tapauksessa.
Voi