Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean huono omatunto miten olen kohdellut miestäni vauvamme syntymän jälkeen.

Vierailija
07.07.2022 |

En tiedä mikä minua vaivaa mutta tuntuu että olen miehelleni raivona aivan koko ajan. Toisaalta sitten on taas iltoja niin kuin tänään kun katson häntä nukkumassa poikamme kainalossaan ja joku satavuotta vanha Sorja Korjailija kirja rinnan päällä ja meidän kultanneoutja vielä ahtautuneena mukaan sänkyyn.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit?

Vierailija
2/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän jättää sinut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi.

Vierailija
4/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toki toivotaan että viattoman pienen vauvan perhe hajoaa... huh

Vierailija
5/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmiset voi kasvaa erilleen ja onhan se lapsellekin parempi ettei tarvitse elää riitaperheessä.

Vierailija
6/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on lapsenne? Ei vissiin enään ihan vauva kerran miehesi lukee jo hänelle?

Vierailija
7/30 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ihmiset voi kasvaa erilleen ja onhan se lapsellekin parempi ettei tarvitse elää riitaperheessä.

Tästä meillä ei ole kyse. Omat vanhemmat olisivat saaneet erota vuosikymmenen aiemmin joten kokemusta on siitäkin. Musta vaan tuntuu että minussa on jotain vikaa koska olen vihainen koko ajan.

Vierailija
8/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä meillä ei ole kyse. Omat vanhemmat olisivat saaneet erota vuosikymmenen aiemmin joten kokemusta on siitäkin. Musta vaan tuntuu että minussa on jotain vikaa koska olen vihainen koko ajan.

Tuota menoa miehesi kasvaa sinusta erilleen aika piankin.

Vierailija
9/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mitään peruuttamatonta tuskin on vielä teidän parisuhteessa tapahtunut. Suosittelisin että puhut miehesi kanssa siitä miltä sinusta tuntuu, ei hän voi muuten tietää. Kyse voi olla hormooneista, väsymyksestä tai ihan vaan uudesta tilanteesta mitä vauva-arki on tuonut tullessaan. Ehkä voisit myös ottaa yhteyttä perheneuvolaan ja käydä siellä juttelemassa. Hoida asia kuntoon mitä pikimmiten, että.pystytte yhdessä iloitsemaan toisistanne ja vauvasta. Kaikki järjestyy kyllä, mutta vaatii sinulta jonkin verran nyt omaa panostusta.

Vierailija
10/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannus on paras katumus.

Vierailija
11/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, emo yrittää pitää poikasensa parhaansa mukaan elossa ja turvassa, uros saatetaan kokea uhaksi=siksi olet äksy. Eli siis vietit, hormonit u name it.

Vierailija
12/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet huono feministi, jos sinulle tullee huono omatunto miehen huonosta kohtelusta

Vierailija
13/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kannattaakin pitää tiukassa kurissa.

Vierailija
14/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia, emo yrittää pitää poikasensa parhaansa mukaan elossa ja turvassa, uros saatetaan kokea uhaksi=siksi olet äksy. Eli siis vietit, hormonit u name it.

Minulla ei ole vastuuta tekemisistäni. Jonkun muun syy, u name it.

Vierailija
15/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miksi velat sitten kiukuttelee miehille?

Vierailija
16/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä uhka rakastava isä on lapselleen? Vai saako ne hormooooonit kuvittelemaan olemattomia?

Vierailija
17/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinulla mikään huono omatunto ole. kaikki suomimammat kohtelevat miehiä kuin paskaa ja se on ihan normaalia nykyään metoon ja feminismin aikakaudella

Vierailija
18/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on lapsenne? Ei vissiin enään ihan vauva kerran miehesi lukee jo hänelle?

Täh? Kyllä mä oon lukenu molemmille lapsilleni ihan vauvasta asti.

Vierailija
19/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tarvitsisit omaa aikaa ja lepoa, uupuneena ei jaksa ja kaikki ottaa päähän. Pystyisitkö ottamaan säännöllisesti omaa aikaa itsellesi ja ladata akkuja haluamallasi tavalla? Lisäksi nukkumiseen kannattaa panostaa myös. Voiko kyseessä olla esim.raskauden jälkeinen masennus? Lapsen syntymä on iso muutos elämässä ja sopeutuminen siihen, vie aikaa, toisilla enemmän, toisilla vähemmän.

Vierailija
20/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua otti mies todella kovasti päähän vauvan syntymän jälkeen. Tuntui että hän teki kaiken väärin ja ärsytti pelkällä olemassa olollaan. Samaan aikaan kuitenkin tajusin että kannattaa yrittää sivuuttaa ne tunteet, yritin muistella niitä puolia miksi häneen rakastuin. Kun vauva oli puolisen vuotta niin ei enää ärsyttänyt ja onneksi en häneen purkanut sitä ärsytystä koska ei siihen mitään syytä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi